Esikoinen toiveissa

Uskalsin vihdoin ja viimein tehdä testin.. Haalea viiva tuli, mutta taidan tänään käydä apteekissa, niin jos sais vastauksen kunnolla, että ollaanko tässä raskaana vai ei. Nyt on 28/30.

Liitteet

• WP_20150309_002.jpg
    WP_20150309_002.jpg
    502.8 KB · Katsottu: 150
Sohwia laittaa parin päivän päästä meille hienon digituloksen ihailtavaksi :happy093 Mikä tarkkuus tossa sun testissä muuten on, kun se näyttää hailuraa jo pari päivää ennen tädin oletettua vierailua?

Onnea Aneska nyt oikein kunnolla! Ja runsaasti tarrasukkia!

Sohwialla kyllä hieno haamu! Ihan selkeä! :) vahvistumista sille ja varovaisesti onnea! :)

Aneskalla jo leffaviivat! :) Onnea! Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan! ♡

Anskunen mahtavaa, eipä teillä ainakaan tallettelujen puutteesta jää kiinni! :wink

Sohwia kyllä siinä musta on värillinen viiva, onnea! :grin :wav

Aneskalla tosi komeat viivat! :) Onko sun digi viikkonäyttöinen? Jos on, sähän voit säästellä sitä vaikka ensi viikkoon ja kattoa onko sen mukaan hormonit noussu odotetusti.

Lauruskaah pahoittelut tädistä. :sad001

On. Kp12/28-32 Aamulla alkoi oviksen metsästys, odotetusti täysi nega.
Mä näin jotain sekavaa unta että plussasinkin nyt. Sain räikyvän plussan ovistestiin ja olin varma että oon raskaana, en tiiä sainko hailuran myös r-testiin, mut kun piti testata uudestaan niin yhtäkkiä vanhemmat olikin kylässä enkä päässyt rauhassa testaamaan... Huh, mitähän mun unet on parin viikon päästä? :p

Minä sekoilin tuon kp:n kanssa eli 30/28. :D Ja testasin rfsun liuskatestillä oliko se herkkyys 20 vai 25.

Pahoittelut lauruskaah kp1:stä. ❤ Olisin sinulle toivonut plussan!

Beisla, juu on viikkonäyttö. Ehkä sen malttaa säästää vaikka ens viikkoo :) Vaikka aattelin et jos tällä viikolla rupeis soittelee neuvolaa mut ehkä vasta ens viikolla.

lauruskaah, pahottelut kp:sta. Sitte ens kierrosta plussaa! :)

Kiitos! Musta toi on tosi haalea viiva ja aluksi epäilin, että voinko mä ees raskaana olla. Täti myöhässä kaksi päivää ja olo väsynyt, että tiedä tuota miten on. :)

Sohwia joskus oon lukenu että rfsun jotkin liuskat herkkyydeltään jopa 50. Älä hätäile, noin vahvat viivat kuitenkin jo tuossa vaiheessa! :)

Lauruskaah pahoittelut menkoista, tsemppiä kovasti uuteen kiertoon! ♡

Beisla mikä uni! Voishan sitä tommosen jälkeen herätä vähän piinoissa. :P tsemppiä oviksen metsästykseen! :)

Eilen oli jotenkin super varma olo raskaudesta, negasta huolimatta. Tissien aristusta, kurkkukipua, palelua.... Tänään tunteet ollu toisessa ääripäässä ja ihan varma olo että vielä se alkaa uusi yritys joka olisikin jo yk 8. hohhoijjaa. Kyllästyttää tää tunteiden vuoristorata.

Kiitos sabetti! ❤ Sun sanat vei hieman tätä epävarmuutta pois minusta. :)

Ja vau mitkä viivat Aneska! :)

Sohwialle varovaiset onnittelut!

Laurushkaalle pahoittelut kp 1:stä!

Sabetille tsemppiä piinapäiviin ja Beislalle oviksen metsästykseen.

Varasin ajan yksityiselle, että pääsee vähän pikaisemmin keskustelemaan tiputtelusta. Eka vapaa aika tosin oli kuukauden päässä haluamalleni lääkärille, joten yksi kierto tässä olisi jäljellä ennen kuin on ehkä mahdollista saada jotain apua. Olisipahan vain huippua, jos voisikin perua ajan! :rolleyes:

starling: Kiitos! :) Toivotaan, että teillä tärppäis pian, niin voisitte perua ajan! :) On kyllä harmillisen pitkät jonot! :(

Aneska, jännää varmasti tuo neuvolaan soittaminen. :)

Sabetti, niin tuttua toi olojen heittely. Toivottavasti sun eilinen olo oli oikeassa!

Starling, onpa pitkä jono, en olis uskonut että myös yksityisellä joutuu noin odottamaan. :eek: Vai johtuuko siitä, että halusit tietyn lääkärin? Joka tapauksessa ehkä käykin hyvin ettekä joudu käyttämään aikaa ollenkaan.

On. Olin hölmö, sorruin. :p Jotenkin kun tädin lähdettyä on ollut sellanen paineen tunne alavatsassa, ja sit vielä toi uni, aloin niin miettiä josko olikin valemenkat. Vaikka oli 99% varma että ihan oikeat oli, koska yhtä runsaat ku aina. Mut sorruin sit huvikseni tekemään raskaustestin, ja oli kyl sellanen nega että olis voinut laittaa siihen käyttöohjeeseen kohtaan "negatiivinen tulos". :grin :laughing002 Oon todellakin vaan huvittunut itseeni, enkä pettynyt tuloksesta. Täytyy kyl sanoa että oli miellyttävää vaihtelua tehdä r-testi niin, että ei jännitä simona sitä tulosta, eikä negasta seuraa kunnon itkut.
Ovistesti oli myös nega, mutta tää olikin vasta tikutuksen aloituspäivä niin eipä siinä mitään, huomenna jatketaan harjoituksia. :)

Beisla: Pöh et sinä kyllä hölmö ollut, itse olisin tehnyt sinun tilanteessa samalla tavalla. :) Ja jos vähääkään epäilee olevansa raskaana, niin kannattaahan sitä testata. Toivottavasti saat bongattua oviksen pian ja pääset hyödyntäämään sen! :)

Beisla, halusin tietylle lääkärille ja ekat vapaat ajat hänelle huhtikuun alussa. No, mutta nyt voi pyrkiä täydelliseen stressittömään olotilaan alkavassa kierrossa, kun tietää, että asia on hoidossa. Mulla on kyllä aika toiveikas olo uuden raskauden suhteen, kunhan vaan saadaan tämä loppukiertokin pelittämään normaalisti. :rolleyes:

Takaisin