Esikoinen toiveissa

oli pakko soittaa siskolle vaikka päätettiin ettei kerrota ennen ultraa mutta sano se hätähousulle :facepalm:
5 lapsen äitinä totesi sisko että on tummempi ku hänen 3 testit jotka ovat nyt 5v,2v 4kk ja 1v. joka testasi juuri samoihin kp kun minä..en tiiä miksei näy kuvassa sillai ku näkyy meillä. :shifty:

joo siis koittanu vaikka kuinka ottaa hyviä kuvia että näkyis kuvassa yhtä hyvin ku näkyy mulla mutta ei.. no ei se haittaa kyllä sitä ite tietää että nyt on pikkunen mukana ellei sit oo niitä huonompia vaihtoehtoja kuten kohdun ulkonen jne. Positiivisellä asenteella kumminkin menen eteenpäin enkä mieti liikaa..

NYT NAISET PLUSSSAAAAAMAAAAAAN! :smiley-bounce016 :love017 isot tsempit täältä

Kyllä mä uskon sun plussaan vaikka en sitä näe, pääasia että näkyy sulle ja itse tiedät! Eihän kaikkea voikaan nähdä ja on silti olemassa :) ONNEA Jannah!!! :D

Onnea jannah! :grin
Meinaatko vielä testailla myöhemmin, niin me heikkosilmäisemmätkin erotetaan viivat? :wink

Jellis: joo kiitos oireet, tällä kertaa ei oo kuviteltuja :rolleyes: vihdoin

Beisla: mies kyllä haluu nähdä ne molemmat viivat tummina eli torstai tai perjantaina testaan silloin olis rv 5 , rv 5+1 viimeks plussasin vahvan plussan rv 5+1:happy:

miten mä osaan pitää suuni kiinni arghh.. vaikeinta on olla kertomatta äitille ku niin pitkää odottanu.. se aina välillä yrittää puhuttaa mua et puhun itteni pussii. ei onnistu :happy::happy:

Beisla: Oon samaa mieltä sun kanssa tuosta, että eihän pienet lapset osaa kaivata omia huoneitaan ja ite ainakin tykännyt, kun oli isosiskon kanssa sama huone lapsena. Meidän perheessä on viisi lasta ja itsekin sain ihan oman huoneen vasta 13-vuotiaana, kun vanhimmat lapset oli muuttanut kotoa pois. Toki kyllä mä teininä sen omaan huoneen tarvitsin, kuten varmaan moni muukin. :D

jannah: Olipas tylyn oloinen täti siellä terveysasemalla. Minä en nähnyt toista viivaa, mutta pääasia, että sä itse sen näit joten varovaiset onnittelut sinulle! ❤ Ja vahvistumisia viivalle ja myönnettäköön, että en omista niitä kuuluisia viivalaseja. :D

Täällä kun pyörii niin paljon sakkia niin olisiko kenelläkään parempaa tietoa allergialääkkeiden käytöstä näin yritysaikana? Mulla on alkanut ihan hillitön kutina johon ei oikein löydy mitään syytä ja ajattelin kokeilla josko allergialääkkeistä olisi apua tähän. Google osasi sitten kertoa, että ainakin kestine voi heikentää raskauden alkamista. Lääkäriin en ole vielä päässyt, joten en ole sieltä voinut kysyä. Ajatus olisi popsia kuuri pillereitä (ei sumutetta kun nuhaa ei ole) mutta ovista odottelen ensi viikolle enkä tietenkään haluaisi syödä jotain joka voi estää kiinnittymisen mutta ei tämä kutinakaan hääviä ole... :/

Sohwia: itse kun katon täältä sitä kuvaa minkä laitoin niin mäkää en nää kunnolla mutta onneksi testissä selvästi näkee. :happy:

täällä jännittelen muitten testaamisia ! tekee mieli hoputtaa hehe anteeks :nailbiting:

Zanasa: Valitettavasti mä en osaa sanoa mitään tuohon allergialääkkeiden käyttöön yritys aikana, mutta apteekista voisit saada ehkä neuvoa? Itse ainakin usein oon apteekin farmaseuteilta kysyny just noista lääkkeistä ja he ovat kyllä osanneet vastata mun kysymyksiin. :)

Ihanaa alkanutta viikkoa teille kaikille! ❤

jannah: Uskon sen, että se testi näyttää ne kaksi viivaa ja kuten moni plussan saanut on aiemmin kertonut, että jotenki se valotus ja kuvakulmat vaikuttaa noiden testien näkymiseen. Ja tärkeintä tässä on se, että sä itse näet ne viivat. ;) Arvaa vaan haluaisinko ihan vaan testaamisen ilosta testata ja vieläpä kun itseltä löytyy noita testejä kotoa? :D Mutta ei mulla mitään oireita ole ja tädinkin pitäis tulla vasta viikonloppuna, että nyt saa joku muu testata ennen minua. :)

Kuinka pitkästä ja mistä kuurista sulla Zanasa olis kyse? Jos se loppuu ennen ovista niin sitten luulis että voi ottaa. Mulla on ainakin yksiä lihasrelaksantteja joissa erikseen kielletään käyttö jos edes suunnittelee raskautta. Mutta kysy tosiaan apteekista, jos sulla ei vielä ole mitään lääkettä kourassa että mikä sopii yrittävälle ja jos sulla joku jo on niin ohjeen mukaan sitten. Jos ei ole erikseen kielletty niin lienee sallittua.

varovaiset onnittelut täältäkin jannahille! toivottavasti kaikki menisi loppuun asti hyvin, et oo ajatellu tehdä vielä varmistuksen varmistukseks digitestiä? vaikka uskon että jos näätte miehen kanssa kaksi viivaa ni pakkohan se on sitten plussaa tarkottavan :)

Luin netistä noista allergialääkkeistä aikaisemmin mutta en nyt muista mikä niistä oli ok, joten samaa mieltä Sohwian kanssa että käyppäs apteekissa kysymässä :)

Täällä kp 27/28-37. Joooh. Oon jo keksiny vaikka mitä oireita vaiks myöhästyttiinkin oviksesta :)

Niiin ja oli myös ollu puhetta asumisesta..
Meillä kaksio, edullinen, joten ei ihan heti oltais mielellään luopumassa siitä. Ainoo mikä mietityttää on tosi pieni kylpyhuone (miten pestä vauva kätevästi?) ja hissitön, vaunuhuoneeton talo ja asumme kolmannessa kerroksessa.

Itse sain vasta yläasteella oman huoneen, siihen asti jaoimme huoneen siskon kaa joka monta vuotta nuorempi, mutta hyvin se meni :)

Huhhuh, mikä maratooni 3,5h! :D Pikku vinkki: ei kannata olla täältä yli viikkoa pois, jos haluaa pysyy kärryillä ;) Tuli hirveesti asiaa tuossa mieleen, mutta nyt kun kaikki oon lukenut niin pää lyö tyhjää.:shifty:

Olisin niin toivonut, että täällä kaikki olisi plussannut kun olin poissa! Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille ja onnittelut Jannah! :) Tsemppiä kaikille piinailuun ja odotteluun! :)

Tiistaina, kun heräsin mieheni ja pikkusiskoni ihaili uutta kelan äitiyspakkausta! :D Tykkäsin kyllä kovin, mutta pidin enemmän sukupuu laatikosta kuin tuosta uudesta :) Ja neutraaliväri toppapuvulle olisi kiva, vaikka pidänkin vaaleansinisestä ;) Kuolalappu oli ylisöpö <3 Mieheni on hehkuttanut äitiyspakkausta yhtälailla kuin minä, katseli sitä äitinsä kanssakin! :facepalm::)

Meillä siis kaikki tietää, että yritys on lähtenyt heti häiden jälkeen vaikka siitä ei puhuttu ollakkaan suoraan :) Isänikin oli ostamassa meille farmari autoa jo :facepalm: Olen aina kuumeillut ja halunut paljon lapsia, vauvalehteä ei tällä hetkellä tule mutta tilaamassa olen kyllä tässä kuussa :) (Ollaan ostettu irtonumeroina ;) ) Entiselle työpaikalleni tuli meidän perhe, vauva-lehti ja kaksplussa niin ei tarvinut tilata itse kun siellä sai lukea! (: Ja meillä on ostettu yhdessä pieniä hankintoja ja mietitään kaikki jutut kyllä vauvaa/lapsia ajatellen :D! Meillä on myös sijaisperhe asiat vetämässä, nyt pari vuotta tauolla jos saadaan omia. :) Mutta sijaislapsia tulee joka tapauksessa tulee omia tai ei, joten sen vuoksi ollaan uskallettu ostaa tavaroita :) Mieheni tulee yhdessä kaupassa hypistelemään vauvanvaatteita ja kokeilemaan vaunuja..jne :)

Tällä hetkellä asutaan kaksiossa (55neliöö) mieheni opiskelujen vuoksi. 350km päässä on meillä kolmio (80neliöö), joka on myynnissä. Muutetaan siihen takaisin jos se ei mene myydiksi mieheni opiskelujen aikana. Jos se menee myydyksi rakennamme kotipaikkakunnalleni omakotitalon :) Näin ainakin suunnitelmat nyt :)

Saittepas romaanin! :) Ihanaa ja stressitöntä viikon alkua kaikille!:Heartbigred

Riekonmorsian, noi on aina kivoja yllätyksiä kun tekstiä tullut vinopino :grin tosin mä myönnän että oon todella huono lukemaan jos on yli 10 sivua tekstiä. Käyn vaan pintaliitaen läpi. Mutta tervetuloa takaisin!

jannah, pääasia että itse tiedät olevasi raskaana. Ja kuten jo sanottiinkin niin haamuja on vaikea saada vangittua kuviin. Joten varovaiset onnittelut! :)

Mä aistin että kohta tänne tulee iiiiiiiiiiiso plussa-aalto :nailbiting::woot: hyppään sitten seuraavaan mukaan.

Jannahille varovaiset onnittelut. En näe kuvassa mitään, mutta kuten sanottu, jos itse näet ja tiedät, että pikkuinen on tulosallaan, niin toivotan sinulle tarrasukkia ja ihanaa odotusaikaa!

Sohwia: totta! Olis pitäny enemmän luottaa itseensä,minä ku en oo ikinä haamua plussanut viime raskaudessa oli täti myöhässä 4 päivää ennen kun tajusin mikä tää alavatsa kipu on..plussahan pamahti :cool: no mutta ei mullakaan tohon aikaa mitään ollut pari päivää sen jälkee alko rinnat arastaa sivuilta ummetusta ja ilmavaivoja. Ja paristi laitoin viestiä tänne et tunne ettei tärppää tässä kierossa,toisin tais käydä. Mun täytyy nyt vaa sit rauhallisesti oottaa sun testiä täällä :happy: :wideyed:

Tiuhtimus: teen torstaina uuden testin :happy:

Anskunen & liliina: kiitos kyllä täällä nyt otetaan varovasti ja rennosti :Heartred ja muille jotka onnitteli myös mutta en tainnu vielä kiittää niin kiitoksia kaikille,nyt aivan mahtava olo!

Mä sorruin. Hain pari testiä apteekista. :angelic: Vaikka tän kierron mahikset niiiiiin minimaaliset!!!

Huomenna pitäis täti tulla, nyt jo jomottaa kivut selässä et eiköhän se sieltä huomisen kp 28/28 saavu :)
Onpahan sit ens kuuhun tallessa ;)

Takaisin