Kiitos tsempeistä naiset. Joo, kyllä jännittää jo!
Accused, mullakin kävi noin nyt viime menkkojen aikana, että otin yhden särkylääkkeen (ei buranaa tms., sitä osasin jo vältellä) mutta huomasin kuitenkin jälkeenpäin että siinäkin luki, että ei pitäisi käyttää jos yrittää raskautua. Kysyin sitten siitä siskoltani. Hän ei ole lääkäri, mutta biologian alalla ja paljon asiantuntevia työkavereita. Se sanoi että joo, onhan niitä hyvä välttää, mutta ei ne nyt mikään ehkäisyväline ole ja käski mun olla stressaamatta liikaa. Että ei vielä yks tai kaks niin kovasti vaikuta. Sillä on kyl aina sellainen järkipohjainen suhtautuminen asioihin, joten luotan sen sanaan.
Mäkään en ikävä kyllä osaa sanoa mitään tohon tissijuttuun, en oo kuullut tollasesta.
Jannah, kyllähän sullakin oireita tuntuu olevan. Ja oireita tai ei, on sulla silti mahdollisuus olla raskaana. :)
Tiuhtimus, kyllä toi mun mielestä on selkeä ovisplussa!
Vastauksena sun kysymykseen, meillä molemmat haluaa kovasti vauvaa ja ollaan tästä pitkään puhuttukin, mutta mä oon kyllä vauvakuumeisempi. Ja kyllä molempia jännittää paljon myös! Ehkä johtuu siitä että on nainen myös, mut jaksaa kyllä puhua vauva-asioista vaikka kuinka paljon. Yhdessä asiassa tosin ollaan eri mieltä: sen mielestä ei ole yhtään järkeä tehdä raskaustestiä ennen kuin menkat on myöhässä. Tai sanoihan se, että mun kroppa se on ja saan toki testata milloin vaan haluan, mutta harmittaa kun itse on tulisilla hiilillä ja mietin että milloin pääsen testaamaan, ja toinen on vaan, öh, järkevä. (Siis mäkin olin vielä pari viikkoa sitten sitä mieltä että odotetaan vaan menkkojen jälkeiseen päivään.)
s-, pahoittelut negasta.
Mutta positiivista, että sun mahakivut ei liity gynekologiseen vaivaan, ehkä ne on vaan vanhaa kunnon ruuansulatusongelmaa tms. Plussaa kohti vaan!
dpo10 / kp 25/29