Esikoinen toiveissa

tiuhtimus: Kyllä noille sun ostoksille ihan varmasti löytyy käyttöä. ;) Hyvä olla varalla tavaroita. :) itselläkin on vauvan bodyja vaaleanpunaisia ja sinisiä, onneks niille löytyy käyttöä, jos ei itselle niin sisarusten lapsille tai kavereiden lapsille. :)

Niin ja Jannah, mun mielestä testissä näky jotain.. Ite en ole koskaan käyttäny noita liuska testejä,niin en osaa oikein sanoa muuta.
Tuleeko noihin testeihin sellanen viivan paikka viivakin?
Testaa uudelleen parin päivän päästä :)

Jannah testissä saan tihrustettua viivan paikkaa, väriä en ainakaan vielä nää. :(

Jellis siis näyttääkö pregnyl oviksesta kaks viikkoa rt plussaa vai siitä kun tädin pitäisi tulla? On kyllä piinaavaa jos lisäpäiviä odotettava aina jos täti ei kurvaa! :o tsemppiä!

Lauruskaah aika aikaisin on kyllä oireita jo! Toivottavasti kielii raskaudesta! :) malttia ja tsemppiä lähetän sulle, että maltat odottaa testipäivää! Jännän äärellä :)

Tiuhtimus oih, toivottavasti saat pian käyttäjän hankinnoillesi! ♥ mä kävin kappahl nettisivuilla kattelee sitä newbie mallistoa, voi huokaus! Melkein itku pääsi kun oli niin ihania! En uskalla mennä kyseiseen liikkeeseen, koska varmaan lähtis
Mukaan niitä. :P

MrsH jospa siellä olisi käynyt kuitenkin pieni onnenkantamoinen ja munasolu ois sinnitelly odotellen simppasia. :)

Beisla teillä taisi kans olla onnistunut mökkireissu? lukuunottamatta sitä lähtöpäivän pettymystä. :( ihana mennä rentoutumaan ja oon mä kaikkee hömppää keksinyt. :)

Vauvaton mikä tilanne? Kamalan stressava päivä sulla♥ plussa puhallus sinne! Puuuuh~~~+

Beisla ja sabetti, se pregnyl näyttää pistämisestä kaks viikkoa eli pistos, 36h sisään tulee ovis ja siitä kaks viikkoa virheellistä plussaa. Eli mulla on siis mahdollisuus saada ne kirotut kaks viivaa vaikka kuinka ajoissa ;) clomit ei näytä mitään testissä ja niitä söin kierron 3-7 päivät.

Jellis Aaa niin tietenkin. :) No toivottavasti pian saat jumittuneet viivat siihen testiin. ;) On teilläkin ollut jo niin pitkä tie takana. ♥

Beisla: Mun kiipeily ei ehkä ollu sieltä turvallisimmasta päästä, tonen jalka tikkailla ja toinen ilmassa, kädellä tukee ikkunasta...

Ei oo viäkään alkanu, ja rauhallinen olo jatkuu. Maanantaina vois taas testailla
Siitä aamusestakaan testistä en löytäny viivanpaikkaa, oli samasta paketista ku se edellinen...alko mietityttään!

Mä en kyllä lähe osteleen mitää vauvakamoja, jotain ihania vaatteita saatan serkuilta ottaa itelleni säilöön, mut en kestä sitä ajatusta et mulla on vaatteet valmiina kaapissa jos vauvaa ei tuu. Vähän samalla periaatteella päätettiin jäädä tähän kaksioon ja luovuttiin kolmiohaaveesta, mä sanoin että mun psyyke ei kestä sitä että siä on se lastenhuone tyhjänä jos en ole varma että sinne se lapsi joskus tulee, oon jotenkin niin herkkä tän asiankaa vaikka aika avoimesti lähipiirissä oonki asiasta puhunu mut heti kun joku joka ei tiä tulee kyseleen jotain lapsista tai muusta siihen viittaavasta ni silmät kostuu ja yritän vaihtaa puheenaihetta...

Lisäys: Nyt alko sit mahaa jomottaan siihen malliin että tuskin tarvii uutta testiä tehdä lähiaikoina...

Muokattu viimeksi:
MrsH, toivottavasti täti siis tulee pian, että pääsette aloittamaan yrityksen. :)

Sabetti, kiitos kysymästä, oli hyvä mökkireissu joo. Tosin lumi jään päällä järvellä oli niin märkää että oli huono hiihtää, mutta syötiin hyvin, pelattiin lautapelejä ja istuttiin takan ääressä.

Jellis, onpa harmillinen sivuvaikutus lääkkeellä. Pakko siis malttaa testauksen kanssa... :rolleyes:

Vauvaton, johan sulla jännäksi käy! :smiley-bounce012 Mulla kyllä sama vauvanvaatteiden oston kanssa: en kestäis nähdä niitä kaapissa, jos yritys vaan pitkittyy ja pitkittyy. On siinä aikaa sitten hankinnoille.

On. Kp4, ja ihmeen vähiin käynyt menkat. Ekat kaks päivää oli yhtä runsasta kuin aina (eli todella runsasta) mutta eilen tuli vaan hyvä jos teelusikallinen! :eek: Mun menkat on ollu samanlaiset ihan alusta asti, eli viikon kestää ja kyllä nelisen päivää on ihan selkeää vuotoa.

Vauvaton: Toivottavasti tuo sun mahan jomotus olis jotain muuta, kuin tädin merkki! Ja itse oon sellainen"hamstraaja" joka ostelee esim. Alennusmyynneistä vaatteita/ muuta tavaraa ja jos ja kun jollain on synttärit tms, niin voin sitten tyhjentää noita mun varastoja, jos sieltä löytyy sopiva lahja. :D Sillä periaatteella mä oon noi vauvan vaatteetkin ostanu ja tuonne kaappiin ne on jäänyt. Me ostimme vuosi sitten kans rivarikaksion, vaikka itse tiesin jo silloin, että aloitamme kuitenkin lähiaikoina vauvan yrittämisen. Syy, että miksi ja millä järjellä kaksio eikä kolmio oli juurikin tuo, että en halunnut yhtä ylimääräistä huonetta vain siksi, että meille saattaisi joskus tulla vauva. Tosin meillä on ihan hyvänkokoinen makuuhuone minne mahtuu vauvan sänky ja olipahan myös edellisillä asukkailla vauva ja olivat vauvan kanssa pystyneet hyvin asumaan tässä asunnossa. :)

Beisla: Onpas outoa, jos sulla on aikaisemmin menkat ollut runsaat ja nyt ollu parina päivänä niukemmat. Mulle tuli heti mieleen, että olisiko raskaus mahdollinen? Ainakin oon jostain lukenut, että joillakin on menkat alkanut, mutta ollut aiempaa lyhyemmät ja niukemmat ja ovat olleetkin raskaana.

beisla: ehka on valemenkat kyseessa? :woot:

joo ajattelin oottaa nyt jonkun aikaa sen uuden testin kanssa.. aamu alkanu ihan hyvin herasin 7 pirteena ja tati ei oo onneks hyokanny mutta on kylla menkka kivut vuoto vaa puuttuu,voisi pysyykki poissa. :happy:

Jannah, sullakin jatkuu jännäily, ihanaa! :smiley-bounce012 Kyllä se plussa vielä tulee.

Meillä meni toisin päin asunnon kanssa, totesin että kolme vuotta 42 neliössä saa riittää, ja hankittiin kerralla kolmio. Toisaalta nyt on kolmas huone käytössä työhuoneena/vierashuoneena, joten joutuis kyllä järkkäämään jos tästä lastenhuoneen aikoisi tehdä. Jos muuttais suoraan lapsen kanssa kolmioon, ei olis ehtinyt tottua tilaan ja täyttää sitä omilla kamoillaan. Mutta en kyllä olis kestänyt montaa vuotta enää niin pienessä, ja väitän että oltais hyvin pian saatu lapsen kanssa lähteä etsimään isompaa. Eipähän tartte tehdä sitä pienen vauvan kanssa, eli puolensa kussakin.

Muuten ehkä pohtisin valemenkkoja, mutta loppupään lyhennys ei mun kohdalla huomattavasti niukenna menkkoja. Kuukuppikunnan sivuilla väitetään, että 2krt/pv tyhjennys riittää kenelle tahansa, mutta mä saan ekana päivänä tyhjentää kuppia noin neljä kertaa, ja tokanakin kolmesti. Ja hyytymiä tulee. Edelleen uskon, että toissakerralla oli varhainen keskenmeno, ja mietin että se on saattanut vaikuttaa menkkojen pituuteen. Ainakin alkupään tuhruttelu on lyhentynyt yhteen päivään jopa neljästä. Joten en nyt aio nyt testata uudestaan. Jos oli valemenkat, se selviää kuukauden päästä testatessa. :grin

Voi vauvaton pahoittelut :(
Me muutettiin kans jo kesällä kolmioon, ajatuksena että jossain vaiheessa meitä on yks enemmän. Mutta kylläpä tuolle "ylimääräselle" huoneellekkin on käyttöä ollut :) me asutaan vielä vuokralla ja säästetään talolainaa varten :)

Vauvaton, pahoittelut tädistä.

Nyt kun asunnon koosta ja huonemäärästä + suunnittelusta alettiin keskustelemaan, niin olisi kiva kuulla lisää kertomuksia. Me ollaan iloisesti viihdytty 41 neliön kaksiossa, eikä ole tiukkaan tehnyt (mitä nyt noi kissat välillä valtaa kohtuuttoman suuren tilan). Saatiin makkaria tyhjennettyä sen verran, että sinne pinnis mahtuisi. Ollaan ajateltu, että kyllä tässä mahtuu olemaan ainakin siihen asti, että pikkuinen alkaa liikkumaan omin avuin. Meillä on myös suunnitelmissa, että tehdään saman tien kaksi bebeä peräkkäin, joten ollaan päätetty, että asunto vaihtuu isompaan sitten kun a) eka pikkuinen täyttää vuoden tai b) toka ilmoittaa tulostaan, kumpi sitten ekaksi tapahtuukin.

jannah: Toivottavasti täti pysyykin sun luota pois! :)

Beisla: Ymmärrän sun pointin myös ja eipähän tuosta "ylimääräisestä" tilasta/ huoneesta haittaakaan ole. :) Ja mun on kyllä pakko sanoa tähän väliin, että meillä on isohko kaksio 56 neliöinen ja aika uusi eli jos oltais haluttu kolmio samalla hinnalla, niin ei pystyttäis asumaan näin lähellä keskustaa tai ei oltais saatu näin uutta kotia. Ja me haluttiin uudehko koti ja ei me tässä aiota loppuelämää asua vaan tää on vähän niinku tämmönen väliasunto ja haaveissa uudehko omakotitalo, kunhan saadaan rahaa säästöön. :) Ja jos sinulla oli tuo varhainen keskenmeno, niin se kyllä saattaa vaikuttaa noihin sun nykyisiin menkkoihin.

Vauvaton: Pahoittelut kp1:stä! :(

Vauvaton, pahoittelut kp 1 :sad001

Me asutaan aika isossa kaksiossa mutta haaveissa olis rivarikolmio. Tai miksei tietysti kt-kolmiokin mutta kuitenkin että isompi kiikarissa mutta ei nyt pidetä mitään hirveetä kiirettä :)

Tänään on ilon päivä kun täti häipyi joten suunnittelin että ilta kuluu visusti peiton alla ja tarkoitus ei olis olla siellä yksin. Mies ei vain ihan vielä tiedä asiasta :grin piilotan hänen puhelimen ja nappasen nettipiuhan irti ja laitan lapun pöydälle että makuuhuoneeseen, mars :grin

Anskunen: Pakko kommentoida heti, että sun idea on ihan mahtava! :D Taidanpas minäkin kokeilla sitä ens kierrossa, jos ei tässä kierrossa tärpännyt. Tai no voihan tuota muutenkin kokeilla, sillä oma mies kans viihtyy välillä liiankin hyvin tietokoneella tai puhelimen ääressä..

Vauvattomalle pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta!

Me ostettiin pari vuotta sitten rivitalokolmio. Aiemmin asuttiin tilavassa kaksiossa. Oltaisiin pärjätty siinä hyvin, mutta mieluummin alettiin maksaa omia seiniä kuin vuokraa. Samantien päätettiin ostaa kolmio kaksion sijaan, kun ajatuksena oli, että meille joskus perheenlisäystä tulisi. Nyt tuo "ylimääräinen" huone on ollut työhuoneena. Ja tykkään kyllä siitä, että tietokone on siellä "piilossa". Jos/kun vauva joskus syntyy, niin tarkoitus on kuitenkin tehdä toisesta makkarista lastenhuone, joten asunnon uudelleen järjestelyä se vaatii. Kun siihen tilaan on nyt tottunut, niin kummasti tuntuu siltä, että kuinka me lapsen kanssa tähän mahduttaisiin, vaikka tiedänkin, että ihan hyvin mahdutaan.

Toivottavatsi tiuhtimuksen hankinnoille tulee pian käyttöä!

meillä nyt väliaikaisasuntona kt kolmio, tässä on tosi pienet makkarit että onneksi täällä ei tarvii kauaa asustaa sillä rakenteilla on neljän makkarin okt.

pahoittelut tädin saapumisesta vauvaton, jos se ens kierto ois teidän!

itselläkin sellaiset tunteet ettei tästä kierrosta oo mitään tarrannut mukaan joten menkkoja tässä odotellaan ens viikoksi alkavaksi...yölläkin näin unta että ne alko ja oikein kunnon vuodoilla

Heippa! Täällä pitäs täti tulla 3.3 ja mää meinaan aivan kuolla tänne. Keskiviikosta asti ollu menkkaoloja, alamaha ja reidet kipeenä, sekä tissit että pelkkä liivien otto ja laitto sattuu, perjantai aamuna oli niin kauhea olo että sitten jo jouduin oksentaa. Nyt taas sitte krapula olot vaikka mitään en oo juonut melkein vuoteen. Pää jyskyttää ja mahassa velloo... tekis mieli jo karjua että olis jo tiistai ja ne menkat että pääsis tästä olosta eroon :( ei vaan oo aijemmin ollu näin valtavat menkka odottelut, kipee oon ollu joo aina ennen mutta nyt menee kyllä yli ja meinaan aivan väsyä tähän olotilaan :(

Takaisin