Esikoinen toiveissa

joo katoin kanssa et ku lapparille tulin niin ei nay mitaan :o testia kun katon nii heti kyl pistaa silmaa 2 viivaa mutta ajattelin juuri menna kauppaa ostaaa niita pregcheck liuskoja :D

jospa tasta nakyis yhtaan paremmin

Liitteet

• 11026776_10152647461585811_272344706_n.jpg
    11026776_10152647461585811_272344706_n.jpg
    54.7 KB · Katsottu: 158
jannah: Mä en valitettavasti näe mitään, mutta kuten oon aikaisemminkin todennut, niin en omista viivalaseja ollenkaan..

Minusta siinä ekassa saattoi vähän ollakin.. Enemmän ainakin ku mun missään testissä ikinä :)

Foolihaposta puhuitte, me syödään molemmat plus kasa muita vitamiineja. Eipähän oo ainakaan siitä kiinni .. Mehut ja vehnikset on nyt jääny ku meni usko kaikkeen.

Ja tosta piilottelusta, yleensä ovat jossain kaapissa testit mutta tänään kävi nolo. Miehen kaveri tuli vähän yllättäen meille ja kävi vessassa ja kun se oli siellä, tajusin että mun pissitty ovistesti pakkauksineen on siinä kivasti näkyvillä. Aaaaaaargh, niin noloa. Toivottavasti se oli perus puusilmämies eikä huomannu :)

Mulla on nyt clomit tältä erää syöty, keskiviikkona ultraan ja tositoimiin. Harjoituksia on kyllä päivittäin että sikäli ei eroa normaalista :) Kuinka usein te ootte sillee, eroaako oviksen aika muusta kuunkierrosta?

Nyt en muista kelle piti sanoa ku oon puhelimella ja unohdin jo loput!

Ainiin, eilen kirppiskierrokselta jäi mukaan maailman söpöin pienen pieni Burberryn mekko. En voinu olla ottamatta sitä meille, enää puuttuu se tyttö sinne mekon sisälle!

no kavin hakemassa uuden testin huomiseks ja sunnuntaiks, katsotaan jos se viiva vahvistuis. tosiaan ovulaation jalkeen ihmeellisen rauhallinen olen ollu ja kokoajan sita mielta ettei tarppi tullu talla kierrolla,mutta eilen yolla kun alkoi sarkee muniksiin aika kovaa,koskin alavatsaa ja oli muuten tosi kova niiku keskenmenneessa raskaudessa,mieskin oli samaa mielta ja han on juuri se joka pitaa mun jalat maassa etten sitten pety pahasti kun tati tulee pilaamaan kaiken.. pahaa oloa ja paansarkyki on paivittaista.

ja hei ihanaiset mita foolihappoa syotte? syon ite femibionia mut se on aika hintava nahnyt netissa halvempia mutta sitten en tiia uskoltaako niita sitten syoda :sorry:

Noniin uutta testiä viikonloppuna :) toivottavasti olis nyt siitä johtuvia kipuja!

Apteekin folirenia menee meillä!

Jellis: Lohdutukseksi voin sanoa, että ei ne miehet yleensä tollasia huomaa. Meillä mies ei ainakaan huomaa mitään ylimääräistä vaan yleensä keskittyy täysillä siihen mitä on tekemässä. :D

jannah: Testailehan uudestaan, niin josko se viiva vahvistuisi. :)

Mä oon niin huono kirjotteleen tänne.. Luen kyllä lähes päivittäin mutta en muka ehdi kirjottaan.. Sorry :)

Tervetuloa uusille!
Pahoittelut tädeistä ja negoista jotka sellasen on saanu.

Oli puhetta vitamiineista. Ite syön mamma-monivitamiinia, D:tä ja omegaa. Foolihappo on noissa monivitamiineissa.

On: viikon päästä pitäis täti tulla jos on tullakseen. Viime kierrossa oli oviksesta menkkoihin asti tissit kipeet, nyt ei oo mitään. Ihmettelen vähän tätä.. Saa nähdä tärppäskö :)

Meilläkin sitä folirenia syödään, maksaa n.8€.

Mulla on jotenkin tosi seesteinen olo, pms vaivat jäi siihen eiliseen aamuun. Enää ei mitään oireita että ois menkat alkamassa. Piti säästää toinen testi maanantaihin, mutta taidan sen jo huomenna tehdä. Porukat tulee remppa-avuks ni voi sit heti kertoo. Oon siis äitini kanssa niin läheinen että kerron kaiken heti, se oli onnellinen mun ovis plussasta ja surullinen r-testin negasta, parempaa äitiä en vois kuvitella.
Mieskin on ihmetelly ku en alkanu kaupassa kiukutteleen että se osti kaljaa ja mä en saanu karkkia, ja aloin ekalla pyydöllä siivoon tapetteja lattialta ja vein roskat...yleensä saa käskee aika monta kertaa
Myös se ennen menkkoja tuleva herkkyys puuttuu, ei oo itkettäny mikään vaikka yleensä itken ihan pienistäkin asioista.
No kai sitä huomenna sit itkettää kun aamulla käy vessassa, ilosta tai surusta

Vauvaton, plussaathan huomenna, jooko :happy: Tulee meille muillekin hyvä mieli.

No toivotaan vauvaton että toi nyt tietäis hyvää! Niinku aikaisemmin sanoin niin oireet tai oireettomuudet ei oo mun kohdalla merkinneet mitään mutta monellahan ainoa oire on ettei ole mitään oireita! Toivotaan siis että näin olis sullakin :) ja ihana äiti sulla! Mä en oo omalleni kertonut, sisko tietää yrityksestä mutta en oo enää moneen kuukauteen jaksanut sillekään raportoida. Sitten vasta kun on sanottavaa. Kyllähän äidille voisin tietty kertoa mutta mieluummin sitten yllätän iloisesti kuin puran ahdistustani kuukaudesta toiseen.. :)

Vauvaton: Jos toi seesteinen olo olisi sen merkki, että olisit raskaana. :) Olis kyllä mahtavaa, jos plussaisit ja se plussa-aalto kestäisi viikon päähän.. Meitä piinailijoita tais olla viikon päästä ainaski lauruskaah,Tintti ja sabetti( oliko vielä joku?) ja eikös vain,että plussa-aalto vie meidät mukanansa.;) Ja asiasta viidenteen ihana äiti sulla! :)

Sohwia mulla veny se Ovis, niin testaan vasta parinviikon päästä :)

Vauvaton voikun se plussa pärähtäisi! :)

Mulla ollu paljo töitä, niin ihan jääny foorumilla kommentointi tänään. Ja illalla piti talletella vielä ennen ja jälkeen saunomisen ;) nyt on ainakin ovis hyödynnetty

Sabetti: Ei kun niin olikin ja mä vielä taisin hiljattain sua onnitella ovis plussasta.. Pahoittelut tästä mun muistamattomuudesta.. Mutta sä tuut mukaan siihen plussa-aaltoon sit parin viikon päästä! ;)

Oispa ihana ajankohta ainakin, koska kahden viikon päästä vkl ollaan viettämässä ekaa hääpäivää mökkeillen! ♥♥♥♥♥

Tuo ois kyllä ihanin hääpäivän lahja toiselle ja muutenkin ihana ajankohta! :) Toivotaan, että te saisitte ne kaksi viivaa. :) Meillä on elokuussa jo kolmas hääpäivä ja mä niin toivon, että saatais se plussa ennen sitä.. :)

Takaisin