Esikoinen toiveissa

Voi onnea plussanneille! <3
Laurushkaalle pahoittelut menkoista,olkoon tämä uusi kierto teidän <3

On. Nyt ollu koko päivä fiilis et paskat tässä raskaana olla. Nännien arkuus lähes hävinnyt. Väsyttää, huimaa vähän,tekee pahaa ja ruoka ei meinaa maistua mutta nälkä on. Vatsaa nippailee,välillä vähemmän välillä enemmän. Turvottaa. Silti vähä tuntuu et ehkä vaa kuvittelen ja nega tulee. Muutenki ressiä aika paljon muista asioista ja tuntuu että sekös sen menkkoja siirtää kuin raskaus. Keskiviikkona ois tarkotus hakee testit,mut nyt melkee semmonen olo et ei tee mieli ees testata ku pettyä saa. Ja eka yrityskerta menos ni ougaad jos se on joka kuukausi tällästä :O nyt kyllä masentaa...

Mieliala on muutes ollu aivan seko,mieski jo kysy et meinaakoha olla raskaana ko loukkaannun joka asiasta,vähintääkin että hän katsoo mua väärin :D

Sohwia kyllä siellä selkeästi jotain näkyy, vahvistumista ja varovaiset onnittelut :angelic:

Lauruskaah pahoittelut kp1:stä :bored: Toivottavasti seuraava kierto on The kierto!

Starling hyvä että sait varattua ajan gynelle :)Nyt voi kokeilla tosiaan nauttia stressittömästä kierrosta, kun tietää että asiat etenee joka tapauksessa. Taas helpompi sanoa kun mitä käytäntö varmaan on :p

Beisla, eihän niistä testien tekemisestä mitään haittaa ole :p Eipähän ainakaan jää vaivaamaan asia ja voit hyvillä mielin alkaa metsästämään ovista! Toivotaan myös että tämä on teidän kierto!

Tsemppiä piinailijoille, täällä on nyt hyvä plussa-aalto aluillaan! :dance018

Muokattu viimeksi:
Onnea plussanneille :Heartred

ja pahoittelut tädin kohdanneille.

Tsemppiä kaikille kiertoon! Voisi tämänkin ketjun tyhjentää tuonne raskautuneisiin :)

Laitan nyt tännekkin mun tekemän testin, kun en ole varma ovatko kaikki tuolla toisessa keskustelussa. Ja pahoittelut, kun minä taas lisään testikuvan, mutta eilisen haalean viivan takia olo oli todella epävarma ja ehkä nyt on astetta selkeämpi?

Liitteet

• WP_20150310_001.jpg
    WP_20150310_001.jpg
    394.7 KB · Katsottu: 138
Sohwia niiin paljon onnea ja tarrasukkia ja vauvaliimaa sinne kuin vain voi lähettää! Olet plussasi ansainnut <3

Minäpäs liityn tähän joukkoon myös. :)
Viime syksynä lyhyen suhteen aikana kävi hassusti ja tulin vahingossa raskaaksi. Mies käski tekemään abortin. En tehnyt, suhde kariutui ja sain keskenmenon. Nyt on alkanut uusi parisuhde. Meistä kumpikaan ei ole enää teini-iässä, ;) joten vauva-asioistakin on juteltu ihan vakavasti ja kummankin mielestä pikku ihminen olisi tervetullut. Joten kai sitä voi tänne tärppäilijöiden keskuuteen siis liittyä. Miehellä on edellisestä suhteestaan yksi lapsi, minulla takana on vain viisi keskenmenoa (iässä 19-30) ja lapsettomuushoitoja muutaman vuoden ajalta. Viime vuonna laitoin kroppani kuntoon ja hormoonitoiminta käynnistyi uudelleen. Lääkäri näytti vihreää valoa ja sanoi, ettei näe mahdottomuutena, ettenkö voisi tulla raskaaksi. Joten katsellaan "rauhallisin" mielin. Tsemppiä teille kaikille! :)

Sohwialle onnittelut!! Ihanaaa!! :) :) tarrasukkia ja vauvaliimaa sinne rutkasti!

Aeli, tervetuloa! Kovia olet kokenut <3 toivottavasti ensi kerralla pieni pysyisi mukana loppuun asti!

Kiitoksia. :)

Hassuinta tässä lienee se, että mä en enää edes jaksanut uskoa löytäväni miehen, jolla on jalat maassa ja joka vieläpä haluaisi lapsiakin. Mun kanssani! :D Hän ihan itse kysyi minulta, että haluanko tehdä lapsen hänen kanssaan. Itse en olisi vielä edes uskaltanut moista kysyä. Mutta toisaalta, jos molemmilla on hyvä olo asian suhteen, niin mikäs siinä. On se yrittäminen ainakin hauskaa, vielä hauskempaa tietysti olisi onnistuakin. Ja totesihan tuo mulle, kun sanoin tämän kierron ovulaation olleen todennäköisesti jo ohi (en ole ihan hirveän säännöllinen menkkojen suhteen), että jollei tässä kuussa, niin ensi kuussa päästään sitten ainakin kunnolla yrittämään. Toivottavasti tämä ei ole vain liian hyvää unta....

Kiitos teille ihanat! ❤ Teidän onnittelut pistää minut herkistymään. Ja jokainen teistä ansaitsee plussan ja uskokaa tai älkää ihan varmasti jokainen teistä tulee saamaan sen. Itsellä oli välillä tosi epätoivoinen olo ja myönnettäköön, että kai mulla on vieläkin. Edelleen mä pelkään kovasti, että entä jos nuo testit on viallisia tai jos täti kuitenkin tulee. Puhallan kovasti plussatuulia ja pienenä vinkkinä voin sanoa, että greippimehu tais edesauttaa (ehkä) asiaa ja myös tuo, että annoin vaikuttaa ns. yön yli. JA älkää luulko, että pääsette minusta eroon, aion kirjoitella tänne jatkossakin. ;)

Ja tervetuloa Aeli! :) Olkoon vierailusi täällä lyhyt ja toivottavasti saat pian plussan, sillä sinä olet joutunut kokemaan ikäviä asioita!

Onnea plussanneet! ! tiuhtimus, sohwia, aneska ja oliko vielä muita?

Täällä sellasia kuulumisia että tuhruvuoto alkanut taas ajallaan ja keräilee kierroksia varmaan tuonne perjantaihin asti, eiköhän sitten käynnisty kunnon niagarat. Ensi viikolla kuites lääkäriaika, josko troppia tuohon vuoteluun saisin. Mutta kyllä vain näyttää raskautuminen kestävän, en tiiä itkeä vai nauraa. Parempaa onnea teille muille toivotan!

jellona: No voi höh ja oon kyllä pahoillani tuosta tiputtelusta! Toivon todella, että saat sieltä lääkäristä apua! Tsemppiä sinulle kovasti ja kyllä sinäkin sen plussan vielä saat! ❤ Ja kiitos onnitteluista! :)

Starling, hyvältä kuulostaa. Voin uskoa että vähentää stressiä, kun tietää että pian varmaan saa lääkkeet.

Sohwia, paljon onnea kunnon plussasta! :wav

Jemberry ehkä totta tuosta mun testistä, edelleenkää en ole pettynyt siitä, mutta nyt ei tarvi ainakaan pohtia että mitä jos kuitenkin. Äh miten ärsyttävältä kuulostaa sun sovellus, mä oisin varmaan heittänyt sen jo mäkeen. :p

s-, voi olla että tunteet vähän tasoittuu jossain vaiheessa yritystä. Vaikka toki toivon ettei kenenkään tarvitsisi yrittää niin pitkään. Siinä toivon ja epätoivon ja epävarmuuden rajalla on niin vaikea tasapainoilla. :hug013

Aeli, teillä on tosi pitkä taival jo takana. Toivon teille pikaista plussaa. :) Ihan kun olet löytänyt noin kivan miehen.

Jellona, tuhru on kyllä inhottavaa. :sad001 Onneks ei ole pitkä aika sulla lääkärille.

kp13/28-32 Ei vielä ovisplussaa aamulla, illalla uudestaan.

Tuhruttanut tämän päivän. :( se tästä yrityksestä, ja ei muuta kuin yk 8 käyntiin. aiemmin ei ole vielä näin koville ottanut.

Pahoittelen omanapaisuudesta. Nyt ei pysty muuta. :'(

Kiitos starling. ♥

Mies onneksi osaa myös lohduttaa. Nyt se sanoi että ens kiertoon otetaan taas molemmat gelee royalit käyttöön. No tilasinpa samalla vehnänalkioöljyn ja vahvat foolihapot lisäksi. Näillä sitten ensi kierto ja taidanpa ottaa vielä aktiivisempaan lipittelyyn tuonkin greippimehun millä sohwiakin plussaa kalasteli. ;)

Takaisin