Tiuhtimus ja aneska nuo on jo niin selkeät viivat! :) Onnea onnea! :) ja viivoille vahvistumista, vaikka selvästi ootte raskaana molemmat! Ihana aamu! +++++
Nyt kun vaan saisitte ylläpidettyä plussaisan ilmanalan täällä ainakin parisen viikkoa, että minäkin pääsisin pukaan.
On muuten kauheen ristiriitafiilis, kun on yhden isomman kurssityön palautus parin viikon päästä, ja tuntuu, että aika karkaa käsistä, mutta toisaalta taas odottaa, että pääsisi testaamaan Aika loppuu kesken ja kestää liian kauan.
Tuo oottaminen on/oli kauheeta kyl varsinki ku kokoajan muka oli jotai tuntemuksia. Nyt pari viimestä päivää tuntu et ne katos ni olin 100varma et nega tulis.
Me koitetaa pitää plussatuulta yllä! :)
meillä ns.yk2 käynnissä mutta eka kerta oli viime kesänä jonka jälkee pistettii yritys vähäksi aikaa tauolle rakentamisen vuoksi...en osaa vielä uskotella itselleni olevani raskaana tahi olla ees luottavaisin mielin...koko ajan menkkaoloja ja pelkään kemiallista..
Tiuhtimus ja Aneska, valtavan paljon onnea! Kyllä mun mielestä molemmissa testeissä on ihan värillinen viiva.
Sohwia, ei aina tartte jaksaa olla positiivinen. Valvominen ei varmasti auta oloa yhtään. Mutta nyt sitten hyppäät mukaan plussa-aaltoon viikonloppuna. :)
Vauvaton, vautsi mikä ennustaja! Mä voisin kans tulla sinne taputeltavaks.
Riekonmorsian, missä vaiheessa sulla olikaan kierto? Joo, niitä lehmän hermoja odotellessa... Ehkä yrityskertojen lisääntyminen kasvattaa hermoja, vaikka toivon ettei kukaan joutuisi siihen.
Liliina, ehkä on hyvä että sulla on jotain tasapainottamaan ajan kulun tunnetta. Vai saako molemmista vain huonot puolet, aika kuluu liian nopeesti ja liian hitaasti?
Täällä on täti... kp 3... Mun miehelle on iskeny aivan jäätävä vauvakuume, se viikonloppuna tuli illalla viereen nukkuun ja höpötteli että "aattele, mää voin pian olla isi!" kyllä teki vähän pahaa sanoa että menkat alko, ekaa kertaa se oli itelle näin iso pettymys, aijemmin se on ollu ihan fine, mutta nyt kävi kyllä tunteiden päälle vähän pahemmin... kevät vissii saa hormoonit hyrräämään!
Tiuhtimus ja Aneska: Näen selvästi teillä molemmilla viivat! Siispä varovaiset onnittelut teille molemmille! :)
Kiitos ihanista tsemppaus viesteistä! ❤ Täällä edelleen tosi surkea olo, vaikka viime yönä tuli nukuttua 11 tunnin unet.. Mutta ihana lukea, että plussatuuli on ilmestynyt tänne! :)
Terveisiä ultrasta :) toisella puolella kaksi isoa follia, 20mm ja 23mm ja toisella puolella yksi 20mm. Pregnyliä ei nyt pistetä ku noin monta. Ovis tänään tai huomenna eli tiedätte mitä teen illalla Tulipas hyvä mieli! Hyvin toimi clomit!
Tiuhtimus ja Aneska varovainen onnittelu plussasta! :)
Mä täällä edelleen ilman menkkoja ja kp49 eilis aamun testikin oli nega, en sitä hirveästi ehtiny jäädä tuijottelee ja kattelee onko haamua edes kun piti lähtee.
Riekonmorsian: Itsekään en oo ovista ikinä tikuttanut, sillä kyllä mekin heilutellaan peittoja ahkerasti koko mun kierron ajan. Joten kyllä tuo peittojen heiluttelu on tärkein juttu yrityksessä.
Kubelle tsemppiä jännäilyyn ja toivottavasti saat selvyyden tilanteesi. :)
Heippa naiset! Mä tulin tervehtimään teitä tänne ja kertomaan uutisia. Ensinnäkin paljon onnea plussanneille, ihanaa! Jos joku täällä vielä muistaa, niin kävin työhaastattelussa tuossa tammi-helmikuun vaihteessa. Sillä kertaa ei tärpännyt, mutta sain tänä aamuna puhelun, että hakemani paikka on auki, että jos vain olen vielä kiinnostunut, niin se paikka on mun! Melkoista myllerrystä ja muutosta elämään tiedossa siis moneltakin alueelta, oon silti tosi innoissani :)