Esikoinen toiveissa

Haha, meillä kans mies välillä nauraa kun avautuu naisena olemisesta että ei oo sullakaan helppoo mutta kuvittele ittes hänen paikalle kun joutuu kestään sua. Kiva, kiiiitos :grin

No sehän se, ei tää naisena olo oo helppoa kellekään, ei naisille itselleen eikä niiden miehille :D Usein sanonkin sille jonkun hormooni-itku-kiukuttelun jälkeen, että "anteeks, en se minä ollu, se oli hormoonit" :)

Meillä kyllä kumpikin tykkäs tuosta uudesta pakkauksesta ja toivottavasti vielä kerettäisiin saada se :)

Emmä usko että plussaisin.. mut silti jännä nää mini kivut ku ei yleensä oo oviskipuja ja harvo menkkakivutkaa vaivaa.
Noh, katellaan mitä tapahtuu.

Anskunen pahoittelut kp1:sestä :(

Mä kävin pikaseen kurkkaa kans ton pakkauksen, ihana! Mä taas just tykkäsin erityisesti siitä makuupussista ♥

Anskunen pahoittelut kp1 :( Oliskohan siellä voinut olla jotain kiinnittymisyritystä kuitenkin, jos menkat oli myöhässä? Milloin saitkaan niitä tutkimustuloksia?

Mäkin kävin vilkaseen tuota pakkausta, ja aivan rakastan niitä kuoseja :) Värit ihan ok, ei mitään suosikkeja mutta innosta vinkuen tuollaisen paketin kyllä milloin vain tässä ottaisin :D

Ja kaikenmaailman oireita koitan minäkin parhaani mukaan olla kuuntelematta, kaikkia nippailuja ja kipuja ja tissituntemuksia, huimauksia ja kuvotuksia on ollut tässä koko yrityksen ajan miten sattuu. Plussakierto oli siitä villi, että silloin tiesin jotain tapahtuneen, mutta sitten samoja oireita on ollut mm. sen jälkeisessäkin kierrossa. Että enää en usko mihinkään, sitten uskon kun joskus vauva tuolta alapäästä pullahtaa :D

jellona, mietin kanssa että voihan se olla että tää oli alkuraskauden km kun mulla on aina ollu tarkkaan ottaen sen 27 päivää se kierto. Mutta tiedä häntä. Mutta parin viikon päästä lääkärin juttusille :)

Vauvaton voi ei :( toivon todellakin puolestasi että peliä ei kuitenkaan ole täysin menetetty!
itse söin pillereitä vajaa kaksi kuukautta kunnes aloin unohtelemaan ja koko ajan vaan vuosi niin heitin pillerit laatikon perälle.

Hyvä että on tuo lääkäriaika tulossa. Mä menen kanssa parin viikon päästä juttelemaan tuosta tuhruvuodosta ennen menkkoja. Jospa molemmat saataisiin positiivisia uutisia tai lähtisi asiat jotenkin päin selviämään :)

aamulla taisin iltalehesta naha nopsaa ja kylla on ihana pakkaus!

anskunen pahoittelut kp1:sesta.. :(

On: pienta arkuutta rinnoissa normaalia kylla kun menkat pitais alkaa 27-28.2. alaselka kipua aina valilla. vahvasti sita mielta etten ole raskaana. huonoa oloa ja paansarkya.. pelkaan pahoin etta johtuu helikobakteerista ettei haato varmaan onnistunutkaan :(

Jellis: Taidan minäkin myös syyttää noita hormooneja, jos sattuu tulemaan itkupotku raivareita, enkä suinkaan itteeni. ;) Kiitos vinkistä! :D

tiuhtimus: Meillä mies katto sivusilmällä, kun mä näytin sinne tota äitiyspakkausta, eikä se kyllä ollu yhtään ihastellut samalla tavalla kuin minä. :D Mutta kiva kuulla, että joiltakin löytyy puoliso, joka on kiinnostunut tuosta äp:stä. :)

työskenteleekö kukaan lasten parissa, pahentaako/helpottaako kuumeilua tms? Itse työskentelen, pidän työstäni ja viihdyn lasten parissa hyvin mutta jotenkin työajalla sitä ei hirveesti ajateltua omia lapsia ellei joku lapsista kysy onko tai miksei mulla ole vielä lapsia :)

Tiuhtimus, ihan mielenkiinnosta, mitä sä vastaat lapsille, jotka kyselee tollaisia? Mulla on jotenkin sellainen fiilis, että jos ite joutuisi samaan tilanteeseen, tulis vaan itku. Oon aikaisemmin työskennellyt osa-aikaisesti lasten kanssa, mutta en enää sen jälkeen kun aloitin kuumeilun.

Jopas täällä on oltu ahkeria!
Aloitan nyt napailulla: Mulla tiputtelee jo niin, että kuukuppiin tulee selvästi tavaraa, niin oon kyllä 99% varma että tämä kierto oli tässä. Huomenna tädin pitäis tulla paikalle aamusta, enpä ainakaan testaa. Kun kotiuduin mökiltä, oon vaan purskahdellut itkuun vähän väliä. :sad001
Tiedän ettei meillä vielä ole pitkä yritys takana, mutta aina pettymys lyö matalaksi.

Jellis, tsemppiä tipattomaan. Toivottavasti clomeista olis apua, ja tulis tipaton ihan muusta syystä.
Vaikka mulla tosiaan vasta kolme kuukautta takana, komppaan silti mitä sanoit oireista: mulla on joka kerta ollut eri "oireet" ja aina silti täti tullut ajallaan.

Aneska ja Vauvaton, toivottavasti oireet lupaa hyvää!

Anskunen, pahoittelut kp1:stä. :sad001 :hug013

Jannah, voi pahus jos bakteerihäätö ei toiminut. Ja harmi jos tuntuu siltä, ettei tärpännyt. :(

Kävin nyt vinkistä tutkimassa äitiyspakkauksen. On sen makuupussin väri vähän outo joo, mutta kuvio on ihana. Mä en nyt kykene miettimään mistä tykkään eniten, kun sit alan taas vollottaa.

Voi beisla :hug013 Pahoittelut jos huomenna uuteen kiertoon joudut :( Se on joka kerta niin persiistä, mutta me ollaan niin vahvoja naisia, että joka ikinen kerta sieltä suosta uudestaan noustaan!

Mä joudun työnpuolesta olee lasten kanssa toisinaan tekemisissä, en tosin kovin pienien kanssa. Mä en silleen ole mikään "lapsi-ihminen" ja ärsyynnyn huutavista lapsista helposti :) että ei ne pahenna kuumetta, tuttujen pieniä vauvoja en niin välitä hypistellä koska se pahentaisi.. Ja väkisin joutuu miettimään, että miks mä en saa... :( kun kyllä mä oman lapsen huutoa jaksaisin kuunnella..

Ja Beislalle tsempit!!

Voi ei. Mä olisin suonut niin kovasti sulle Beisla sen plussan! Mä voin kuvitella täysin sun pettymyksen määrän, sillä itsekin oon pettynyt aina, kun täti kurvannut paikalle, vaikkei meilläkään oo yritystä kun 11/14 . Voimia ja haleja sinulle kovasti! ❤

tiuhtimus: Minä oon töissä päiväkodissa 1-3 vuotiaiden lasten ryhmässä. Mitenhän mä tän sanoisin, välillä ei tuu mietittyä koko kuume asiaa, kun lapset pitää kiireisenä ja eipä minulta ole kukaan oman ryhmän lapsi kysynyt mun perhetilanteesta. Toki meillä aloitti pari viikkoa sitten 11 kuukauden vanha poika, joka vei mun sydämen täysin! Ja eihän se mun vauvakuumetta helpottanut yhtään, kun olen tuollaista pientä saanut hoitaa päivittäin. Ja tänään viimeksi, kun olin nukuttamassa lapsia ja yksikin lapsi nukahti siten, että piti mun kädestä kiinni, niin voitte vaan kuvitella miten mä aloin toivoo, että olisipa itselläkin jo oma lapsi! Että ei mun vauvakuumetta ainakaan helpota tuo töissä käyminen..

Voi Beisla kurja juttu, pahoittelut jos huomenna tosiaan täti kurvailee. :(

Ois kyllä aika jo jollain meistä plussata. Ei ile kuulunut ilouutisia pitkään aikaan.

Odottelen vieläkin sitä ovis plussaa. Olin tämän päivän tuntemuksista varma että tänään se on tummunut, mutta ei. Höh. En siis varmaan testaile silloin sunnuntaina maaliskuun alussa, vaan seuraavalla viikolla sitten jos tarvii.

Takaisin