Esikoinen toiveissa

Jannahille varovaiset onnittelut! Minä en puusilmänä testissä mitään nähnyt, mutta niin kuin moni jo sanoikin, tärkeintä on, että te näette ja tiedätte. :) Loppuviikosta näpäytykseksi sitten uutta testiä meille puusilmille, eikö vain? :)

Riekonmorsian, mäkin tykkäsin enemmän siitä edellisen äitiyspakkauksen sukupuu laatikosta. Mutta laatikon sisällöstä tykkäsin kyllä aika paljon. Pöllöt, ketut ja muut metsän eläimet vaatteissa ovat söpöjä!

Anskunen, toivottavasti kuudes aistisi plussa-aallosta pitää paikkansa.

Täällä kp 23/29-30 ja dpo 6-7. Kurkussa tuntuu sellainen kuiva pala, joka tuntuu tukkivan kurkkua. Väsyttää. Suoraan sanottuna vituttaa tällaiset tuntemukset tässä vaiheessa kiertoa. Ei hirveästi jaksaisi alkaa elätellä mitään toivomuksia, kun sitten kuitenkin kyseessä perus kevättalven flunssa. Työkaveri oli juuri viime viikolla pois töistä kurkkukivun ja flunssan vuoksi. Älkääkä nyt oikeasti kukaan kuvitelko mitään tai uskotelko mulle!

Riekonmorsian: Mä tipahdan kärryiltä, jos en oo päivään täällä käynyt ja silloin jo tuntuu, että apua miten paljon tänne on kirjoitettu. :D Ja itelle kans käy välillä sillain, että mun on pitäny kirjoittaa vaikka kuinka monelle, mutta sitte mä enää muista puoliakaan mitä mun piti kirjottaa. Ihanaa, että teillä läheiset noin innolla mukana teidän vauvan yrityksessä! :) Ja nostan hattua kyllä teille tuossa sijaisperhe asiassa, sillä harvasta siihen on ja eipä minustakaan taitaisi siihen olla. Ja pakko vielä sanoa, että minun mies on kyllä niin erilainen sun mieheen verrattuna tai kun mies vaan pyörittelee silmiä, jos käyn hypistelee vauvojen vaatteita. :D Ja kivan "romaanin" kirjoitit. :)

jannah: Kiva kuulla, ettei sullakaan oo heti raskausoireita ollut tai ennenkun teit testin.. Välillä tuntuu, että monella on niin paljon jo kaikenlaisia oireita ennenkun on edes plussa tullut. Ite oon jotenkin tosi pessimistisenä liikenteessä ja en usko olevani raskaana, ennenkun ne kaksi viivaa oon saanut. :D Mutta sen näkee viikonloppuna, että tuleeko se ilkeä täti vai ei. :)

MrsH: Hyvähän niitä testejä on olla kaikelta varalta aina kotona. ;) Ja eihän sitä tiedä, jos teillä ois kuitenkin tärpännyt! :)

Ihana Jannah aloita kunnon plussa aalto! :)

Mukava kuulla Riekonmorsian sinustakin! Aihettakin romaaniin kun olit niin kauan pois ;)

Kyllä starlingin on turha koittaa meitä "määräillä" pari päivää ja muutamaa lisäoiretta myöhemmin ollaan jo testiä penäämässä :P Hih

MrsH peukut pystyssä! ♥

Dpo 3 ja olen nyt jo kärsimätön :D tuntosarvet pystyssä ja kauhee tuntemusten tarkastelu jo nyt... tulee piiitkät piinapäivät.

Starling: Arvaa vaan enkö mä alkanu heti kuvittelee jotakin noista sun oireista. ;) Joo ja hyvin nopeasti me ollaan "vaatimassa" sua testaamaan, jos vielä jotain oireita ilmaantuu. ;) Mutta ei noi "määräykset" tainnut meihin tehota.. :D

ei pitäisi millään foorumeilla roikkua piinapäivien aikoihin...koko ajan alkaa miettiä että tolla ja tolla on tollasia oireita ja itseltäkin alkaa väkisin ettii ja sitte ko ei niitä tuu ni heti ajattelee että tämä oli varmaa tässä ja menkkoja ootellessa...täällä tälläinen olo parhaillaa, viimeistään la.pitäs siis menkat alkaa ja eiköhän ne alakin.

Mutta lisää plussia tänne vaa kiitos :)

tiuhtimus: Mulla on samanlaisia ajatuksia kuin sinulle noiden oireiden suhteen. Ite välillä mietin, ettei mulla mitään oireita ole jotka voisin laittaa raskauden piikkiin, että joo enpähän mä mitään raskaana ole. Ja sit taas toisilla on vaikka mitä selkeitä oireita jo vaikka kuinka aikaisin.. Mutta no täytyy yrittää olla stressaamatta asiasta, vaikka se on tosi vaikeaa välillä. Tsemppiä sullekkin jännäilyyn! :)

Tiuhtimus, mulla ensimmäiset alkuraskauden oireet tulivat ekassa raskaudessa vasta kun viikkoja oli jo 5+0. Ei ne oireet tai "oireet" tarkoita mitään. Tai no ensimmäinen merkki raskaudesta oli kiinnittymisvuoto n. kp 21, mutta en mä silloin edes ymmärtänyt, mikä vuoto se oli. Nyt oon ihan varma, ettei täällä mitään raskaana olla, kun ei ole vuotoa ollut.

Täällä yrittää kp1 alkaa, vähän tooooosi haaleeta tuhrua paperiin.. Sit ei mitään! Mut selkään sattuu ja oisin voinu syödä koko maailman iltapalaks. :D

En tiiä millä logiikalla olin laskenu km jälkeiset menkat mut siis kierrot ollut 37-29-37 ja nyt menossa kp 28.. Jos tää kierto kuvio selviäis tässä lähiaikoina et miten ne oikein menee :)

Aloitin nyt kirjoittaa päivittäin tuntemukset jotta näkis vähän miten menee nää jutut :)

Nyt odotan et alkais kunnolla tää kp1 juttu et pääsis siihen yrittämisen makuun ihan oikeesti :)

Tsemppiä kaikille!!! <3
Kantsii käydä ostamassa testejä ni täti saapuu jos tätiä odottaa ;)

Aina unohtaa..

Olitte kirjoitelleet oireista..
Piti siitä sanoa sitä, että kumpa pms oireilu ei olisi niin samanlaista kuin raskausoireilu, helpottais tietää mitä odottaa vai odottaako mitään :)

Anskunen: Oon sun kanssasi kyllä samaa mieltä. Tää on itsellä ainaki ihmearpomista välillä, mutta yleensä mä päädyn siihen, ettei ne ollutkaan raskausoireita. :D

Zanasa, toivottavasti apteekissa osasivat/osaavat kertoa allergialääkkeen käytöstä.

MrsH, hankala yhdistelmä vaunujen kannalta teidän talo. Mitenköhän muut on tehneet siellä? Meillä muuten sama, kolmas kerros ilman hissiä, mut vaunuhuone on.

Riekonmorsian, ihana kun sun mieskin on innostunut äitiyspakkauksesta. Mun mielestä se toppapuku taas on parhaita osia pakkauksessa. Oon ite niin sinisen ystävä, että hyvin sopii tytöllekin mun mielestä. Just näin saman sävysen jollain pikkutytöllä (ehkä 3v). Toinen lemppari on ne ruskeat potkuhousut. Ja se kuolalappu, ihana! Vähiten taas tykkään oranssiraidallisesta bodysta/potkuhousuista, ja ruokalapusta. En oo suuri liilan ystävä. Jostain syystä tosin kestovaippa ei oo niin pahan sävyinen.
Joo ehkä sun isää pitää vähän toppuutella farmarin ostossa. Vie se bensaa ennen kuin se on täydessä lastissakaan... :)

Starling, ehkä pääset kuitenkin mukaan jannahin plussa-aaltoon! :) Ja eihän sitä kiinnittymisvuotoa ihan välttämättä tule joka raskaudessa.

Sabetti, tsemppiä piinapäiviin! :smiley-bounce012

Oireista, mä taas ajattelen että vaikka negaa pukkaa, hyvinkin voi olla etteivät oireet ole kuviteltuja, vaan siellä on vaan yrittäyt tapahtua jotain. Jos nykytietämyksellä hedelmöitys tapahtuu helposti, mutta kiinnittyminen on se heikko kohta, niin mistäs sitä tietää...

Beisla kp6/28-32

Ai hitto kun mua jo jänskättää se huominen ultra, onks siellä mitään vaiko onko pelkkää pahvia koko sisusta. Epäilyttää onko clomit toiminu ollenkaan kun ei oo mitään oireitakaan tullut (vaikka silloin luulisi toimivan just oikein)

Viime yönä en saanu nukuttua kun mietin että kohta saatan olla raskaana mutta todennäköisesti taas petyn. Tää on niiiiiin piinaa!!!

Ja kohta kun alkaa se oireiden ihmettely, pyydän anteeks jo etukäteen :D

Hatunnosto niile, jotka pystyvät kuvitellut ja oikeat oireet välttämään. Jaa kiitos vaan Beislalle tuosta "oireet eivät ehkä ole kuviteltuja" kommentista :p Nyt mä en millään muotoa osaa lopettaa oireiden kuvittelua. Kp15/jotain, vielä tänään pitäisi mies kellistää, ja sitten voisi rauhassa alkaa tuottamaan omituista pahoinvointia, ilmavaivoja, väsymystä, palelua, outoja makuja, ja mun tuurilla vielä outoja ääniäkin :grin

Jellis, me voidaan yhdessä keksiä lisää näitä oireita. Toivottavasti ultrassa näkyy paljon kaikkea kivaa :cat:

Mä laitan tänne vielä kun en oo varma onko kaikki samat ihmiset tuolla raskaaksi 2015 ryhmässä joita täällä on :) mutta siis, kp25/28 ja aamuinen testi

Liitteet

• 1425370399956.jpg
    1425370399956.jpg
    28.9 KB · Katsottu: 134
Ja koska mielestäni näin siinä haamulaisen niin muokkasin värit negatiiviksi. Nyt näkyy toinenkin viiva. Ja toi sovellus millä muokkasin värit niin ei oo koskaan näyttänyt edes viivanpaikkaa jos on ollut negatiivinen tulos :o

Liitteet

• 1425370433225.jpg
    1425370433225.jpg
    84.3 KB · Katsottu: 154
Aattelin huomenissa testata jos uskallan :D kp 27/28-29 Tuntemuksia edellee on, mutta saa nähä :) Pelottavaa ja jännittävää.
Viivalaseja en omista minäkää, mutta vahvistumista lauruskaah:lle! <3

Lauruskaah: ekassa nään ehkä jotain tos muokatussa näkyy nyt ainakin ! Toivottavasti vahvistuu viiva :angel8:angel8 ihanaaa laura nyt pissimään parin päivän päästä,sullavielä aikaamenkkoihin niin hyväktä näyttää!

En nyt muista kuka sano/pyys laittaa uutta testiä mutta kyllä mä vielä laitan tänne lähipäivinä :)

On: oon niin out of this world! Niin väsyny aamulla kun olla ja voi. Nukahdin kaksi kertaa takas nukkumaan ja nyt vielä sängyssä makoillen kun väsyttäää niin hirveästi,pitäisi mennä kauppaanki ja tehdä ruokaa valmiiksi ahj ei jaksa :schocked028

Takaisin