Esikoinen toiveissa

Kiva, kun Beisla sinä vastasit tuohon Zanasan esittämään kysymykseen, sillä itseäkin kiinnosti se, että miksi juuri sinä olet teistä kahdesta se joka yrittää tulla raskaaksi. :)

Liliina kiitti magneetti vinkistä, oli mullekin ihan uutta tietoa! :)

Tiuhtimuksen kysymykseen, niin meillä mies on täysin mukana yrityksessä. Minä olisin ollut valmis jo pari kolme vuotta sitten, mutta odotettiin että mieskin yhtä innoissaan mukana. Tai no ei se tästä jauha tai suuremmin höyryä, mutta kiinnostunut oviksesta jne. :)
Sulla upea ovis plussa! ;)

Täällä o-testit antaa vielä iiihan hailakkaa, womanlog ennustaa sunnuntaille ovista, eli huomenna pitäis o-plussan aika olla, taitaapi tulla vasta myöhemmin, mutta onpa kierto vaihdellu ennenkin 28-31 päivän välillä. :)

Täällä on mies ollut koko yrityksen ajan vahvasti ´tulee jos on tullakseen´ meiningillä. Ja koittaa aina lohduttaa että nautitaan elämästä vielä tällaisena vaivattomana kuin se nyt on siihen asti kun lapsi tulee. Kadehdittavan easy asenne.... Mutta toivoo siis kuitenkin jälkikasvua kovasti ja suunnittelee paljon mitä kaikkea sitten lasten kanssa touhuaa :Heartbigred Huh aivan itkettää kun ajattelee, etten "vieläkään" ole pystynyt tätä unelmaa täyttämään :sad001 Muutenkin vähän alavireinen päivä ollut, omat työkuviot epäselvät ja mies yövuoroviikossa eli illat oon ollut yksin kotona...

jellona: Voi sinua! ❤ Kyllä tekin vielä saatte sen toivotun plussan ihan varmasti! Vaikka onhan tää odottaminen ja tämä piinailu välillä tosi ikävää, kun toivoisi niin kovasti jo sitä omaa lasta. Ja noi miehet vaan osaa ottaa asiat rennommin ja eikös se oo ihan hyvä, ettei molemmat stressaa raskaaksi tulemisesta? :)
Toivotaan, että nuo sinun työkuviot selkeytyisi, niin olisi yksi huolenaihe vähemmän. :)

Jellonalle halauksia ja tsempit pahaan mieleen. Täällä samoja fiiliksiä ajoittain, kun uusi raskaus ei ole alkanut.

Sabetin kanssa mennään aikalailla samassa kierron vaiheessa, ellei sitten mulla kierto veny taas sinne 35 päivään. Nyt kp 13 ja ovistesteissä vielä ihan hailura toinen viiva... Kierto normaalisti ollut 29-30 päivää, joten sen puolesta odottelen ja todella toivon ovista tulevaksi viikonvaihteen tietämillä.

Täällä odoteltu tätiä kuin kuuta nousevaa (tässä kierrossa siis yritys tauolla miehen työjuttujen takia). Edellinen kierto oli siis 36pv ja tänään alkoi kp1, eli toinen luomukierto oli vain 30pv pitkä! Äkkiä tämä kehon oma hormoonitoimintakin alkaa palautua, vaikka e-pillereitä söinkin aina useita liuskoja putkeen.

Tiuhtimuksella komea ovisplussa! Itse en ole koskaan noin selkeää saanutkaan :) mikäs Anskusen tilanne?

Jellona, tsemppihalit! Kyllä se plussa teillekin tulee ja saatte oman pienen syliin :Heartred

Oviksen metsästäjille paljon pyydystysverkkoja, napatkaa ne!

Tiuhtimusko kyseli miehen asennetta? Kun syksyllä varovasti ekan kerran mainitsin, että saattaisin haluta lapsen piakkoin enkä jossain kaukaisessa tulevaisuudessa, mies vastasi, että kunhan ei nyt vielä tänä yönä aleta yrittämään. Pari päivää myöhemmin se teki listaa parhaista kehtolauluista. Tähän mennessä se on jo suunnitellut alle kouluikäiselle sopivan treeniaikataulun (mies on muusikko). Mulla oli ykköskierrossa tosi voimakkaat oireet, ja oli tosi kiva kiemurrella yrjötystilassa, kun toinen liihotteli ympäri asuntoa onnensa kukkuloilla :grin Eli positiivisella asenteella. En aina ole ihan varma, kumpi meistä on enemmän innoissaan. Minä ehkä useammin aloitan keskustelut vauva-aiheista, mutta kyllä mieskin vähintään kerran päivässä sanoo jotain "sitten kun meille on..." henkistä. Aina kun me kuljetaan kadulla lastenvaunujen ohi, se puristaa mun kättäni ja hymyilee.

Anskunen, lupaavalta kuulostaa jos täti on edes vähän myöhässä. :grin

Sabetti, varmasti ovis on pian tulossa. Sitten pääset taas piinailemaan. :)

Jellona, halaus sulle. :hug013 Varmasti saatte tekin vielä oman nyyttinne.

starlingille ovisplussatuulia! :wav

Nannu, hienoa että tuli kp1 vielä vähän lyhyemmällä kierrolla! :smiley-bounce012

Liliina, voi miten söpöltä kuulostaa sun miehen asenne. :Heartblue

On. Mulla lämmöt vielä aavistuksen koholla (tosin vaan korvalämpömittarilla mitattuna) ja rinnat aavistuksen kipeät. Tosin nyt alkaa olla sen verran lähellä menkkojen alkua, että pitäiskin olla hellät. Keskiviikkona tädin pitäis tulla, torstaina ajattelin testata jos on tarve. Kyllä nyt kuluu hitaasti päivät!

liliina: Ihana kuulla miten ihanan innoissaan tuo miehesi on mukana teidän yrittämisessä. :) Pakko sanoa, että omassa lähipiirissä ei valitettavasti tuollaisia miehiä löydy. Vaikka kyllä minä tykkäisin, jos mieskin olisi yhtä innoissaan kun minä, eikä vaan ihmettelisi kun hypistelen kaupassa vauvan vaatteita. :)

On: Ovis tuntemuksia on ollut tässä loppuviikosta ja peittoja ollaan heiluteltu tällä viikolla joka toinen päivä. Itse olen ollut todella väsynyt iltaisin ja melkein saman tien nukahtanut kun oon sänkyyn mennyt, ehkä johtunee siitä, että herätys on ollut klo 5.30.. Harmittaa kyllä vähän, kun ollaan näin vähän heiluteltu peittoja, mutta toisaalta ei siihen raskautumiseen tarvita, kun se yksi kerta.. Ovista en ole tikutellut, vaikka ajattelin kyllä ostaa testejä, mutta enpä sit ostanut. Ehkä mä uskon sokeasti siihen, että tunnen jo kroppani hyvin.

Unohdin ihan kokokaan sinut Beisla eli tsemppiä piinapäiviin! Ja olitko sinä menossa mökkeilemään? Jos muistan oikein, niin ihanaa mökkeilyä teille ja yritähän nauttia siellä olemisesta! :)

Ihanan innoissaan liliinan mies yrityksestä! Meilläkin mies tosiaan suunnittelee, mitä muutoksia pitää kotiin tehdä, mikä järjestellä mitenkin "sitten kun lapsi tulee". :)

Nannulle onnittelut lyhenevästä kierrosta! Kunhan ei lyhene liikaa, mutta siitä tuskin on pelkoa!

Beislalle hermoja viimeisiin hitaisiin piinapäiviin! Nyt vaan suunnittelet paljon kaikkea mukavaa ohjelmaa itsellesi, joka vie ajatuksia muualle ajankulusta! Toivottavasti pääset aloittamaan plussa-aallon täällä!

Sohwia, joka toinen päivähän on ihan riittävä tahti. Koko ajan on tuoreita simppoja kärkkymässä irtoavaa munasolua! :grin Toivotaan, että nyt tärppää!

Ilmeisesti olen roikkunut ihan riittävästi täällä foorumilla, kun status noussut! :p

Sohwia, eihän ne ovistestit mitään välttämättömiä ole, jos pääsee heiluttelemaan peittoja edes jonkin verran säännöllisesti.

Starling, mulla onkin ohjelmaa suunniteltuna, niinkuin sohwia sanoin niin ollaan menossa mökille. Siellä on luvassa paljon talon lämmitystä, lumenluontia, saunan lämmitystä, puiden pilkkomista ynnä muuta "selviytymistä". :grin

tsempit kaikille piinailijoille ja oviksen metsästäjille, toivottavasti saataisiin plussa-aalto käyntiin :)

täällä koetettu talletella, piinaviikot siis tulossa...silti skeptinen että kertoja riittävästi, oikeaan aikaan tahi ylipäätään voisi tärpätä, mutta katsellaan...testaan aikaisintaan 8.3

Beisla: Joo niin minäkin oon ajatellut, ettei ne ovis testit ihan pakollisia ole. Täytyy kattoa, että jos nyt tässä kierrossa ei tärppää, niin käynkö ostamassa niitä testejä sitten ensi kierrossa ihan kokeilumielessä. :)

starling: Sitä minäkin toivon, mutta odotukset ei oo ainakaan vielä korkealla.. Ja mahtavaa tuo statuksen nouseminen ja kyllähän täällä roikkuminen on ihan hyvästä.;)

liliina, kiva että miehesi on innoissaan ja tukenasi :)

Beislalle tsemppiä piinapäiviin. Täti päivän myöhässä mutta katsellaan, katsellaan :wink

jellona, tsemppiä paljon ja positiivisia ajatuksia :hug013 Ei ole todellakaan helppo tätä raskautumisen tie.

Nannulle tsemppiä uuteen kiertoon. Olkoon tämä teidän kierto! :Heartred

Ja tosiaan täti päivän myöhässä mutta maltetaan mieli :glasses9

Tuolla toisessa ketjussa jo hehkuttelinkin, mutta oon niin jännittynyt ja innoissani Anskusen puolesta!! :Heartpink:Heartpink

Beislalle mukavaa mökkireissua!

Tiuhtimus, ovistestithän jeesaavat siinä mielessä, että tietää ainakin, missä vaiheessa pitäisi talletuksia tehdä. Mutta sitten kun talletus ja taivaanmerkit napsahtavat kohdilleen, niin se yksi kertahan riittää!

Täällä ovistesti näyttää jo vahvempaa viivaa, mutta ei vielä tasavahvaa. Ehkä se ovis kuitenkin tällä kertaa tulisi ajallaan viikonvaihteessa/alkuviikosta?! :oops:

Kiitos teille kaikille tsempeistä, ootte te kyllä niin ihania:Heartred :hug013 Tämä on mahtava palsta kun välissä saa purkaa niitä ikäviäkin fiiliksiä. Parempia päiviä toivon myös starlingille :)

Pitkää pinnaa kaikille piinailijoille ja vahvoja plussia kun testausaika koittaa, onnea oviksen metsästäjille jaaaaa pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!

Erityisplussatoivepuuskapuhuri Anskuselle!

starling, oot kyllä niin ihana :Heartred kiitos myös jellona :) mä näemmä omistan pitkän pinnan piinailussa :wink

Mutta niinkun sanoinkin tuolla muualla jo että mä en tosissaan usko että plussaisin. Jotenkin sellanen olo että täti on vaan eksynyt matkallaan :grin mutta ainakin hetken aikaa ehtii jännitteleen!

Sä plussaat Anskunen! Eikös monella juuri ennen plussaa ole ollut just tollanen vakuuttunut olo, että täti on kyllä tulossa? Mä varmaan räjähdän onnesta sun puolesta, kun tuut kertomaan positiivisesta raskaustestistä. Teillä on ollut niin kuoppainen ja vaikea tie tässä esikoisen yrityksessä, että olet jo niin ansainnut miehesi kanssa sen pysyvän plussan.

Me muut tullaan sit perässä, konkkaronkalla lokakuun ja marraskuun mammoihin!

Täällä ovikseen viittaavaa oireilua ilmassa, vaikka testi näyttikin vielä negaa päivällä.

Takaisin