Accused, voimia pettymykseen.
Hyvä kuitenkin että sun mies on niin mukana projektissa, vaikka ei nyt tärpännytkään.
Jellis, ihan mahtavaa että löytyi noin hienot follit! Kyllä nyt kelpaa pupuilla.
Riekonmorsian, eipä sitä ovista tartte tikutella jos noin hyvin pääsee peittoja heiluttamaan. :)
Kube, voimia pitkään kiertoon. Sais täti jo tulla sinne, niin pääsisitte uuteen yritykseen.
Vesta, kiva kuulla susta! Hienoa että pienellä kaikki hyvin, ja vielä sait sen työpaikan! Muistan kyllä kun hait sitä. Paljonko sulla onkaan viikkoja kasassa?
Anskunen, tsemppiä ensi viikon polille.
Ovistesteistä, mä toivon kyllä hartaasti että mun puikot toimii, tai ainakin oon saanut niihin tosi vahvoja viivoja kun plussa tulee. Kun pupuilut ei auta, mun raskautuminen on hyvin riippuvainen ovistestistä. Outoa kyllä Jellis ettei toi liuska näytä yhtään mitään! Ajattelitko vielä kokeilumielessä katsoa, näyttääkö liuska oviksen myöhemmin? Ois mielenkiintoista tietää. Tosin ymmärrän jos et halua tuhlatat testajä tai sulla ei ole niitä enempää.
En usko, että kaikki ovistestit on huonoja, mutta riippuu varmaan paljon merkistä ja ihmisestä. CB:stä oon kuullut paljon hyviä kokemuksia, mutta liuskoista taas paljon huonoa. Me nyt päätettiin jatkaa "keskimmäisellä" vaihtoehdolla eli puikolla, joka näyttää toimivan hyvin ja on halvempi kuin CB:n digi. Samasta näytteestä en ole testannut, mutta viimeksi kun aamulla CB hymyili, siitä parin tunnin päästä testasin vielä puikon, ja sain todella vahvan testiviivan. Enivei, mulla on vielä yksi CB:n digi jäljellä. Ehkä katon mitä se näyttää samasta näytteestä, silloin kun saan ekan plussan puikolla.Tässä vielä parin viikon takainen kuva puikosta n.2h CB:n hymyn jälkeen.
(Sori romaani mutta vähän tuli pelko perseeseen kun pakko luottaa testiin!)