Mä ensin hätkähdin puheista täällä, mutta nyt jaan jo omia ällötysjuttujani. Mulla on kyllä sarkastinen ja kiero huumorintaju, mutta en oo tottunut puhumaan kehoni toiminnasta. Joo, kaikkea ei kaikki halua lukea, siksi oon yrittänyt laittaa tekstin Ällövaroitus! alkuun niin voi skipata jos haluaa. Muuten on vähän vaikea tietää missä kohtaa tulee tmi. (too much information)
Tavarat sisällä en oo kyennyt nukkumaan, vaikka kuukupin kanssa sekin temppu onnistuis. Mä en oo vielä myöskään sortunut juurikaan "vippaskonsteihin". Edellisessä yrityksessä söin kolme greippiä, mutta nyt unohtui. Verigreipit on kyllä hyviä, ehkä taas ensi kierrossa. Tosin kuukautisista päätellen mun limakalvo on jo aika runsas.
Tavarat sisällä en oo kyennyt nukkumaan, vaikka kuukupin kanssa sekin temppu onnistuis. Mä en oo vielä myöskään sortunut juurikaan "vippaskonsteihin". Edellisessä yrityksessä söin kolme greippiä, mutta nyt unohtui. Verigreipit on kyllä hyviä, ehkä taas ensi kierrossa. Tosin kuukautisista päätellen mun limakalvo on jo aika runsas.