Huhhuh, mikä maratooni 3,5h! :D Pikku vinkki: ei kannata olla täältä yli viikkoa pois, jos haluaa pysyy kärryillä
Tuli hirveesti asiaa tuossa mieleen, mutta nyt kun kaikki oon lukenut niin pää lyö tyhjää.
Olisin niin toivonut, että täällä kaikki olisi plussannut kun olin poissa! Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille ja onnittelut Jannah! :) Tsemppiä kaikille piinailuun ja odotteluun! :)
Tiistaina, kun heräsin mieheni ja pikkusiskoni ihaili uutta kelan äitiyspakkausta! :D Tykkäsin kyllä kovin, mutta pidin enemmän sukupuu laatikosta kuin tuosta uudesta :) Ja neutraaliväri toppapuvulle olisi kiva, vaikka pidänkin vaaleansinisestä
Kuolalappu oli ylisöpö
Mieheni on hehkuttanut äitiyspakkausta yhtälailla kuin minä, katseli sitä äitinsä kanssakin!
:)
Meillä siis kaikki tietää, että yritys on lähtenyt heti häiden jälkeen vaikka siitä ei puhuttu ollakkaan suoraan :) Isänikin oli ostamassa meille farmari autoa jo
Olen aina kuumeillut ja halunut paljon lapsia, vauvalehteä ei tällä hetkellä tule mutta tilaamassa olen kyllä tässä kuussa :) (Ollaan ostettu irtonumeroina
) Entiselle työpaikalleni tuli meidän perhe, vauva-lehti ja kaksplussa niin ei tarvinut tilata itse kun siellä sai lukea! (: Ja meillä on ostettu yhdessä pieniä hankintoja ja mietitään kaikki jutut kyllä vauvaa/lapsia ajatellen :D! Meillä on myös sijaisperhe asiat vetämässä, nyt pari vuotta tauolla jos saadaan omia. :) Mutta sijaislapsia tulee joka tapauksessa tulee omia tai ei, joten sen vuoksi ollaan uskallettu ostaa tavaroita :) Mieheni tulee yhdessä kaupassa hypistelemään vauvanvaatteita ja kokeilemaan vaunuja..jne :)
Tällä hetkellä asutaan kaksiossa (55neliöö) mieheni opiskelujen vuoksi. 350km päässä on meillä kolmio (80neliöö), joka on myynnissä. Muutetaan siihen takaisin jos se ei mene myydiksi mieheni opiskelujen aikana. Jos se menee myydyksi rakennamme kotipaikkakunnalleni omakotitalon :) Näin ainakin suunnitelmat nyt :)
Saittepas romaanin! :) Ihanaa ja stressitöntä viikon alkua kaikille!