Ihana vastaanotto, onpa kiva tulla takaisin :) Ja tervetuloa munkin puolesta uusille!
S:lle piti ainakin sanoa, että mulla oli syyskuussa ovis just joku 6-7 päivää (eli kp12-13) menkkojen jälkeen ja siinä kuussa oli epäilys varhaisesta keskenmenosta, en testannut kun olin korvessa, mutta vuodot ja kivut antoi aihetta epäillä. Että voi hyvinkin olla.
Mua on huvittanut toi teidän "yönyli vaikutus" keskustelu, mähän aina nukahdan sen jälkeen ja todellakin nukun yön yli rojut sisällä :D Päivälläkin jos "taju lähtee" niin käyn pesulla sitte myöhemmin. Meitä ei paljon eritteet pelota hahaha :D Mutta eipä ole ollut toivottua vaikutusta..
Ja sitten piti noista elintavoista sanoa, että useammatkin kaverit on sanonu, että kuukausien vauvatehdas ei oo tuottanut tulosta, mutta sitten kun on vetänyt kunnon kännit oviksen aikoihin ja harrastanut känniseksiä niin johan on toiminut. No, on sitäkin kokeiltu eikä toiminut mulla
Oon kokeillut myös gelee royalet, greipit ja mehut, vehnikset, ja ties mitä mutta tässä sitä vaan verta vuodellaan.. Foolihappoa syödään molemmat, jo syksystä asti. Eilen illalla iski taas kauhea epätoivoitku ettei nää clomitkaan saa mua raskaaksi.
Ja kyllähän se niin on, että ei auta noi "älkää ressatko, keksikää jotain muuta ja unohtakaa toi niin se tulee, ei oo teidän aika vielä" VMP! Ei tässä iässä enää viittis mitään pelejä pelata että leikin etten halua niin saankin sitten... Onko se nyt niin väärin että toivoisi ettei lapsen serkut ehdi kasvaa aikuiseksi ja isovanhemmat kuolla vanhuuteen ennen ku saa sen lapsen.. Itelläkin alkaa ikä tulla vastaan.
Noin, siinä tilitystä maanantaiaamuun :)