Esikoinen toiveissa

Joo eihän me yhtään jännitetä Beislan puolesta tai yritetä ylipuhua testaamaan.. ;) Mutta toivottavasti täti ei kurvaakaan paikalle! Ja tykkään tuosta sun päättäväisyydeestä Beisla! ;)

Beisla Kumpa tiputtelu ei yltyisikään kunnon vuodoksi.

Vauvaton olisipa mieluummin raskausoireita kuin pmssää♥

Ihana kun teillä on sisaruksia ja sukulaisia mistä saa vaatetta ja tarviketta, meillä kaikki ostettava. Tai jos miehen veljen perheeltä jotain saa niin sitten. :)

Viiva oli jo vahvistunut aika tummaksi. Illan testiä odotan malttamattomana, ja iltaa muutenkin ;)

Ohhoh ompas tullu viestejä enkä enään muista mitä piti kellekki vastata :D
Täällä jännään teijän muiden puolesta! Itse pääsee kahen vk päästä testaileen,hope so :)

Me ollaan miehenkanssa suunniteltu jo mihin laitetaan häkkisänky jne ja vähä nimiäki ollaan puhuttu, ja suunniteltu huonetta josta joskus tulee lastenhuone :) tulis vaan nyt pian pikkuinen! Aika pessimistisesti ajattelen,toivon niin että halkeen mutta en usko että tästä ekasta kierrosta mitään voi tulla,juuri lopettanut pillerit ja ekaa yritystä niin eikai se nyt voi vielä tulla...no,aika näyttää..

Ostin tuossa jonkuaikaa sitten ihanan pienen vauvan potkupuvunki,muita hankintoja ei olla tehty ja luulen että tehdään vasta kun on raskaana ja ainaki puolessa välissä..

Muoks. Nyt ollut kolme-neljä päivää aaltoilevaa päänsärkyä ja tänään vähän flunssaa tahtoo pukata....

Hassua, juuri kun vauvahuumapäissäni ostin kolme pientä bodyä, täällä keskustellaan tavaroiden hankkimisesta! Olen jo pitkään ihastellut Newbie-vauvanvaatteita, ja tänään kun kävelin Kappahlin ohi, en voinut vastustaa ota 3, maksa kaksi-tarjousta. Miehelle en kyllä ajatellut kertoa tästä hairahduksesta :oops:

Meillä on nimet valmiina sekä pojalle että tytölle. Meidän kuvitteellisesta vauvasta puhutaan pojan nimellä, jotenkin mä olen aina kuvitellut itseni pojan äidiksi, ehkä siksi, että mulla on vain veljiä ja lähes kaikki mun hoitolapset on olleet poikia. Tyttövauvan saaminen tuntuu kummalliselta ajatukselta, vaikka pienen tytön saaminen olisi ihan yhtä ihanaa kun pojankin. Onko muilla mitään mietteitä tulevan lapsen sukupuolesta?

Pinnikselle meillä on myös hyvä paikka valmiina. Olen myös ajatellut, että me ei hankita mitään hoitopöytää erikseen, vaan pesukoneen päälle tehdään hoitotaso ja siihen viereen mahtuu joku pieni hyllykkö vaipoille ja muille tavaroille. Hauska kuulla, että muut pohdiskelevat samanlaisia ajatuksia.

Sabetti: Onhan se ihan kätevää, kun noilla vanhemmilla sisaruksilla on lapsia, niin saa niiltä ainakin joitakin tavaroita. Ja äiti on ostanut myös joitakin vaatteita mun lapselle, vaikken edes ole sille kertonut, että me yritetään vauvaa. Se vissiin odottaa kovasti, että me saatais vauva. :D Ja nyt vaan peittoja heiluttelee! ;)

Tuli nyt tilattua rtestejä netistä ku ei täältä pikku paikalta viiti apteekista ostaa (apteekki oman työpaikan ohessa) :D

En tiiä uskallanko testata enne ku tätin pitäs olla, nyt kp jotai 21/29, vaikka muka kolmatta päivää alamahassa jotai kipua tuntuu. Mut en usko että se on merkkiä raskautumisesta.. :confused005

nannu kyseli sukupuoli asiaa. meille tervetullut kumpi vaan kuhan sellainen suodaan ja on terve, mutta jos asiaan pystyisi tavalla tai toisella vaikuttaan niin olisihan se mukavaa jos saisi tytön ja kaksi poikaa, toiveissa kummallakin olisi ainakin yksi kumpaakin sukupuolta :) poikien kanssa olen itse ollut tekemisissä enemmän, suurinosa suvun lapsista kun poikia on ja itselläkin on vain veljiä. tuota kiinalaista syntymäkalenteriakin on tullu vilkaistua ihan huvin vuoksi :happy::wink

Nannun kysymykseen; me ollaan jotenkin molemmat ajateltu, että meille tulis tyttö, ainakin ensimmäisestä. Tytön nimi on päätetty, pojan on vasta pohdinta-asteella. Tietysti me ollaan onnellisia kumpi tahansa tuleekin, mutta kummallakin on tosiaan sellainen ajatus, että esikosta tulis tyttö.

Meille myös on tervetulleita kummatkin vaikka jos toivoa saan niin tyttö olisi mieleeni, isäntä taas kallistui pojan puoleen. Täällä on myös päätetty nimet molempien varalle valmiiksi. :)

Kun kyselit Nannu tuosta sukupuolesta, niin meille on periaatteessa ihan sama kumpi tulee, kunhan tulis nyt edes se plussa ensin. Toki olis ihana, jos saisimme tytön, mutta molemmat on kyllä tervetulleita! :) Nimiä en ole miettinyt kauheasti.

Mulla on ny kolme päivää alamaha jomotellut putkeen, ei silleen ovismaisesti vaan sellasta nykimistä yms.. toivotaan et tässä kierrossa tärppäis!

Mä kävin tänään kappahlissa kattelemassa vähän vaatteita ja näin niin suloset vauvanpöksyt siellä et teki mieli ostaa! :( semmosta harmaata trikookangasta missä oli vaaleenpunasta leopardikuvioo, ois ollu niin ideaalit pikkutytölle <3

Auttakkaa arvon viivaraati! :P Ylempi on aamulta ja alempi nyt illalla. Ei vieläkään plussa, mutta onko teistä kumpi tummempi?

Liitteet

• 1424887245568.jpg
    1424887245568.jpg
    33.9 KB · Katsottu: 126
Kiitos tiuhtimus ja jemberry. Varsinkin nyt kun kuivuneet, niin vaikea erottaa. No huomen aamulla testiä niin selviää onko Ovis vasta tulossa vai oliko lh huippu taas niin nopea ettei testiin jääny. Näinä päivinä kuitenkin... :)

sabetti, mun mielestä tuo alempi viiva on vahvempi. Onnea oviksen pyydystykseen!

MrsH, toivottavasti tallettelut olis osuneet oikeaan kohtaan. Ei niistä ovisoireista aina voi ihan varma olla. Mut älä huoli, kyllä mä tuun kertomaan kun testaan! :)

Nannu, mekin ollaan mietitty ettei hoitopöytää erikseen. Ehkä jokin siirrettävä taso vaan, voi laittaa just pyykkikoneen päälle, tai kun vauva käy liikkuvammaksi niin sängylle.

Aneska, voi olla merkki tai voi olla olematta. Kaikenlaista sitä tuntee kun piinailee (enkä väitä kuvitelluksi!). Toivottavasti olis kuitenkin oikea oire! :)

Sabetti, mun mielestä kans alemmassa vähän enemmän väriä. Mutta ainakaan mulla ei aina nouse tasaisesti, välillä on vallan haalistunut ja sit pärähtänyt kunnon plussa.

Meillä ei ole vielä sisaruksilla lapsia, joilta saisi vanhoja varusteita. Joillakin kaverilla ja serkuilla kyllä, joten mahdollisesti voisi jotain sieltä saada/ostaa. Muuten aiomme katsella kirppareita. Nimistä ollaan puhuttu niin, että muuten on ehdotuksia vaan, mutta pojalle melko varma ensimmäinen nimi, ja tytölle toinen nimi. Ehkä toivotaan vähän enemmän tyttöä - itsellä on vain sisko, niin en tiedä miten toimia pienten poikien kanssa. Mutta eiköhän sitä opi jos se tilanne tulee. Tää on ehkä hassua, mutta kun keksin tosi kivan pojan nimen (josta puoliso onneks tykkäs myös) niin ajatus pojast alkoi tuntua paljon paremmalta kuin ennen.

Hih, mahtavaa kun jännitätte mun kanssa ja puolesta. :smiley-bounce012 Huomisen kyl ainakin odotan vielä, koska yleensä aamulla alkaa menkat, ja yhden päivän heitto ei vielä ole kovin paljon.

Beisla, voi olla, että kyselen taas tyhmiä, mutta oletteko miettineet, millä nimityksillä lapsi teitä kutsuu? Onko vaan toinen äiti vai opetatteko lapsen sanomaan teitä kumpaakin äidiksi?

Takaisin