Esikoinen toiveissa

Starling, se oletettu varhainen km/kiinnittymisyritys oli toissakierrossa. Silloin jo jäi tiputtelu yhteen päivään. Viime kierrossa sitten ekaa kertaa havaitsin oviksen limoista. Ehkä se on tosiaan osasyynä.
Sori kun oon vähän sekaisin noista terkkarikäytännöistä, missä kohtaa lähete tulee. Mutta jospa se tiputtelu olis tosiaan sulla syynä siihen, että ei ole vielä tärpännyt. Toivotaan että johtuis just keltarauhasesta, se olis vielä melko helppo ratkaistava.

Tsemppiä piinailuun, s-, Sabetti, Jellis! :) Toivottavasti pääsette testaamaan eikä täti tule kylään.

Beisla kp11/28-32 Eilen tuli taas ihan hentoisesti väriä pyyhkiessä, ehkä sitä vois tuhruksi sanoa. Plääh.

Jellis, malttaisinkohan itsekin odottaa tuonne 21. päivään asti :grin Silloin olisi jo kp32, eli pitäisi jotain näkyä, jos on näkyäkseen.

Harmi Sabetti, mut tosi aikaista vielä. Ehtii se plussaksi muuttua! :grin

Tiuhtimukselle onnea plussasta! :)

lauruskaah: Mulla melkein sama tilanne, kuin sulla paitsi, että mä oon päivän sua jäljessä. Itsellä ei oo oireita tai no väsymys, mutta voin laittaa sen täysin töiden piikkiin ja myös tädin tulon myöhästymisenkin, kun on ollut stressiä.
Meinasitko sä huomenna testata tai taisin lukea siitä tuolta toisesta keskustelusta? :)

Ja toivotan nyt hyvät naistenpäivät myös tänne! ❤

Beisla, ootko varma ettet oo raskaana?....

Lauruskaah jännät paikat! Täti pysy poissa! :) Samoin Sohwialle! ;)

Jellis, kunpa sulla olisi ++++ parin viikon päästä tai sitte jo aikasemmin jotta pääset piinasta! :)

Mä kans ens viikonloppuna testaan, paitsi että menkat alkaa ennenku ehdin testaa ;)

Lauruskaah: Testaa ihmeessä jo tänään, niin josko minäkin uskallan testata huomenna. ;)

Tein äsken, testi näyttää edelleen negaa :( kp30/28

Liitteet

• 1425841925523.jpg
    1425841925523.jpg
    27.7 KB · Katsottu: 149
lauruskaah: No voi höh, mutta niin kauan on toivoa, kun tätiä ei näy. Tottakai mä ymmärrän,että tuo nega harmittaa, mutta testaa ihmeessä huomenna tai ylihuomenna uudestaan, josko sit se plussa tulis! Minkä merkkisen testin sä teit ja miten herkkä se on? :) Tsemppiä! ❤

Lauruskaah, pahoittelut. :sad001 Ärsyttävää kun menkat myöhässä ilman näkyvää syytä.

Sohwia, plussapuhuri huomiselle! (tai milloin testaatkaan) :wav

Riekonmorsian, ei ne menkat ala kun plussaat. :wink
Arvaa etten oo miettiny että mitä jos oisinkin raskaana... :oops: mut en ole testannut kun järjellä siihen on häviävän pieni mahdollisuus. Mulla tuli normaalit, runsaat menkat. Paljon todennäköisempää että kierto on muuten vain sekasin.

On. Huomenaamuna alkaa oviksen tikutus. Viides kierto kun tikutan ovista, ja eka kerta kun en ole sortunut syystä tai toisesta testaamaan yhtään kertaa jo ennen varsinaista aloituspäivää. Hyvä minä! :grin

Beisla: Mä testaan huomenna aamulla, jos ja kun se täti ei oo kurvannut mun luokse.. Tsemppiä oviksen metsästykseen! :)

Pahoittelut negasta :sad001 mutta kuten sanottua niin kauan on toivoa kunhan pahatarta ei näy :) tuo on kyllä inhottavaa kun menkat myöhässä ilman syytä. Sitä ehtii jo päällään pomppimaan. Mutta toivottavasti vielä plussaksi kääntyisi!

Täällä menossa puoliväli joten peitot heiluu aina kun ehtii :grin halut on kyllä kohdillaan. Mieskin naurahti että taitaa olla se aika kuusta kun hänen tarvis vaan latailla ja tyhjentää :laughing021

Joten mä jännään teidän muiden puolesta! Nyt paljon plussia kehiin! :love017 :excited001

Tota, tuosta Lauruskaahn testistä, siinähän on kaksi punaista viivaa?? Vai pitääkö tuon merkkisessä tulla mihin ne viivat?

Se toinen punanen viiva on siellä värisienessä mihin pissataan mistä se väri lähtee liikkumaan toiseen päähän. Pitäis se punanen viiva tulla lähemmäs tota toista punasta viivaa mikä on lähempänä sinistä. Toivottavasti tajusit :D

Takaisin