Esikoinen toiveissa

Meille ei tuu vielä vauvaa. Täällä taas kp 1. Eli yk 3 käyntiin. Viime kierrossa oli kaikkee menkkaoiretta, nyt ei ollu mitään.. Ehkä se ottaa oman aikansa noiden pillereiden jälkeen kropan toiminnan tasaantua. Harmittavan tää kovasti.

Teillä oli puhetta asunnoista. Me ostettiin reilu vuosi sitte okt ja ihan sillä ajatuksella että joskus olis perhettä. Nyt sitä ei vielä ole mutta itellä on iso perhe ja nyt on ollu ihana nähdä kun kaikki mahtuu hyvin saman pöydän ääreen. Edellisessäkin oltais mahduttu asumaan pikkusenkin kanssa.. Pikkusen tarvii muutostöitä tehdä täällä, jos täällä lapsia joskus olis.

Plussatuulia muille!

Lauruskaah: Sulle jo kirjoitinkin tuolla toisessa viestiketjussa, mutta kyllä mä näen toisen haalean viivan. Olisi kyllä niin mahtavaa, jos se viiva vahvistuisi! ❤

Tintti: Oon todella pahoillani kp1:stä! :( Se voi olla, että ottaa oman aikansa ennenku kroppa ns. normalisoituu noiden pillereiden lopetuksen jäljiltä. Mutta ensi kierrossa saatte sitten sen plussan! :) Ja mä luulen, että itsekin seuraan sua tuonne uuteen kiertoon, tosin meillä se olisi jo yk5.. Tsemppiä ja kovasti jaksamisia sinulle! ❤

Onko ruumiinlämmöllä jotain tekemistä raskauden kanssa? Mittasin tässä lämpöä aivan huvin vuoksi ja näytti 37,11 ja ei mulla mitään oireita Ole että sairas oisin ! :O mahan vihlomista jatkunu,tulee ain välillä ja menee nopeesti ohi.. Onkoha mahollisesti käyny tärppi vai kuvittelenkohan nyt iha liikoja. Menkat pitäs alkaa ensviikolla. Vitsit, tuleekiha iso pettymys ku nyt nii innolla ootan ja seurailen :(

Jellis, paljon tsemppiä huomiseen ultraan, toivottavasti clomit on tehneet tehtävänsä!

Liliina sori, ei ollut tarkoitus lyödä pökköä pesään. :wink Mun teoria ei välttämättä ole sen positiivisempi, koska aattelen että vaikka oireita on, voi hyvin olla että kiinnittyminen on epäonnistunut ja kroppa vaan sekosi siitä.

lauruskaah, väitin toisessa ketjussa etten mitään näe, mutta ehkä tuossa negatiivisessa jokin viivanpaikka on. Väristä en osaa sanoa. Tsemppiä seuraavaan testiin! :)

jannah, aina ei tartte jaksaa. Ei vaikka pitäis. :hug013

Tintti, pahoittelut kp1. :sad001 Varmasti harmittaa kovasti, mutta kohta pääsette taas uuteen yritykseen.

sohwia, paljonko sulla olikaan piinapäiviä jäljellä?

s-, mulla oli viime kierrossa sama, viikko oviksen jälkeen jäi lämmöt koholle yli viikoksi. Luin sitten jostain että joillakin sekin on raskausoire. Mulla ei ikävä kyllä pitänyt paikkansa, mutta toivottavasti sulla ois toisin. :smiley-bounce012

kp6/28-32. Puolet ajasta ennen oviksen tikutuksen aloitusta lusittu. Meneekö nää päivät aina vaan hitaammin? :rolleyes:

s- itsellä lämmöt nousee hieman oviksen aikoihin ja on olleet samoissa lukemissa aina menkkojen alkuun asti kunnes sitte taas laskevat...mutta niinko beisla jo mainitsikin niin toisilla se lämpöjen nousu on yksi raskauden oireista :)

Beisla -Meidän talossa ei asu lapsiperheitä eikä ole koko sinä aikana kun itse olen asunut siinä ollutkaan (n 5v)
Pitää kysellä naapurirapuista varmaan vaunupaikkaa jos sellainen on tarpeessa jossain vaiheessa :)

S- Minulla lämmöt oli koholla koko km raskauden ajan, lämpö "jäi päälle" oviksesta.. :)

Lauruskaah -tee uusi testi kun menkat jää pois :) Toivottavasti tulee vahvat viivat :)

Muille tsemppiä haamuihin, täteihin, piinapäiviin jne :)

Täällä tuhrutti ruskeeta aamulla,sit ei mitään.. Alkais jo kunnolla ja sit seuraavat 2 vkoa voiski mennä oooikein nopsaa et pääsee yrittämään :)
Krampit ja turvotus sitä luokkaa et huh huh!!
Nyt kp 29

Muokattu viimeksi:
Mun pitikin muistaa kertoa unesta jonka mä näin pari yötä sitten, liittyy yrittämiseen: Näin unta, että oli päivä ennen kuin mun menkkojen pitäis alkaa. Mutta olin keksinyt jotain niin mielenkiintoista ja aikaa vievää tekemistä, että mun stressitaso oli nolla enkä kerennyt pohtia oireita ollenkaan. Sit unessa vaan mietin et huomiselle pitäis keksiä jotain samanlaista, niin ei tarttis jännätä niin. Oli aivan loistava fiilis!
Ihan kuin mun alitajunta yrittäis kertoa mulle jotain... :p Jotenkin luotto ei ole kova, että tämä toteutuisi oikeessa elämässä.

Beisla: Viikonloppuna tädin pitäisi tulla, jos ei oo sunnuntaihin mennessä tullu, niin saatan heti silloin jo testata.. Ja pakko sanoa tähän väliin tuohon sun uneen liittyen se, että voi kun itsekin keksis jotain sellaista missä ei miettisi raskautta tai siihen liittyviä oireita. Itellä tänään on sellainen päivä, että olo on tosi voimaton ja surkea. Tai kun oon töiden jälkeen aina jaksanut tehdä kotona kotitöitä tai lähtenyt salille/ lenkille, niin nyt olo on tosi lamaantunut. Mitälie stressiä tää kun kaksi viimeistä yötä menny valvoessa. Anteeksi avautuminen! Lupaan olla huomenna positiivisempi! :)

Mulle kävi tänään hauska juttu töissä, työkaveri on jäämässä tän viikon jälkeen äitiyslomalle ja siinä juteltiin niitä näitä. Yks vanhempi työkaveri tuli siihen ja on siis tietämätön että mulla on yritys meneillään, silitteli työkaverin mahaa ja jutteli vauvalle jotain. Sit se tuli mun mahan vieree ja alko jotain höpisee, kysyin että mitä teet ni se oli et "sähän saat kans kohta vauvan", nauroin että en kyllä taida saada ni se sano että on ollu 20 vuotta tua töissä ja tienny aina kuka on seuraava äiti, ja minä kuulemma olen seuraava. Siinä sit myöhemmin juttelin parin työkaverinkaa ni ne sano kaikki et se on oikeesti tienny aina etukäteen kuka on raskaana ja käyny siä taputteleen masuja. Kerran yks oli loukkaantunu ku oli yrittäny pitkään ilman tulosta mut sit parin kuukauden päästä taputtelusta se oli ollu yllättäin raskaana!!
Onhan toi vähän hassua ja pelottavaa, mut mä ainakin taikauskosena annan sen taputella mun mahaani vaikka joka päivä.

Sohwia, älä vällää <3 noita päiviä tulee ja menee. Anna tulla ulos vaan! Ei aina tarvi olla positiivinen jos ei siltä tunnu. Mullakin iski illalla kauhee alakulo että turhaan taas tuhlaan rahojani kalliiseen lääkäriin kun saman lailla vuodan taas kuun lopussa verta.. Mutta ollaan molemmat huomenna paremmalla tuulella, vaikka siks että sitten on taas yhden päivän lähempänä kesää :)

Vauvaton, palkataan se taputtelemaan meidän kaikkien mahoja :) aika hauska jos se sunkin kohdalla toimii!

Beisla tollaseen kun pystyis mitä uneksit! Mä oon jo nyt ihan hermoheikko vaikkei oo edes oviksesta tietoakaan :D

Jellis tsemppiä sulle ja voimia!! :) Toivottavasti olis clomit auttaneet!!

Tintti, voi kurjuus!! Anna harmituksen olla hetken ja sitten uuteen nousuun! :)

Sohwia, eiköhän täällä saa jakaa asioita vaikka olisi kuinka läskirumalaiskapaskasaamaton-päivä! Eli ihan vapaasti saa olla huomennakin ei positiivinen, jos siltä tuntuu kunhan ei siihen tilaan jää asumaan ;)! Tsemppiä!

Vauvaton, heti kun elokuvista! Kysy siltä huomenna, että millon sun pitää testi tehdä ettei tarvi suotta piinailla! ;) :)

Mrsh, voi kun menkat nyt tulis ja pääsisit niistä eroon! ( Toivottavasti seuraavat tulee joskus 15kk päästä ;) )

Beisla, MENEE. Päivät menee niin hitaasti tämän asian suhteen, huoh!!! Ehkä sun uni tulee toteutumaan ja saat lehmän hermot, jotta pystyt keskittyy johonki asiaan niin että sekoat kiertopäivissä ;)

Leppoista oloa kaikille! :)

oon näkevinäni hailakan viivan tai viivan paikan, näkeekö muut?

Liitteet

• WP_20150304_007.jpg
    WP_20150304_007.jpg
    464.7 KB · Katsottu: 149
aneska mikä dpo testasit? mulla pitäs olla nyt joko dpo12 tahi 11...täytyy ootella viikonloppuun enne ko kokeilen testaa uudellee, mä vieläki oon sitä mieltä että ei toi mun testi voi paikkaansa pitää :-o tai siis mulla o ollu iha sellaseet olot että menkat alkais iha pia!

tiuhtimus dpo 12 taitaa olla.
En itekkää usko et vois olla itellä plussa, yk vasta eka. jne.. Tätin saapumisaika ois ylihuomenna, kassotaan kassotaan. :)

No kyllä teillä ihan selvästi erottuvat viivat on. Minä en yleensä näe viivoja, jos niitä ei ole, ja varsinkin tuo Aneskan testi on kuvassa niin pieni, etten näkisi viivaa, jos se ei siinä olemassaoloaan huutaisi :grin Kyllä mä jo uskallan onnitella teitä!

Takaisin