Sabetti, kyllä tollasia kuvia kelpaa katsellakin!
Onnea ovisplussasta. Eiköhän teidän tallettelutkin ole hyvällä mallilla.
Joo mäkin oon aivan koukussa foorumiin. Sen tosin tiesin jo että tuun olemaan, kun rekisteröidyin. Oon ennenkin ollut foorumikoukussa (vaikka ihan eri aiheesta) ja tiedän kuinka kivaa se on. Muilla foorumeilla en käy, täällä kuluu jo tarpeeksi aikaa. Ja on tarpeeksi vaikeaa muistaa yhdenkin foorumin tyypit.
Vauvattoman luota saa täti pysyä poissa, jotta pääset uudelleen testaamaan! :)
Nannu, seuraava kierto olkoon teidän kierto! Tikutitko ovista vain noina kahtena päivänä, ja ootko ennen tikuttanut? Voihan olla, että se oli vähän eri aikaan kuin mitä laskurit sanoo.
Piilottelusta, me ollaan kyllä piilotettu ovis- ja raskaustestit kun vieraita tulee. Aika harvalle ollaan vielä yrityksestä kerrottu.
Tiuhtimus, mä en ikinä ole huomannut limoissa mitään eroja kierron eri vaiheissa. Tai siis lukuun ottamatta viime kiertoa, kun oviksen aikaan tuli selkeästi enemmän.
Jemberry, jes tuhruttelulle! Ymmärtäis nyt täti tulla kunnolla paikalle.
MrsH, hyvä vinkki toi avokado, on nimittäin yksi mun lempihedelmistä. Vaikkakin turkasen kallista yleensä...
s-, hyvä että ovis on hyödynnetty, eikun piinailemaan sitten. :) Toi harrastusten haaliminen kuulostaa erityisen hyvältä idealta.