Esikoinen toiveissa

Vauvaton voi ei, olitkin ehtinyt kirjoittaa mun viestin aikana. Pahoittelut negasta, voin uskoa että ärsyttää pahasti. :sad001

Vauvaton olen pahoillani sun puolesta! :( kovasti jaksuja♥

Beisla harmi että se vuoto nyt kuitenkin alkoi. :(

Jellonalle iso lämmin halaus♥ puuhailette vaan jos tuntuu siltä ja jos taukokin tulee, niin voitolla paikallaan ja saa huokaista yhden kierron ilman stressiä. Toivottavasti saat siellä lääkärissä avun tiputteluihin.

Mä heräsin vasta nyt :D eli mars tikuttamaan. :P

Vauvaton: Pahoittelut sinulle negasta! :(

Ja Beislalle haleja! ❤ Täti kurvasi kyllä nyt ihan väärään paikkaan! :(

Joo pakko yrittää olla ovela noiden raskaustestien kanssa, kun äiti on välillä vähän liian utelias.. :D Mieskin eilen sanoi, että jaa täältä löytyi taas sun jemmas, kun olin piilottanut pyyhkeiden taakse yhden testipakkausen.. ;)

sori mää tukin tän foorumin nyt näillä ovistesti kuvilla. :D mutta jeee! :D

Liitteet

• 1424938873860.jpg
    1424938873860.jpg
    53.8 KB · Katsottu: 134
Sabetti ei mua ainakaan haittaa :D kiva lukee miten muilla menee :) nyt vaan hyödyntämään ovisplussa äkkiä! ;)

On. Oon hurjan koukussa tähän foorumiin, en kestä :D

Sabetti: Ei minuakaan haittaa, että sä laitat tänne noita kuvia. Itsestä on kivaa katsoa niitä! :) Nyt eikun vaan peittoja heiluttelemaan! ;)

Lauruskaah: Niin on minäkin tähän fooruumiin koukussa ja välillä tuntuu, että mä oon koko ajan tänne kirjoittelemassa.. :D

Mut en nyt ihan luovuta, tutkin testiä ympäri kämppää eri valoissa ja en ees viivan paikkaa löytäny. Yleensä se on erottunu ees vähän. Oottelen nyt et jos ei menkat ala ni maanantaina uutta testiä.

Vauvaton: Toivottavasti se täti nyt ei tuu sinne ollenkaan tässä lähipäivinä! JA ainahan voi tehdä uuden testin. ;)

beislalle pahoittelut kp1...

kirjoitteletteko vain täällä vai käyttekö muillakin foorumeilla? :)

itse kirjoittelen vain täällä, foorumi muutenkin niin vilkas ja paha pysyä perässä ainakin näin uutena. :)

Vauvaton toivottavasti toisessa testissä ois sit plussa :)

Mäkin vaan täälä, tonne vauvakuumetta piinapäiviin on kirjotellu mut siä aina muokataan sitä omaa tekstiä.
Oltiinhan tässä jo 2 päivää töissä kun saikulle taas jään, varmaan liian aikasin unohdin flunssan ja lähdin mökkeileen.

Vauvaton ja Beisla, pahoittelut huonoista uutisista.. :sad001

Sabetilla huikeat ovisviivat, vau!

Mulla taisi olla edellinen kierto ovuloimaton? Womanlogiin olin merkkaillut, että ovistesti näytti negaa kp17 ja kp18, mutta laskennallisesti edellisen kierron pituudesta (31 päivää) sen olisi pitänyt osua noille päiville. Kuukautiset oli kuitenkin normaalit, joskin ekaa luomukiertoa huomattavasti kivuttomammat. Niin tai näin, tämäkin yrityskierto 3 tjottaillaan ja yk4 on meidän plussakierto :Heartred

Nannu, munkin mielestä KappAhlin Newbie-sarjan vaatteet ovat ihan superihania! :love017 Olen muutaman ostanut säilöön jo ennen yritystä, kun kuumeilin vielä yksin. Nyt yrityksen aikana ei ole tullut tehtyä hankintoja. Yksi body on tytölle, mutta muuten hankinnat ovat sellaisia, että menevät kummalle vaan. Mulle sukupuolella ei ole mitään väliä, mies toivoisi (luonnollisesti?) ehkä enemmän poikaa. Hän niin toivoo, että pääsee puuhaamaan pojan kanssa poikien juttuja. Keskenmenneessä raskaudessa mulla oli tunne, että vauvasta tulisi poika. Pääasia meille molemmille kuitenkin on, että vauva syntyisi elossa ja terveenä.

Tiuhtimus, mä työskentelen lasten parissa, en tosin ihan pienten. Joskus mä mietin, miltä tuntuisi tehdä samoja juttuja omien lasten kanssa, mutta oikeastaan työpaikka on ainut paikka, jossa en pahemmin vauvajuttuja mieti. Lasten kysymyksiin omista lapsista vastaan vain, ettei mulla vielä ole omia.

Beislalle pahoittelut tädin tulosta! Vauvattomalle negatestistä! :sad001

Jellonalle paljon voimia alakuloiseen mieleen. Mulla on myös joissain kierroissa ollut oletetun oviksen aikaan se tunne, ettei oikeastaan edes huvittaisi yrittää, kun kuitenkin pettyy parin viikon kuluttua. Vähän sellainen luovuttajameininki jo valmiiksi, että mitä sitä edes yrittämään.

Sabetille ovikseen tärppionnea! :wink

Osaatteko sanoa, voiko LH-huippu kestää kaksikin vuorokautta? Mä sain tässä kierrossa kahtena päivänä aamupäivästä iltaan ovisplussan. Oireet olivat paljon normaalia voimakkaammat, yhtä voimakkaat kuin ensimmäisessä kierrossa keskenmenon jälkeen. Mietin vain, voiko huippu tosiaan kestää niin pitkään vai onko multa esim. irronnut kaksi munista tässä kierrossa? :think005 Tämä oli eka kerta, kun sain selkeän ovisplussan testiin. Testinä RFSU:n ovisliuskatestit.

Kaikille tasaisesti: :signs003!!!

Oon puhelimella joten vastaan vaan pikasesti starlingille: ekan kerran kun tikutin ovista, ja halusin tietää kauanko huippu kestää, sain ensin illalla tasavahvat viivat, seuraavana päivänä vahvemman vielä, ja vasta kahden päivän päästä ekasta plussasta iltapäivällä alkoi viiva vaaleta.

Starlingin lh-huippu kuulostaa kyllä siltä, että siellä saattaa olla kaksoset tekeillä :grin

Sohwia, :grin toinen piilottelija. Minä tosin en piilottele testejä vaan foolihappoa ja kuningatarhyytelöä. Mun äiti on sen verran tarkkasilmäinen, että saattaisi tehdä niistä tarvittavat päätelmät.

Mun miehen sisko asui meillä kesällä hetken aikaa ja aukas kaapin missä säilytin mamavitskuja :grin en edelleenkään tiedä huomasko se ne vai onko vaan pitänyt suunsa kiinni visusti.

liliina: Kiva kuulla, etten ole ainut, joka piilottelee noita vauvan yritykseen liittyviä tuotteita. :D Onneksi meidän vaatehuoneeseen harvoin kukaan eksyy ja eipä sekään haittaa, kun testit hyvissä piiloissa. ;)

täällä myös yksi joka piilottelee mm.noita foolihappoja

mites muilla, ei pakko vastata jos kokee liian yksityiseksi, kuinka pian oviksen jälkeen teillä alkaa ns.kuivakausi valkkarista, kestääkö siihen noin menkkojen alkuun? oon itsellä ihmetelly kun tässä kierrossa valkkaria on tullut vielä aikas reippaasti vaikka oviskin oli jo n.viikko sitten...yleensä itsellä kuivakausi on alkanut miltein samantein oviksen jälkeen

Tiuhtimus tota runsasta valkkariahan oviksen jälkeenkin pidetään kans yhtenä raskausoireena ;)

Mä kans piilottelin ennen km kaikkia vitskuja ja testejä tms. Mutta nythän sama, kun eiköhän kaikille ole selvää että yritys päällänsä :)

Starling jos ihan selkee plussa kaks päivää aamusta iltaan, niin ei kuulosta yhtään huonolta toi tupla oviksen mahdollisuus :)

Meillä jää tänään peitot heiluttamatta kun pääsin nyt vasta töistä ja miehellä herätys neljältä. Mutta eilen on tätä ovista hyödynnetty ja jos tänään dpo - 1 kun testi plussa, niin huomenna kerkee vielä varmistelemaan :)

Takaisin