Esikoinen toiveissa

Vähän jännittää tulevien työkavereiden (saati esimiehen!) reaktio kun tajuavat, että uusi tyttö on paksuna :grin

Kiitos liliina kysymästä, mulla on olo ollut vaihteleva, mutta pääsääntösesti ihan ok :) Rinnat on arat ja menkkajuilinnoista joutuu vieläkin kärsimään, mutta kyllä se on tuo etova pahoinvointi joka on ollut kamalinta. Onneksi ne kohtaukset ei kestä kerralla pitkään :p Käytiin maanantaina varhaisultrassa ja sieltä löytyi pikkiriikkinen kaveri ja syke. :)

Hienoa Vesta! Näin ne asiat järjestyy :) mahtavaa!

Minäpäs näytän teille nyt miten paljon kannattaa luottaa ovistesteihin... Tosiaan ultrassa nähty tänään kolme isoa follia ja ovis tänään tai huomenna. Digi hymyili mutta kattokaa mitä liuska sanoo... Ton perusteella ei paljon osais ajoittaa jos näihin luottaisi!

Muoks. Molemmat siis kastettu samaan n.3tunnin pissaan..

Liitteet

• IMG-20150304-WA0002.jpg
    IMG-20150304-WA0002.jpg
    54.8 KB · Katsottu: 141
Jellis, ohhoh :eek: no ei olis uskonut että noin paljon on pielessä. Ettei olis viallinen liuska?

Vesta, onnea työpaikan johdosta :) ei kai sitä nyt heti tarvi pamauttaa uutisia pöytään :grin

Täällä kp 9 ja tää(kin) kierto mennää rauhallisin mielin. Ensi viikon polikäynti jännittää mutta sinnekin matkaan levollisin mielin :)

Accused, voimia pettymykseen. :sad001 Hyvä kuitenkin että sun mies on niin mukana projektissa, vaikka ei nyt tärpännytkään.

Jellis, ihan mahtavaa että löytyi noin hienot follit! Kyllä nyt kelpaa pupuilla. :grin

Riekonmorsian, eipä sitä ovista tartte tikutella jos noin hyvin pääsee peittoja heiluttamaan. :)

Kube, voimia pitkään kiertoon. Sais täti jo tulla sinne, niin pääsisitte uuteen yritykseen.

Vesta, kiva kuulla susta! Hienoa että pienellä kaikki hyvin, ja vielä sait sen työpaikan! Muistan kyllä kun hait sitä. Paljonko sulla onkaan viikkoja kasassa?

Anskunen, tsemppiä ensi viikon polille.

Ovistesteistä, mä toivon kyllä hartaasti että mun puikot toimii, tai ainakin oon saanut niihin tosi vahvoja viivoja kun plussa tulee. Kun pupuilut ei auta, mun raskautuminen on hyvin riippuvainen ovistestistä. Outoa kyllä Jellis ettei toi liuska näytä yhtään mitään! Ajattelitko vielä kokeilumielessä katsoa, näyttääkö liuska oviksen myöhemmin? Ois mielenkiintoista tietää. Tosin ymmärrän jos et halua tuhlatat testajä tai sulla ei ole niitä enempää.
En usko, että kaikki ovistestit on huonoja, mutta riippuu varmaan paljon merkistä ja ihmisestä. CB:stä oon kuullut paljon hyviä kokemuksia, mutta liuskoista taas paljon huonoa. Me nyt päätettiin jatkaa "keskimmäisellä" vaihtoehdolla eli puikolla, joka näyttää toimivan hyvin ja on halvempi kuin CB:n digi. Samasta näytteestä en ole testannut, mutta viimeksi kun aamulla CB hymyili, siitä parin tunnin päästä testasin vielä puikon, ja sain todella vahvan testiviivan. Enivei, mulla on vielä yksi CB:n digi jäljellä. Ehkä katon mitä se näyttää samasta näytteestä, silloin kun saan ekan plussan puikolla.Tässä vielä parin viikon takainen kuva puikosta n.2h CB:n hymyn jälkeen.
(Sori romaani mutta vähän tuli pelko perseeseen kun pakko luottaa testiin!) :nailbiting:

Liitteet

• o-testi.jpg
    o-testi.jpg
    99.8 KB · Katsottu: 147
Mulla on noi ton merkkiset (? Mitä lie?) nyt tokaa kertaa käytössä ja viime kuussa näytti kyllä paljon vahvempaa ku nyt. Kyllä mä ajattelin vielä huomenna kattoa mitä ne sanoo ja ehkä illalla jos saan pidättelyt onnistumaan. Mulla on noita aika iso kasa. Ja joo voi olla viallinen mutta kun noi edellisten päivien on olleet yhtä vaisuja niin taitaa olla viallinen erä tai vaan paska merkki. Raskauskeijusta tilasin. Samoin viime kuun r-testiin tuli ihme läikkä jota olisin voinut kauhistella ellei menkat olis alkaneet heti perään. En oo kyllä noihin yhtään tyytyväinen. Jos vielä tarvii testailla ens kierrossa niin hankin jotain parempia. Meinaan että jos ei olis tota ukkoa tossa koko ajan tyrkyllä ja pitäis oikeasti osata ajoittaa niin nyt olis menny heittämällä pieleen!

Vesta: Olipas kiva kuulla sinusta! Ja onnea työpaikasta! :) Ja tsemppiä tuohon pahoinvointiin!

Tiuhtimuksella ja Aneskalla ihan selvät punaiset tuplaviivat! Onnea hurjasti ja viivoille vielä vahvistumista!

Vestalle onnittelut tuosta työtarjouksesta! Huippu juttu! Hyvin ehdit vielä päästä uuteen työtehtävään kiinni ennen äitiyslomalle jäämistä. Onnea ultrakuulumisista!

Jellis, oho tuota testiä. Ovisonnea tähän kiertoon! Mulla antoi Raskauskeijun halpisovisliuskat viime kierrossa jo viivat, jotka tulkitsin plussaksi, mutta oireista päätellen ovis tuli kuitenkin vasta viikon päästä. En enää niin pitkälle testannut, mutta niiden plussaksi tulkitsemieni viivojen jälkeen testasin kuitenkin vielä 3 päivää hailua haamua. Enää en tilaa niitä. RFSU:n liuskatestit antoi mulle tosi hyvät ja selkeät viivat positiiviseen ovistestiin.

Omasta kierrosta: kp 24 ja dpo 8 ja valkovuodon seassa vaaleanpunaista/vaaleanruskeaa. Eiköhän ole tämä kierto sitten tässä. Viime kierrossa kesti jopa dpo 9 ennen kuin alkoi tiputella. Ensi viikolla taidan ottaa luurin käteen ja soittaa terveyskeskukseen, että tälle asialle on tehtävä jotain.

Onnea Vesta ihanista ultra kuulumisista ja uudesta työstä! :)

Jellis oho! Ihan huijaus liuskoja :O oon kyllä yllättyny! Nyt tärppionnea sinulle kuitenkin! ;)
Mä oon tykänny pregcheckin liuskoista ainakin. Jos ajattelit merkkiä vaihtaa.

Beisla kuitenkin pääsääntöisesti testit toimii kuitenki. Ja jos oot viivat saanu kiinni, niin tuskin se turhaan antaisi kuitenkaan. :)

Buuaukset sun tuhruille starling :(

Sabetti kp25/28-32 dpo 5

starling: No voi höh, ikävää kun sulla alkoi tiputtelu! :( Onko sulla kierrot ollut minkä pituisia? Tsemppiä sulle! ❤

Sohwia, kierrot olleet keskenmenon jälkeen tasaista 29-30 päivää. Yhtä kiertoa lukuun ottamatta kunnon vuoto on alkanut vasta useamman tiputtelupäivän jälkeen. Kierrosta riippuen on tiputellut 2-5 päivää ennen tädin tuloa. Ihan perseestä. En millään jaksa uskoa mihinkään kiinnittymisvuotoonkaan enää tällä tiputteluhistorialla.

Onnea plussanneille ! :) ja pahoittelut ja tsempit sitä odottaville <3 plussa aalto tekee tuloaan! ;)

Mää täällä kärvennyn tän odottamisen kanssa,viikko vielä ja tuntuu et menee ikuisuus! Tekis mieli soittaa lääkäriin et todetkaa nyt miut raskaaksi tai ei jotta saa mielenrauhan! Plaah!

Tiuhtimus ja Aneska kyllä siellä viivat näkyy! :woot:Hurjasti onnea ja vahvistumista viivoille :)

Vesta onnea työpaikasta! Ja kiva kun tulit kertomaan kuulumisia. Ajatella kuinka se elämä kuljettaa ja avaa uusia ovia :) Ja hienoa että ultrassa kaikki hyvin.

Jellis onnea myös mahtavasta ultralöydöksestä! Ajattele jos kaikki 3 follia irtoaisi :p
Ja olipas kumma tuo ovistesti! :eek: Ei olis kyllä liuskan mukaan arvannut että tärppipäivät käsillä.

Starling voi että jos tuhruttelu taas alkaa :sad001 Tsemppiä :Heartred

Kubelle myös jaksamista pitkään kiertoon! Ja huutelen myös Sarinan perään, että toiko Terot avun?

Muoks. Pahoittelut vielä uuteen kiertoon joutuneille :(

Muokattu viimeksi:
Voi ei tuhrulle Starling! Olispa kiinnittymistä tällä kertaa <3

Tsemppiä kaikille eri vaiheisiin!!

Täällä tuli se täti vihdoin!!! Mut kun nyt vasta illalla niin se lasketaan sit huomisesta??
Eli kierto tuli 31 päiväseks tällä kertaa..
Nyt sit voi tässä kierrossa oikeesti yrittää jos vaikka mieskin pysyis terveenä :)

Muokattu viimeksi:
Ei täällä mitää raskaana olla, tais eiline testi olla vaa jotenki viallinen...tän aamun testeissä enää viivapaikka ja tätiä ootellaa huomiseksi tai lauantaiksi. Ei onneksi oo yhtää paha mieli kun tiesin alitajuntaisesti ettei se testi paikkaansa voi pitää eli nokka kohti uutta kiertoa vaa :D :D :D

Himotestaaja täällä taas hei. No nyt se liuska näyttää jo ihan erilaiselta. Tässä rivissä se eilinen jonka kanssa samasta digi hymyili, eilisiltainen ja tän aamuinen. Eli tarinan opetus lienee että ahkerasti pitää tikuttaa! Tänään siis vissiin joku irtoais, ja nyt pitäis olla väkeä odottamassa ;) aamulla vielä varmistettu ja huomenna varmistuksen varmistus kun töiltä ehditään. Sitte alkaa PIINA!

Jemberry toivottavasti ei ihan kaikki kolme :) mutta jos olis kolminkertainen mahdollisuus että edes joku!

MrsH ja tiuhtimus pahoittelut/onnittelut uudesta kierrosta!

S-lle malttia piinaan!

Liitteet

• WP_20150305_001.jpg
    WP_20150305_001.jpg
    189.3 KB · Katsottu: 120
Voi tiuhtimus, onneksi osaat suhtautua noin reippaasti. Tosi kurja tuo nega, kun edellisessä näky viiva niin vahvana :sad001

Jellis, tsemppiä peitonheilutteluun ja piinailuun :wink Piinaillaan yhdessä ja keksitään mahd. paljon oireita. Mä olen aika varma, että ovis oli eilen, joten suunnilleen samoihin aikoihin parin viikon päästä päästään testailemaan :grin

liliina kp16/jotain

Starling, tuo tiputtelu on kyllä todella ikävää. Mullakin yleensä tiputtelee 2 - 4 päivää, nyt vaan pari kiertoa jäänyt yhteen päivään. En tiedä onko pysyvä olotila vai mikä on. Varmasti hyvä soittaa terkkarille, luulis että tiputtelu on ainakin melko yleinen ongelma, ja toivottavasti helposti ratkaistavissa myös.

s-, tsemppiä odotteluun. Ei turhaan ole nimetty piinapäivät ei...

Jemberry, voi pahus että sulla pysyy vain täti poissa, vaikka negaa pukkaa. Missäköhän vaiheessa terveyskeskusta kiinnostais? Ihan liian pitkän ajan päästä, päätellen mitä porukka on täällä kertonut.

MrsH, jes, nyt pääsette toivon mukaan kunnolla yrittämään! :) En enää muista tarkalleen kellonaikaa, mutta jossain näin ohjeen että jos täti tulee illalla, kp1 on vasta seuraava päivä. Itsekin sitä kerran pähkäilin, kun vasta jotain yhdeksän jälkeen illalla alkoi.

Tiuhtimus, onpa kurjaa. :sad001 Voihan olla, että kiinnittymisyritys aiheutti värin edelliseen testiin. Vaikka kai sitä toivoa on, niin kauan kuin menkat ei ala?

Jellis, tulihan se plussa liuskaankin, vaikkakin myöhässä. Ehkä se CB on vain herkempi? Tai sitten (voi hyvin olla) laadussa on eroa.

Beisla kp8/28-32

^en tiiä kyl yhtää voisko jotain yrittänyt kiinnittyä mutta testaan seuraavan kerran sitten jos menkat on myöhässä kunnolla...

Jelliksellä viivat vahvistunu hianosti, nyt vaa toivotaa että tärppää :)

Takaisin