Esikoinen toiveissa

Mä ensin hätkähdin puheista täällä, mutta nyt jaan jo omia ällötysjuttujani. :biggrin Mulla on kyllä sarkastinen ja kiero huumorintaju, mutta en oo tottunut puhumaan kehoni toiminnasta. Joo, kaikkea ei kaikki halua lukea, siksi oon yrittänyt laittaa tekstin Ällövaroitus! alkuun niin voi skipata jos haluaa. Muuten on vähän vaikea tietää missä kohtaa tulee tmi. (too much information)
Tavarat sisällä en oo kyennyt nukkumaan, vaikka kuukupin kanssa sekin temppu onnistuis. Mä en oo vielä myöskään sortunut juurikaan "vippaskonsteihin". Edellisessä yrityksessä söin kolme greippiä, mutta nyt unohtui. :p Verigreipit on kyllä hyviä, ehkä taas ensi kierrossa. Tosin kuukautisista päätellen mun limakalvo on jo aika runsas.

Beisla: Huvittavintahan tuossa greippimehun juomisessa on se, etten tykkää siitä yhtään. :D Mutta minun onnekseni mies tykkää greipistä, niin se juo sen mehun sitten, jos en itse sitä juo. :)

Mun täytyis nyt kunnostautua rustailemaan myös tännekin ryhmään enemmän :)

Paljon on tullut uusia nimiä tänne, joten tervetuloa kuumeilemaan esikoista :greet025

Tänne pitäisi eksyä täti nyt viikonloppuna ja yk tieskuinkamonesjo alkakoon. Yhtään ei oo luottoa että plussa tulisi eikä sen puoleen ole oireitakaan. Ja kun ei ole näitä kuviteltuja oireitakaan niin eipähän putoa korkeelta tällä kertaa :grin

Plussatuulia kaikille :Heartred

Anskunen: Toivottavasti se täti nyt kuitenkin jättäisi tulematta kokonaan. Mitä nyt oon kuullut ja lukenut, niin ei kaikilla tule välttämättä heti alkuraskaudessa oireita tai ennen plussan saamista. Ja ainakin itse oon tullut tosi skeptiseksi noitten oireiden suhteen, kun välillä on ollut vaikka mitä oireita ja silti täti tullut. Tosin itse veikkaan, että osa oireista on ihan normaaleja mitä voi esiintyäkin ilman, että olis raskaana. Itsellä sama asenne kun sulla , etten ala kuvittelee että oisin raskaana, kun en halua pudota korkealta, jos täti kurvaakin paikalle.

sohwia,lauruskaah ja sabetti ja oliko tintti myos testailemas samoihin aikoihin apua taas ihan sekasin ku on tullut paljon viestei :D en oo ite kokeillu tota koko yon pitamista jos ei tassa kierossa onnistu nii kyl varmaan itsekki kokeilen :p

beisla, eiko oo ollut muuta oireilua ku arat rinnat? joo sita samaa,en tieda kuinka jaksan odottaa jos tati myohassa ees tuntia. asun suunnillee vessassa :facepalm: ihmettelin nyt kovasti etta mita ihmetta taalla tapahtuuu kun menin suihkuun ja ajattelin kokeilla kohdunsuuta mutta ennen kuin edes ehdin niin tuli sita limaa kivasti kateen,siis nyt oon tosi hammentynyt. limaa alkoi tulemaan 10.2 ovis laskurin mukaan 14.2 ja kivut myos silloin ja limaa pari paivaa ei mitaan ja nyt sit taas limaa? apua pitaisko sita menna taas peiton alle jos ovis ei ollutkaan 14.2 :(

Täällä oli monella piinaviikot menossa! Tsemppiä ja paljon plussatuulia että mahdollisimman monen tikkuun pärähtäisi ne toivotut 2 viivaa :)

Oli puhetta vippaskonsteista.. meillä ei oo vielä mitään isompia käytössä. Ei edes sitä greippiä :D mutta vahva epäilys on että edellinen plussa tuli juuri tällaisen "tavarat yön yli säilössä" illan tuloksena :D

On. Täti loistaa poissaolollaan... eikä ole mitään oireitakaan että olisi tulossa... 32/28 nyt menossa. Toisaalta ei ole mitään oireita jotka puhuisivat plussan puolesta, joten en ole vielä testannut uudelleen...

jannah: Joo kannattaa kokeilla tuota, että antaa vaikuttaa yön yli, vaikka ajatuksena voi ällöttää. Itse just sillä asenteella meen, että yritän kaikkeni raskautumisen eteen ja kokeilen myös eri keinoja. :)

Zanasa: Hyvä, jos sulla on toiminut se,että vaikutusaikaa on ollut yön yli. ;) Jos se täti ei ilmaannu kohta paikalle, niin kannattaa testailla. Onko sulla aiemmin venyny nuo kierrot noinkin pitkälle? :o

Sohwia: ei oo aiemmin venyny mutta nyt odotellaan ensimmäisiä kuukautisia tyhjennyksen jälkeen, joten ei osaa vielä sanoa kuin paljo vaikuttaa ja miten pitkäksi kierto nyt venyy. Viikonloppuna tuli tosiaan puhdas nega ilman mitään haamuja ja viivanpaikkoja eikä ole mitään raskausoireita joten eiköhän tässä vaan nyt joudu tätiä odotteleen pitempään että pääsee uuteen yritykseen :(

sohwia joo ens kierrossa sitten,meen kylla samalle linjalle kun sa,vauvakuume on kyl niin suuri et mulle on ihansama kuinka allottavalta kuulostaa tai on niin ihansama :D mies ei varmaa oo niin yhta innoissaa kun mina xD

zanasa mulla kkm laakkeellisen tyhjennyksen jalkeen kesti kylla aika kauan ennen kun tati tuli :( mutta toivottavasti sulla tulis se plussa testiin! :)

Eiköhän se jannah sieltä saavu... mitä nopeammin sen parempi niin pääsisi uudelle kierrokselle...

Zanasa: Toivottavasti saisit pian selkeyden tuohon sun tilanteeseen tai se, että jos ei tässä kierrossa sulla tärpänny, niin toivon ettei sulla kierto veny ihan älyttömän pitkästi. Tuommoinen epätietoisuus on pahinta ja varmasti stressaavaa. :(

jannah: Meillä mies on sanonu, että hän heiluttelee peittoja mielellään mun kanssa, mutta se ei jaksa sen enempää miettiä ja stressata asioita. Ihan hyvä vaan, kun mies pystyy ottaa rennosti, kun ite oon stressaavampaa tyyppiä.. Ja ei miestä haittaa tuo, että annan vaikutta yön yli, kun hän ite heti nukahtaa touhujen jälkeen. Ällövaroitus!! Ja minä hoidan muutenkin tuon lakanan vaihdon ja pyykkihuollon.. :D

asiasta kukkaruukkuun...itseltä lohkesi hammas tahi itseasiassa vain juuret jäi ja huomenna hammaslääkäriin. Oviksen pitäs osuu nyt loppuviikkoon ja mietein uskallanko antaa hampaasta tarvittaessa ottaa röntgeniä?

Anskunen, tässä sulle tädinkarkotusaalto: :wav Sillä on nyt porttikielto sun luo. :stop

Jannah, voihan niitä peittoja heilutella varmuuden vuoksi. Toisaalta limaisuus voi olla myös Oire. :grin

Zanasa, oon sohwian kanssa samaa mieltä, että jos vielä muutaman päivän jälkeen täti pysyy poissa, kannattaa testata uudestaan. Jotkut on saanut plussan vasta menkkojen ollessa myöhässä viikon. Toisaalta oot oikeassa, että se tyhjennys on voinut sekoittaa kierron.

Nnipsu, kannattaa varmaan kysyä asiaa hammaslääkäriltä, kyllä ne osaa sanoa. Näin maallikkona luulis että jos kerran ovis on vasta edessäpäin, ei röntgenestä voi olla haittaa, mutta varma en ole.

On. Mulla tosiaan rintojen arkuus edelleen ainoa oire. Tai no pientä nippailua ja paineen tunnetta tuntuu vähän väliä, mutta niin on kyllä tuntunut pitkin kiertoa nyt kun oikein tarkkailen kehoani. Viime yrityksessä vallinneesta etovasta olosta ei näy häivääkään. Saa nähdä, alkaako nyt viikonloppuna tiputella ennen menkkoja kuten yleensä.
Dpo8 / kp23/29(tässä kierrossa).

Tuo tätipahatar tuppaa vain olemaan välittämättä noista porttikielloista kun rymistelee aina vaan paikalle :meh:

Tää on niin hauskaa piinailla muiden kanssa heidän kiertojaan niin tulee unohdettua omansa aivan täysin :grin ihan yhtälailla mä kuuluisin tohon piinailuporukkaan tällä hetkellä mutta jotenkin en osaa itseäni sinne sijoittaa. Jännään vaan teitä muita :joyful: joten voisitte piinailijat plussata niin voisin ehkä vaivihkaa hypätä teidän aaltoon mukaan?? :rolleyes:

Nnipsu: Minäkin kannustan sua kysymään tuota röntgen asiaa hammaslääkäriltä, mutta veikkaan ettei siitä haittaa ole, jos ovis on vasta tulossa.

Beisla: Sulla on pian jännät päivät käsillä, toivotaan ettei tiputtelu ala ja saisit plussan! :) Ja voihan se olla niinkin, ettei heti alussa tulekaan oireita vaan niitä alkaa tulla enemmän sitten, kun viikkojakin on tullut enemmän. :) Mutta tsemppiä piinailuun! ❤

Tuli mieleen vielä tosta tavarat sisällä nukkumisesta, ite en oo moista kokeillu.. Miehen kanssa tänään vitsailtiin että nyt meikäläisen pitää aina touhujen jälkeen seistä päällä tai jotain että valuu oikeaan suuntaan. :P no ehkä ne menee perille muutenkin jos on mennäkseen. :)

Ai niin ja voisin siirtää testipäivää 9.3., olis vapaapäivä :) jos siis maltan.

Joo eiköhän se mene perille, jos se on menossa. Ei tarvitse ihan päällä alkaa seisomaan, vaikka ajatuksena hauska. :D
Vapaa päivänähän se on parasta testata, niin ei oo ainakaan töihin silloin kiire. Ja tuli mikä tulos vain, niin ehtii käsitellä sitä. Ite oon miettinyt, että jos saisin plussan ja olisi mentävä töihin, niin en tiedä miten päin sitä siellä olis. :) Ja itellä kun ei kukaan työkavereista tiedä, että me yritetään vauvaa.. No mutta ne on taas noita asioita mitä mun ei pitäis kyllä miettiä, etten odota liikaa tältä kierrolta. :)

Jostain syystä tästä keskustelusta ei taas vaihteeksi ole tullut mulle ilmoituksia uusista viesteistä :sad001

Tuosta tavara sisällä nukkumisesta haluaiaisin huomauttaa, että jos olette yhtään vti-taipuvaisia, niin älkää. On tullut pari kestaa ihan väsymyksen takia testattua, ja joka kerta on kostautunut.

Piinailijoille tsemppiä, Beisla, Tintti, ketkä muut piinailee?

Nnipsu, jos ovis on vasta tulossa, kyllä sä varmaan tänään uskallat röntgeniin mennä. Ei se säteyli sun kroppaas jää yhtään sitä kuvausta pidemmäksi aikaa, joten ainoastaan jos sulla on jo ollut ovis = jotain saattaa jo olla kasvamassa, kannattaa kieltäytyä kuvauksesta.

On. kp2. Pelkäsin etukäteen, kuinka tuskakivuliaat ekat luomumenkat olisi, mutta ainakin tähän asti vanha kunnon magneetti alushousuissa on säästänyt pahimmalta kivulta.

Onneksi itsellä ei oo vti:tä ollut kun ehkä kerran ja sekin lapsena. Mutta siis kiitos tiedosta liliina, sillä mä en ollut tuollaisesta kuullutkaan! Täytyy kattoo miten tänään toimin, että annanko taas vaikutusaikaa yön yli vai en. Ja muakin alkoi mietityttää toi magneetti juttu.. :)

Takaisin