Esikoinen toiveissa

Tiuhtimus voi pahus. Oli kyllä jo niin selkeät viivat. Pahoitteluni :( mutta voihan s tämänaamuinenkin testi olla viallinen. Toivo säilyy sun puolesta täällä täti on asti :) tsempit♥

Jellis tiedätkö onko niissä eri vahvuuksia noissa ovulaatio testeissä? Voisko olla kun ohjeissa lukee et ovulaatio on 24-48 tunnin päästä testin plussasta. Niin jos cb ois herkempi ja se ilmoitta lähemmäs sen 48 tuntia ennen ja liuska vasta 24 tuntia ennen. Mielenkiintoista... jos ei olis noi digit niin kalliita, niin mukavimpiahan ne olis. :)

Hoi toverit!
Tulin pitkästä aikaa kurkkaamaan teidänkin kuulumiset. Ja hyvällä positiivisella mielellä täällä taidetaan yhä olla ja odotella tärppiä. :) Teillä on kyllä mieletön tsemppaus toisillenne, ihan varmasti iso henkinen vertaistuki täältä tullut monelle. Kyllähän ne tädit ja negat lannistaa kerta toisensa jälkeen, mut onhan se aina myös uuden kierron alku. Tsemppiä kovasti kaikille!! :)

On: 13+2, eli eka kolmannes alkaa olla taputeltu. Kaikki ok. Viikot vierii tasaisen tappavan hitaasti, tosin taaksepäin kun miettii niin hurjan nopeasti tässä on edetty. Oma vointi ollut hyvä. Luulin, että tämä alkuraskaus olis fyysisesti rankempaa, enemmänkin henkisesti raskasta tämä on ollut...

Plussia puhaltelen teille kaikille kovasti! Tulen taas kurkistelemaan välillä teitäkin :)

Ihana Sanni kun kävit kertomassa kuulumisia!! :) Mahtavaa että eka kolmas alkaa olla taputeltu! :) Aika varmasti menee hitaasti, mutta sitten yhtäkkiä huomaatkin olevas jo laitoksella ;) Toivottavasti kaikki jatkuu hyvin ja henkinen puolikin helpottuisi! :)

Vesta; ihana kuulla sustakin!! Onnea työpaikasta! :)

Tiuhtimus; pahoittelut negasta :( Niin kauan ku täti pysyy poissa kaikki on mahdollista. :)

On, mies on ihan varma että nyt on tärpännyt vaikka mulla ei mitään tuntemuksia :D! Mietti jo kun ollaan salikortteja menossa hakemaan että saankohan palauttaa sen jos tuleekin kielto liikkumiselle ekan kolmanneksen jälkeen!! :D Mistä lie noin vahvat tuntemukset? Harmi vain kun tulee pettymään ja pahasti 9 päivän päästä :(

Tsemppiä ja rentoa oloa kaikille! :)

en tiiä mitä on meneillää, nyt päivällä testi näytti samanlaista viivaa ko eile aamulla...mmm, nyt unohdan koko asian ja katotaa sitte ens viikolla mitä on tapahtunut, tuun sitten kertomaan kuinka käynyt. Mukavaa vkl kaikille siis jo näin etukäteen ;)

Sannis: Olipas kiva kuulla sinusta! :) Ja hyvä että vointi on ollut pääosin fyysisesti ainaskin hyvä ja toivottavasti tuo henkinenkin puoli helpottuu. Tsemppiä loppuraskauteen ja tulehan kertomaan meille välillä kuulumisiasi! :)

Riekonmorsian: Eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka olisitkin raskaana? :) Ihanan huolehtivaiselta tuo sinun miehesi vaikuttaa!

Beisla, mä myös toivon, että tämä ongelma on helposti ratkaistavissa ja apu toisi myös sen kaivatun raskauden, kun kierron loppuun saadaan lisäpäiviä kiinnittymiselle. Tietysti harmittaa, että kroppa ei toimi luonnollisesti. Ennen hormonaalista ehkäisyä ei tällaista ongelmaa ollut ja ehkäisyn jättämisen jälkeen ei ehtinyt yksiäkään menkkoja tulla, kun raskaustesti näytti heti plussaa. Senkin puolesta on ollut hieman hankalaa hyväksyä nyt, ettei raskaus ole puolen vuoden jälkeen alkanut uudestaan. Mutta eiköhän tähän ole kuitenkin saatavilla apua! :rolleyes:

Eiköhän siellä tiuhtimuksen masussa ole kaikki ihan hyvin!? :)

Riekonmorsiamelle, s:lle ja sabetille tsemiä piinapäiviin!

Arvatkaa mitä muuten... se tässä tiputtelussa on hyvää, ettei tarvitse kuin viikko kärvistellä ja miettiä tärppäskö vai ei. Heti tietää, että taas meni päin puuta! :banghead: :grin Niin, ja ei tarvitse sympatiseerata, mä olen jo aika sinut tämän asian kanssa ja osaan suhtautua jo järkevästi (ja vähän jo huumorillakin) tähän tiputteluun. :grin

Tiuhtimus ihanaa jännitystä! :)

Starling oon ihan varma että pieni apu kehon toimintaan on se puuttuva palanen teidän pysyvään plussaan! :)

Mä näin viimeyönä unta että alkoi vuotaa hulluna verta ja sanoin mun miehelle että tää on sitä kiinnittymis vuotoa. :D ja siinä unessa olin varma että nyt on tärpänny ja olin niin onnellinen♥♥♥♥

Ei ole mitään oireita ei repäisykipuja tai mitään... mutta toivon niin toivon että olisi enneuni ♥

Sabetti kp26/28-32 dpo 6

Voi kunpa teille sabetti tämä kierto toisi plussan!! :Heartpink

Täällä räkätauti tekee kunnolla tuloaan. Ei paljon huvittaisi maata viikonloppua sohvan pohjalla sairastamassa. Olis nyt edes ollut sen pienen papusen tekosia tämä tauti, mutta ei...

Täällähän on monella jännät paikat,eiköhä laiteta plussaksi :) sabetillaki selvä enneuni!

Täällä on nännit niin kipeät ja arat että vaatteiden puku ottaa kipiää,saatika suihkussa käynti!
Tyhmä kyssäri että ku jotku laittaa loppuun on ja sit jtn omasta tilanteesta,ni mitä se on tarkottaa?:D

Tiuhtimus, mikä siellä tilanne?

Sannis, kiva kun kävit moikkaamassa. Sähän oot jo tosi pitkällä! :grin Joko olette alkeneet kertoa raskaudesta?

Riekonmorsian, voihan olla ettei sun miehen tartte pettyä. :wink Luulis että kortin voi palauttaa edes lääkärintodistuksella...

Starling, voisin kyl kirota kaikkien tiputtelut ihan suohon. Mäkin liityn taas kerhoon, tosin toisesta päästä: nyt kp9, menkat jo loppu kp6, ja yöllä tullut taas kunnon vuotoa. En ymmärrä. :rolleyes:

Jellis, mun ymmärtääkseni joillakin vaan kestää lh-piikki tosi pitkään. Mulla sama juttu, melkein kaks vuorokautta saan plussaa.

Sabetti, peukut pystyssä että olis enneuni! :)

s-, mullakin kesti tosi pitkään tajuta mitä on. tarkottaa. Mut toivottavasti sun oireet lupaa hyvää!

Beisla kp9/28-32, täti ei sittenkään lähtenyt. Maanantaina pitäis alottaa o-testien teko, mut nyt ei hyvältä näytä jos vuoto/tiputtelu jatkuu. :sad001

Beisla, tänään tein testin toisella merkillä kuin ekan ja tulos näytti tältä (vaikka mun piti odottaa ens viikkoo, pyh tää on liia piinaavaa...)

Ja tilasin myös pari digiä että niillä testaan vielä ens viikolla jos menkat on vielä silloin pysyny poissa

Liitteet

• WP_20150306_001.jpg
    WP_20150306_001.jpg
    1,003.3 KB · Katsottu: 141
Kp28/28 testattu aika selkeä nega.. tätiä siis odottelemaan ja nokka kohti seuraavaa kiertoa. Sainpa ainakin töitä, se on positiivista :)

Onnittelut plussista kaikille <3

Liitteet

• 1425633076478.jpg
    1425633076478.jpg
    47.4 KB · Katsottu: 138
Tiuhtimus, toivottavasti se nyt pysyy positiivisena, onnea <3

Lauruskaah, pahoittelut negasta :( Mutta niin kauanku tätiä ei kuulu kaikki mahdollista ;) Onnittelut töistä!!! :)

Beisla, mitä ihmettä?? :O Tekeekö sulla useinkin noin? :O

Tiuhtimus kyllä on jo ihan pakko onnitella lisää! :) ihanaaa! :)

Lauruskaah pahoittelut negasta ja tsemppiä uuteen yritykseen! Kyllä tekin vielä sen toisen viivan tikkuun saatte! :)

Beislan tiputtelu kuullostaa ärsyttävälle! Niinku tää vauvanteko ois muutenkaan liian helppoa. Tsempit teille!

lauruskaah pahoittelut negasta ja onnittelut töistä! :)

Mä näin itse viime yönä unta et tein myöhäsen plussan ja ajattelin ihan unen toivossa tehdä uuden testin mutta nega, kp51 nyt menoillaan siis.

Takaisin