Esikoinen toiveissa

Vielä tuosta stressaamisesta...
Eihän sitä voi olla stressaamatta asiaa jota kovin toivoisi!! :) ..vaikka yrittääki olla viilipytty ni kaikki nippaukset ja tuntemukset kyllä huomaa!

On: mua nippaillu jo monta viikkoa,siks tein ne testitki..
Muttta, sillon eka raskaudessa joka meni kesken menkat oli 2 viikkoo myöhässä. suunnilleen sillon kun ois pitäny alkaa, kahvi alko ällöttämään, ja rinnat oli niiiiiiiin kipeet et ei niihin voinu koskea ja oli menkka tyyppisiä kramppeja joka ilta.. Jälkeenpäin ajatellen ois mun niistä rinnoista täytyny tajuta jo aikaisemmin et raskaana olin :)

Joten kahvi ällötystä odotellen :D

Tervetuloa MrsH! :) Pahoittelut kkm:stä ja voin vaan kuvitella miten rankka kokemus se on teille ollut. Ihana kuulla kuitenkin, että nyt olette antaneet vauvalle luvan tulla. Nyt on ollut ikävä flunssa/ mahatauti kausi menossa ja harmi, että miehesi oli kipeenä oviksen aikoihin. Mutta ensi kuussa sitten hyödynnätte kunnolla oviksen, niin josko se plussa tulisi teillekin! :)

Jellis: Ymmärrän kyllä ihan täysin sua, että jos on todella väsyny, niin ei sitä jaksa välttämättä lähtee vessaan. Itse kyllä usein piristyn peittojen heilutuksen aikana, niin tosi harvoin käy niin, että tavarat jää sisälle vaikuttamaan yön yli. Nyt tosin oviksen aikaan oon neljästi jättänyt vaikuttamaan yön yli, että saa nähdä miten käy. :D Joo ja turha muiden on yrittää sanoa, että eihän teidän kannata vielä lapsia tehdä, kun ootte nuoria jne.. VMP sanon minä kans! Välillä ärsyttää todenteolla esim. sukulaisten kommentit, vaikkei ne ees tiedä, että me yritetään vauvaa.. Ja kyllä mä tätä yritys asiaa mietin every day, koska mä haluan tätä niin kovasti.

Starling: Mä voisin kans yrittää tuota sun miehesi keinoa.. :D

Kiitos kaikille :)

Anskunen ollaan isännän kanssa kummatkin 25-vuotiaita. :)

jemberry kierrot on vaihdellut joka kuukausi ja tuntuu että mitä pidemmälle tässä mennään niin sitä harvemmaksi nämä kuukautiset menevät. :(

Vauvaton saanko udella että mitä pillereitä käytit? Itse lopetin omat pillerit 7/14 ja ei ole kierto vieläkään tasaantunut. Kuitenkin aina ennen pillereitä säännölliset menkat ollut. Mietin että kuinkakohan kauan tässä menee itsellä vai palautuuko lainkaan normaaliksi. :/

apua nain kay kun ei kay vahan aikaan ! tervetuloa uusille ja plussatuulia :hug013

Beisla: voi ihanaa sulla enaan pari paivaa piinailua! voi kuinka jannitan sun puolesta :happy:

anskunen: jos oikein muistan nii testaat huomenna,luin tuolta raskaaksi 2015 :) muistinkohan nyt oikein.. sita odotellen :rolleyes:

arghhh mina oon nii huonomuistinen etten nyt muista mita mun piti kirjottaa tai kelle :mad::sad001

ainaki mrsH sinun teksti pisti silmaan,eli samoin kavi myos minulle raskaus oli mita halutuin ei menny kun 7kk raskautua hehe, onnellisin paiva oli plussa paiva enka sit tyhmana ikina ajatellutkaan etta mitaa voisi kayda kun ei ole vuotoakaan tullut mutta np ultra todisti etta enkelin syketta ei vaan ollut. 3kk on pitka aika ja sit yks paiva sulta vedetaan matto jalkojen alta tai tiputetaan todella korkealta. ihanaa etta yritatte lasta uudestaan ymmarran milta on tuntunut.. todella paljon plussatuulia sinnepain !:love022

Kiitos kaikille sympatioista!
Ja syvimmät pahoittelut kaikille jotka joutuneet myös läpikäymään km.
Kirjoittelin silloin aikaisemmin muihin ketjuihin kkm kokemuksesta...

Laittakaahan sitten tietoa tänne että miten on käynyt testauksien kanssa :)

Jannah, joo niin mä alkuun suunnittelin mutta täällä toi tuhruttelu alkoi pilaamaan fiilistä joten testaaminen siirtyy ja jään odotteleen menkkoja. Jos ne ei kunnolla ala niin sit täytyy testata. Tää ei meinaan oo mulle läheskään normaalia kropan toimintaa ja sekös ottaa nyt päähän!

Jemberry, voi ei mikä megakierto. Voisit houkutella tädin tulemaan sinne vaikka Anskusen sijaan. :)

Vauvaton, voi kiesus sun lääkäri! Onneks sentään pääsette tutkimuksiin, vaikka sinne aikaa onkin. Ja niin totta mitä sanoit stressistä... Mahdoton olla ajattelemattakaan! Oon todennut että koska asian välttely ei multa onnistu, en aio ottaa vielä siitäkin stressiä!

MrsH, tervetuloa! Rankka kokemus teilläkin takana, kumpa seuraavalla kerralla pieni pysyisi mukana. Km voi toki vaikuttaa kiertoon. Mut kyllä ovislimoja voi tulla monta päivää.

Jellona, ihmiset ei tosiaan aina yhtään mieti mitä sanoo. :(

Lauruskaah, tsemppiä piinailuun!

Jannah ei sullakaan oo enää kauaa piinailua!

On. Malttaa, malttaa. Välillä mietin et pitäiskö sittenkin testata aiemmin että pääsis epätietoisuudesta, sit seuraavassa hetkessä että en varmana, menkat alkaa kuitenkin ihan just. Huoh, onneks ei montaa päivää enää.

Anskunen, toivottavasti jääkin vain tuhruksi! Tsemppiä odotteluun.

Anskunen: Toivottavasti saisit pian selvyyden tilanteesi, toki toivon kovasti,ettei turhuttelu muuttuisi vuosiksi.

Beisla: Oot kyllä hienosti malttanu olla testamatta! Mutta toivottavasti se täti ei eksy sinne, kun sillä ei oo kyllä mitään asiaa sun luokse. :)

MItäs jos Anskunen testaisit kuitenkin :)

On. Mulla kolmas clomipäivä menossa, eikä mitään tunnu suuntaan tai toiseen. Ihan hieman kauhulla odotan kierron loppua. Oon varmaan ihan työkyvytön jännityksestä. Ensin jännätään alkaako, ja sitten kun alkaa oon työkyvytön itkusta ja itseinhosta.

Me sovittiin miehen kanssa että ollaan molemmat tipattomalla tää 4 kk mitä noita clomeja on määrätty. Juhannuksena sitten nollauskänni ja kesätauko yrittämiseen. Huomatkaa optimistinen asenne ;)

Kube, söin jasmineja. Yhteensä 10 vuotta kerkesin syömään pillereitä, josta 7 tota jasminee. Lopetin kun niistä alko tuleen niitä veritulppia ihmisille, enkä sillon ollu vakituisessa suhteessa ni aattelin että voin olla ilmankin. Välillä korvissa soi kun normaalin lääkärikäynnin yhteydessä pyysin työterveyslääkäriä uusiin mun pillerireseptin ja se alko sit kyseleen jotain perusjuttuja ja sano että "kannattaa varmaan miettiä kuinka kauan jatkaa näitten syömistä, voi käydä niin että luonto hoitaa kohta ehkäsyn".
Sitä ei sillon nuorena miettiny, varsinkin kun oli niin ihanaa että tiesi tarkkaan koska ne menkat alkaa. Nyt jälkeenpäin kaduttaa, koska en tosta ajasta ollu ku 4 vuotta säännöllisessä suhteessa.
Nyt ollaan mökillä viettämässä lomaa, pientä vihlontaa välillä alavatsassa ja nännit kipeet. Menkat ois lauantaina alkamassa mut ei oo sellasta oloo, ku yleensä on tissit jo tässä vaiheessa herkillä. Sunnuntaina join puoliväkisin yhden siiderin, eilen avasin mut en ottanu huikkaakaan. Ja nyt on aamusin sellanen pakko saada aamupalaa olo, vaikka ikinä en oo aamusin mitää pystyny syömään.

tänne tulee niin paljon tekstiä ettei perässä enää pysykkää :-D

kävikö kukaan vilkuilemassa miltä uus äitiyspakkaus näytti, mitä piditte?

Kävin, kaikki muut oli ihanaa paitsi makuupussi!! Muuten kiva kuosi mutta väri hirvee onneks serkku on luvannu makuupussin viime vuoden pakkauksesta jos tarvetta tulee, ja onhan mulla tallella viä omakin makuupussi vuodelta 88...

Tuonne toisen keskusteluun oli laitettu linkki ja minä kävin kyllä heti sen katsomassa. Itse tykkäsin tuosta pakkauksesta, tosin en voi sanoa, että onko parempi vai huonompi pakkaus, kun aikaisemmat, kun en oo ikinä tuollaista saanut. Itse tykkään paljon noista pöllö kuvioista ja ehdoton lemppari oli se pöllö potkupuku ja ruokalappu. Ja ihanan värikäs kokonaisuus! :)

Jelliksellä hyvä asenne! ;) Ei vaan eihän sitä tiedä, jos plussaatte niin sitten jää nollaus kännit vetämättä. :D Kyllä mä ite kans suunnittelin kesäksi festareita kavereiden kanssa ja ajattelin jotenkin, että pyh mä ole edes raskaana silloinkaan ole..

No kävin nyt kattomassa kun sanoit ja kyllähän toi kelpaisi... :)Samaa mieltä, toi makuupussin väri oli vähän jotenkin "muovinen" mutta huolisin.. Pöllöt on kyllä ihan ihania :)

Joo, asenne ratkaisee :D

Tokiha piti käyä kattoo ja tykkäsin kovasti. Ja kyllä pakkauksen ottasin, eka ku kyseessä olis. :) Toivottavasti ton pakkauksen joskus sais :)

En tiiä onko toiveajattelua vaiko mitä ku eilen rupes vähä mahasa tuntuu, rinnat vähä kipeet ja vlillä pisti/juilahti ja maha tuntuu nytki vähä kipeeltä. En oikee tiiä oisko ovis/menkkakipua, womanlogi mukaa ja omien arvailujen mukaa ovis oli viime viikolla 19-21 päivän tienoilla, nyt kp20/28-29 eli tätin tuloonki pitäs olla vähä aikaa.. Kivut ei siis mitenkää runsaat oo ja kuits vaa muuten vaa on kipeenä.

Aneska, toivottavasti on "hyviä" kipuja. Jännä juttu, mitä kaikkea sitä on valmis kestämään, jos pystyy lukemaan oireet "mahdollisiksi merkeiksi".

Kyttäsin tuota äitiyspakkauksen julkistusta aamulla (joku kiero toimittaja oli jo etukäteen ilmoittanut kellonajan, jolloin kela julkaisi kuvat). Mä olen ihan myyty noille eläinkuoseille :Heartred

Mä oon kyllä todennut tässä kuukausien kuluessa, ettei mikään oire tai uusi oire tai niiden puuttuminen tarkoita yhtään mitään :) On tullut oltua niin varma oireiden perusteella että nyt tärppäs ja paskat, täti se vain olikin. Toisinaan ei oo yhtään mitään ja täti tulee silti. Toivon tietenkin, että kaikki oireet teillä tarkoittais tärppiä, mutta itse en kyllä niiden varaan laita enää mitään. Oonkin miehelleni nauranut että on tää kanssa sellasta sirkusta tää naisena olo, toisinaan on oiretta vaikka muille jakaa ja seuraavassa kierrossa ei yhtään mitään ja sama ihminen kuitenkin kyseessä :D Se vaan pyörittelee päätään, että ei oo helppoa sullakaan :)

Takaisin