Vauvaton: Toivottavasti tuo sun mahan jomotus olis jotain muuta, kuin tädin merkki! Ja itse oon sellainen"hamstraaja" joka ostelee esim. Alennusmyynneistä vaatteita/ muuta tavaraa ja jos ja kun jollain on synttärit tms, niin voin sitten tyhjentää noita mun varastoja, jos sieltä löytyy sopiva lahja. :D Sillä periaatteella mä oon noi vauvan vaatteetkin ostanu ja tuonne kaappiin ne on jäänyt. Me ostimme vuosi sitten kans rivarikaksion, vaikka itse tiesin jo silloin, että aloitamme kuitenkin lähiaikoina vauvan yrittämisen. Syy, että miksi ja millä järjellä kaksio eikä kolmio oli juurikin tuo, että en halunnut yhtä ylimääräistä huonetta vain siksi, että meille saattaisi joskus tulla vauva. Tosin meillä on ihan hyvänkokoinen makuuhuone minne mahtuu vauvan sänky ja olipahan myös edellisillä asukkailla vauva ja olivat vauvan kanssa pystyneet hyvin asumaan tässä asunnossa. :)
Beisla: Onpas outoa, jos sulla on aikaisemmin menkat ollut runsaat ja nyt ollu parina päivänä niukemmat. Mulle tuli heti mieleen, että olisiko raskaus mahdollinen? Ainakin oon jostain lukenut, että joillakin on menkat alkanut, mutta ollut aiempaa lyhyemmät ja niukemmat ja ovat olleetkin raskaana.