Esikoinen toiveissa

Lauruskaah: Toivottavasti noihin sun jomotuksiin löytyisi hyvä syy ja se näkyis pian plussana.;) Toivon myös, että sulla/ teillä tärppäis tässä kierrossa! :)

Sabetti: En osaa valitettavasti sanoa, että kumpi on tummempi..

Täällä kp 18/26-28.

Beisla: Tottakai me sun kanssa jännäillään! :) Ja kyllä sen lapsen kanssa oppii toimimaan ihan varmasti oli se tyttö tai poika. Sitäpaitsi susta tulee maailman parhain äiti sun omalle lapsellesi! ❤

Niin ja tervetuloa MrsH :) Raskaita asioita olette joutuneet käymään läpi.

Jellis, toivottavasti Clomeista on apua! Ymmärsinkö oikein että ne auttavat ovulaatiota tapahtumaan? Hienoa jos miehesikin tukee sinua ja ryhdytte yhdessä tipattomalle. Tietenkin toivotaan että sulla tipaton jatkuu vielä plussauksen myötä :p

Vauvaton; huh mitä lääkärikin vihjaillut pillereistä, että "pian luonto hoitaa ehkäisyn".
Mutta onnea testailuun, peukut pystyyn :)

Anskunen pahoittelut tädistä :sad001
Ja Beisla toivotaan että tiputtelu lakkaa eikä ylly kunnon vuodoksi.

Muokattu viimeksi:
Itse en ole koskaan tehnyt ovis testejä niin en osaa kyllä tulkitakkaan niitä :)

Mulla oli tosi vahva tyttö-olo km raskaudessa. Meille ihan sama kumpi tulis kunhan olisi terve ja jaksaisi masussa syntymään asti <3

Iski kunnon ennen-menkkoja-päänsärky tänään, eli tiistain täti vierailua odotellessa (mul oli viime kierrossakin edellisenä ke kova päänsärky ja lämpöä ja sit seuraavana tiistaina tuli menkat)

Ajattelin alkaa kirjoittaa kp oireita/tuntemuksia ylös heti seuraavasta kierrosta päivittäin jotta tietäisi vähän enemmän. Tää yrittäminen kun on niin tuore juttu :D viime kierrossa olin vähän muistanu kirjoitella tuntemuksia..

Hitto mitä piinaa, kävin kotona (meillä onnsiis viä 2 kämppää, mut en oo puoleen vuoteen käyny omassani kun kääntymässä) ja löysin kaapista 2 raskaustestiä...otin mukaani ja nyt tuijotan niitä tossa pöydällä.
Aattelin aamuun säästää ja jos on plussaa ni jätän krapulaiselle miehelleni aamutervehdyksen
Sain serkulta tänään pari vauvalehtee...

Mulla on onneks helppo ku oon kaupassa töissä ja pari työkaveria tietää mun suunnitelmista, pystyn ostaan testit sieltä ja saan viä henkilökunta-alennuksen!!

Nimet on molemmille ollu valmiina jo monta vuotta, mutta oon pitäny ne niin salassa että edes mies ei vielä tiedä niitä. Jotenkin oon aina pitäny itteeni enemmän tytön äitinä, oon niin kynsi ja hiusfriikki että mun poika joutuis varmaan kulkeen hiukset leteillä ja kynnet lakattuna ympäriinsä, ja joo kyllä aion lakata välillä lapseni kynnet kun hän on yli 6kk. Veljen tyttöjen kynsiä oon lakkaillu siitä asti ja neuvolasta on sanottu että jos käyttää myrkyttömiä ja on kuivunu ennenku menee suuhun niin ei estettä mutta tiedän että paskaa tulee joltainnsuunnalta niskaan tästäkin

Vauvaton, mietin tänään lenkillä itekseni ihan samaa. Haluisin tytön just noiden hiusten ja kynsilakkojen takia :) ja kun en ymmärrä pojista mitään. Mutta joo, huumorilla tämäkin :)

Minä olen aina ajatellut haluavani ensin tytön äidiksi myös. Mutta km raskauden aikana kerkesi jo mielessä käydä pikkupoika ihanissa äijä vaatteissa ja miten onnellinen minun mies sekä isä olisi pojasta. (Isällä 2 tytärtä ja ainut poika kuoli synnytyksessä) ja nyt en tiedä enää, ihan sama kun vain saisi sen oman nyytin♥ toive olisi jonain päivänä olla sekä tytön että pojan äiti♥

vauvaton minä aion kans alkaa lakata heti kun siltä tuntuu! Mulla nuorin maksava makikyyri asiakas on ollu 2v. ;) ihan se on turvallista eikä sitä lakkaa niin paljon niissä kynsissä ole että suuhunkaan joutuessa olisi vaarallista. Jokainen kuitenkin tyylillään :)

Vauvaton monelta aamulla testaat? ;)

Mrsh älä vielä luovuta, niin kauan on toivoa kun tätiä ei näy! :)

Joskus ysin aikaan heräilen. En tiä mitä tulee töistä jos onki plussaa, mä varmaan kuulutan sitä koko myymälään ja sit kaikki arvaa sen heti muutenkin kun oon päättäny et tupakointi loppuu heti ku plussaan.
Ja mä oon niin huono salaileen mitään et ei varmaan niiltä läheisimmiltä kavereilta kauaa salassa pysy.
Unohdin muutes kertoo et mulle tuli päivällä joku ihme huimauskohtaus, jouduin pitää pöydästä kiinni et pysyin pystyssä ja ku yritin istua ja painaa päätä polviin ni alko vaan enemmän pyöriin päässä, olin töissä puoli tuntia sivussa mut sit se meni vaan ohi. Heti tottakai googleen huimaus+alkuraskaus ja BINGO, voi olla alkuraskauden oireita.

Hei ihanaiset naiset! Mistä mun kannattais netistä tilata raskaustestejä? Täällä oli jollain tökkiny se toimitus pahasti jollain sivulla mutta en muista minkä niminen :/

Lauruskaah taisi olla se perhoset missä toimitus tökkinyt. Itse olen tilannut raskauskeijulta ja mammaksi.fi sivuilta. Molemmissa nopea ja huomaamaton toimitus. :)

Arghh heräsin juuri nivuskipuihin ja kun on niin lämmin että pitää olla ilman peittoa

Beisla eli testaat mun kaa samoihin aikoihin pliis pysy täti poissa!

Vauvaton ihanaa ja heti testin jälkee tänne kertomaan

Täällä on aivan tervetullut poika taikka tyttö ei ole yhtää väliä kumpi kunhan on terve jne ❤️ Jos sen oman käärön nyt vain sais

Lauruskaah nyt aloin sitten miettimään että pitäiskö nousta ja mennä tilaamaan testejä kun niitä ei täällä oo yhtään vaikka testipäivä 28.2 ellei tätihyökkää

Jannah mäkin tilasin et on sit varalla kun tarvii ettei tartte juosta kauppaan jatkuvasti hakemaan kun pregcheckit loppuu kesken :D

Onko muilla muuten tullu sellasia tilanteita että on huomaamattaan alkanu varoon jotain asioita?
Mä huomasin tänään jo toista kertaa serkun taaperon kanssa leikkiessä että en antanu sen hyppiä mun mahan päällä, leikittiin lattialla ja makasin selälläni, nostelin sitä ja roikottelin ympäriinsä mut mahan päällä sai vaan istua eikä pomppia niinku yleensä. Saman huomasin viime viikolla veljen lastenkaa, ja ne tuli automaattisesti hyppiin mun päälle ku on aina tehny niin.

Mä en oo kertaakaan tilannut netistä testejä, mutta ehkä minunkin pitäis, jos tää yritys jatkuu vielä pitkäänkin. Oon ostanu ihan vaan noita rfsu:n testejä, kun ne on ollut edullisia. Tosin mä oon ns. "piilottanut" meidän vaatehuoneeseen niitä, ettei esim. Äitini niitä löydä,kun en oo kertonut sille yrityksestä ollenkaan.. Ja mikä hauskinta tuossa piilotuksessa, niin oon piilottanut ne niin hyvin, etten itsekään niitä meinaa löytää. :D

Mä olen kerran tilannut tuolta raskauskeijulta ja tyytyväinen olin, pari päivää meni toimituksessa ja postilaatikkoon tupsahtivat :)

Mites vauvaton, testasitko? :)

Mun halut katoskin jo, vaikka oviksen pitäis alkaa olla tässä käsillä. Mieli on jo valmiiksi siellä parin viikon päästä koittavassa pettymyksessä, eikä sen takia oikein huvita.. Kun ei oikein jaksais enään sitä toistuvaa pettymystä ensin tuhrun ja sitten oikean vuodon merkeissä. Et voi olla että tältä erää oli tässä, ja jään ootteleen sitä ens kuun lääkäriaikaa..

Mulla ihme kuumia ja kylmiä aaltoja. Eilen illalla tuli kauheen kuuma, lämmöt oli 37.3 ja nyt palelen ja lämmöt on 35.8.. normaalisti mulla on aina menny siinä 36.6 hujakoilla..

Niin selkee nega ku olla voi
Ja melkein sen jo arvasin ku herätessä oli tissit kipeenä ja kiukkunen olo, testin jälkeen hirveet itkupotkuraivarit, yleensä vedän ne siinä kohtaa ku menkat alkaa. No tällä kierrolla vedetään sitte 2 kertaa
Yhtään ei huvittais vetää tekohymyä naamalle ja lähtee töihin...

Liliina, ollaan me mietitty, ja tuosta on Sateenkaariperheiden foorumilla kyllä keskusteluja. Me ollaan mietitty että äiti ja mamma vois olla hyvä, tosin ei olla päätetty kumpi on kumpi. Musta olis hauskaa arpoa. :grin Se oli kyllä jännää, että kun itekin on miettinyt että totta kai pitää keksiä sitten eri nimitykset, niin ilmeisesti kaikki ei sitä tee ja silti homma toimii. Oltiin infotilaisuudessa ja siellä vetäjät kertoi että tietää muutamankin tapauksen, missä esim. molemmat vanhemmat ovat nimellä äiti. Silti äidit lähes aina erottavat, kumpaa lapsi tarkoittaa huutaessaan pelkästään "äiti". Ajateltiin silti mennä eri nimityksillä.

MrsH, mäkin pidän päiväkirjaa ainakin vähäsen. On sitten mitä vertailla. Ja jos klinikalle joudutaan, on ainakin ylhäällä kiertopäivät ja ovulaatiot.

Vauvaton, joko ehdit testata? :smiley-bounce012 Mä en oo varonut kroppaani yhtään, mutta hyvä jos sulla jo suojeluvaisto päällä.

lauruskaah, me ollaan tilattu kotitesti.fi:stä ja todella hyvää palvelua.

Jannah, tilaa ihmeessä. Jos täti on myöhässä, testit ehtivät todennäköisesti hyvin tulla. Jos taas täti tulee, on sitten varalta ensi kiertoon. :)

Sohwia, heh oot kunnon orava. Ehkä sun pitää kirjottaa muistilappu testien paikoista.

Voi jellona. :sad001 Voin kuvitella että pettymykset ei yhtään helpota mitä enemmän aikaa kuluu. Harmi jos et jaksa nyt, mutta pieni tauko voi tehdä hyvääkin. :hug013 Kyllä se lapsi vielä teillekin tulee!

On. Ei tartte enää arvailla, kyllä se on kp1 nyt täällä. :sad001 Mieli maassa, tosin pahimmat itkut sain alta jo toissapäivänä. Kohta taas uuteen yritykseen... huoh. :sorry:

Takaisin