jannah: Voi pahus, mutta aina on toivoa niin kauan, kun tätiä ei näy. Mä en taaskaan kyllä näe toista viivaa tuossa sun testissä. Josko se toinenkin viiva tulis kuitenkin. :)
tati pitais huomen vasta tulla kylaa,ma vaan liian aikasin lahteny testaa eika se haittaa oon jo valmistautunut uuteen kiertoon joten en ees anna tadin mua lannistaa viela ma sen kukistan :)
vauvaton ei sita ikina tiia eikun testia kehiin toivottavasti siella plussa parahtais
Oon lukenut viestit ahkerasti, mutta oon vanhemmilla käymässä niin en oo kerennyt kommentoida. Huoh, äidillä oli synttärit vähän aikaa sitten, ja oisin niin kovasti halunnut antaa hyviä uutisia. Olis heidän eka lapsenlapsi.
Jannah, mäkään en ikävä kyllä erota mitään, mutta päivä on tosi lyhyt aika hirmoneille nousta. Toivotaan, että viiva vielä vahvistuu!
Jellis huh, toivottavasti se miehen kaveri oli puusilmä! Mua nolotti kerran hirveesti kun joku kaveri oli käymässä ja olin unohtanut kuukupin kuivumaan vassan pöydälle. Ei se mitään kommentoinut..
Vauvaton, toivotaan että sun oireettomuus olis Oire!
Sabetti, ihana idea viettää hääpäivää ihan kahdestaan luonnon helmassa.
Plussia kaivattaisiin kovasti! Muuten tää menee vaan ihan tälläseks notkumiseks :D
Mulla on vasta 23.3 testipäivä, ihan ikuisuus sinne! Toisaalta pientä toivoa tähän ekaan clomikiertoon, mutta olen asennoitunut tädin tuloon ja yritän säästää itteäni ja muita itkupotkuhuutoraivarilta!
Muoks. Tai täti pitäis tulla 23. Pvä.. Testaan joskus vasta sen jälkeen jos on aihetta, se pregnyl kun antaa virheellistä plussaa kaksi viikkoa?!
jannah: Tädin pitäis tulla tänne viimeistään viikon päästä sunnuntaina, jos se on tullakseen. Mitään oireita mulla ei oikeastaan ole ja oon päättänyt, etten heti alakaan miettimään, että olenkohan mä raskaana, jos jotain outoja oireita ilmenee. :)
Mulla pitäis tulla täti ensi viikon su viimeistään, womanlogin mukaan jo lauantaina. Mulla on mahan jomottelua ollut ja tiistaina oli alamahassa repäiseviä ja tosi kipeitä kipuja kun naureskelin. Ilmavaivoja ja ummetustakin ollut. Herkkujen ja limpparien kanssa en oo vetänyt mun kaltaisia itkupotkuraivareita kaupassa jos en oo saanut. ja tosi rauhallinen ollut, en panikoi testien kanssa samalla tavalla ja oon rennompi odottelun kanssa. kai se on siitä kun yhdessä sovittiin että plussataan
Lauruskaah: Siksi mäkin oon ottanut ihan rennosti tän asian kanssa, kun mehän tosiaan sovittiin, että me plussataan samaan aikaan. Ja on mullakin just tommosia "repäiseviä" kipuja ollu pari kertaa, kun nousin penkiltä ylös, mutten oo uskaltanu alkaa luulemaan mitään liikoja. MUTTA sulla oireita paljonkin eli josko se plussa nyt tulis tai siis sehän tulee!
Tää on hirveetä! Koko päivän juossu vessassa kattomassa et joko ne alko?!
Tehään remppaa ja päätin raivolla kiivetä tonne tikkaille vähän maalaileen ni mies tuli siihen viereen et kannattaako sun nyt kuitenkin unohtaa toi kiipeily, hyvä etten pensselillä heittäny...
^toi on kyllä tosi inhottavaa kun koko ajan miettii joko ne alko ja samalla toivoo ettei alkais...toivotaan sulle tuota jälkimmäistä vaihtoehtoa!
Ite sorruin tänää, miehen kanssa käytiin ostoksilla ja oli nii hyviä aleja että mukaa tarttu 2 vauvanpussilakanasettiä, ruokalappu, pipo ja housut...nyt vaa toivotaa että niille ois joskus käyttöä tai sit pitää pistää kiertoon
Vautaton, tiedän niin tunteen, mäkin juoksin alkuviikosta vessassa koko ajan ihan vaan tarkistaakseni tilanteen. Hyvä vaan kun kiipeilit! Nimim. kiipeilyn harrastaja, joka meinaa kyllä jatkaa niin pitkään kuin mahdollista.
Anskunen, toivottavasti sun flunssa ei kestä pitkään. Mulla on vieläkin yskää, vaikka muuten hyvä olo.
Jellis, tsemppiä vielä clomikiertoon! Mistä asti lääkettä syödään, tai siis antaako se virheplussaa kaksi viikkoa aloituksesta vai lopetuksesta? Tietämätön kysyy... Tosi ärsyttävää kyllä jos ei uskalla innostua plussasta, jos johtuukin lääkkeestä. Ja I feel you pitkän odotuksen kanssa: mulla testipäivä aikasintaan 25.3. Mutta todennäköisesti myöhemmin, selviää sitten kun tiedän milloin ovis on. Mut nyt katseet kohti ovulaatiota ensin!
Kamala kiire ollut pari päivää mutta olen kyllä lukenut kaikki jutut :)
Pahoittelut negoista ja kp ykkösistä
Ja paranemisia flunssaisille
Mul pitäis alkaa menkat tiistaina jos se 28 pvän kierto pitää paikkaansa..
Silloin sit alkaa oikeasti yritys kun mies oli kipee oviksen aikaan,jollei loppuviikolla sit oliskin vahingossa käynyt hyvä onni.. En kyl usko kun niin monta päivää myöhässä pääsi yrittämään..