Nannu, munkin mielestä KappAhlin Newbie-sarjan vaatteet ovat ihan superihania!
Olen muutaman ostanut säilöön jo ennen yritystä, kun kuumeilin vielä yksin. Nyt yrityksen aikana ei ole tullut tehtyä hankintoja. Yksi body on tytölle, mutta muuten hankinnat ovat sellaisia, että menevät kummalle vaan. Mulle sukupuolella ei ole mitään väliä, mies toivoisi (luonnollisesti?) ehkä enemmän poikaa. Hän niin toivoo, että pääsee puuhaamaan pojan kanssa poikien juttuja. Keskenmenneessä raskaudessa mulla oli tunne, että vauvasta tulisi poika. Pääasia meille molemmille kuitenkin on, että vauva syntyisi elossa ja terveenä.
Tiuhtimus, mä työskentelen lasten parissa, en tosin ihan pienten. Joskus mä mietin, miltä tuntuisi tehdä samoja juttuja omien lasten kanssa, mutta oikeastaan työpaikka on ainut paikka, jossa en pahemmin vauvajuttuja mieti. Lasten kysymyksiin omista lapsista vastaan vain, ettei mulla vielä ole omia.
Beislalle pahoittelut tädin tulosta!
Vauvattomalle negatestistä!
Jellonalle paljon voimia alakuloiseen mieleen. Mulla on myös joissain kierroissa ollut oletetun oviksen aikaan se tunne, ettei oikeastaan edes huvittaisi yrittää, kun kuitenkin pettyy parin viikon kuluttua. Vähän sellainen luovuttajameininki jo valmiiksi, että mitä sitä edes yrittämään.
Sabetille ovikseen tärppionnea!
Osaatteko sanoa, voiko LH-huippu kestää kaksikin vuorokautta? Mä sain tässä kierrossa kahtena päivänä aamupäivästä iltaan ovisplussan. Oireet olivat paljon normaalia voimakkaammat, yhtä voimakkaat kuin ensimmäisessä kierrossa keskenmenon jälkeen. Mietin vain, voiko huippu tosiaan kestää niin pitkään vai onko multa esim. irronnut kaksi munista tässä kierrossa?
Tämä oli eka kerta, kun sain selkeän ovisplussan testiin. Testinä RFSU:n ovisliuskatestit.
Kaikille tasaisesti:
!!!