Esikoinen toiveissa

Magneetin ihmettelijät, täältä löytyy lisää tietoa:

http://www.apteekkishop.fi/MN8-kuukautiskipuihin-uusi-laeaekkeetoen-hoitomuoto-1-kpl

Ei ole maksettu mainos. Itsekin suhtaudun vähän skeptisesti koko vekottimeen, mutta kun äiti-rakas sen minulle joskus teini-ikäisenä osti, niin olen sitä käyttänyt. Ei ainakaan mitään sivuvaikutuksia ole ollut (paitsi että joku on ilmeisesti joskus tuon takia piipannut kaupan varashälyttimessä).

Muokattu viimeksi:
Samaa mietin itsekin että miten päin sitä töissä olis jos tulis plussa ennen työvuoroa. Eli en varmaan ees kokeile :) ja tiedän että jään varmaan heti kiinni, työkaverit ei tiedä että vauva on haaveissa mutta kaikki ympärillä olevat sitä jo odottaa, anoppi ensimmäisenä :P

Onpas jännä toi magneetti..

Vielä on: ikinä aikasemmin ei oo tällästä juilimista, vasemmalla puolella muniksen(?) kohdalla, huomenna pitäis olla laskurin mukaan ovis.. Lähtiköhän sieltä joku liikkeelle.. Jännää tämäkin asia :)

Tintti, lupaavalta kuulostaa oviksen kannalta! Haha, mä voisin yrittää tota päälläseisontaa, se on kivaa musta. :grin Vaikka joo, eiköhän ne osaa suunnistaa muutenkin.

Testaaminen viikonloppuna voi tosiaan olla paras idea. Mä testasin viime kierrossa negan työaamuna, eikä sekään kyllä mikään hehkeä päivä ollut, kun pillahtelin itkuun kesken työpäivän. Onneksi mulla ei oo asiakkaita.

On. Flunssa jatkuu, pari päivää ollut yskä ja kunnon nuha ja aivastelut. Sunnuntaista asti ollut lämpö koholla (korvamittarilla vaan mittaan), noin 37,1 - 37,4 enimmäkseen. (Normilämpö jotain 36,6 ehkä.) Yleensä jos mulla tulee kuume, se nousee kyl kunnolla. Kaikista yleisimmin mun flunssassa ei nouse ollenkaan kuume. Nyt ei nouse tai laske, koko ajan vähän "lämpöä". Outo flunssan oire, vai The Oire? :bored:
muok. dpo9, kp24/29

liliina: Okei mä en oo aikaisemmin tommosesta kuullut. Kiitos siis infosta! :)

Hyviltä kuulostaa nuo Beislan oireet. ;)

Piinailija tässä terve taas! Äikkistä ku oli tullu paljon viestejä täs välis, oon ihan pihalla :D mulla olis testipäivä 4.3 jossei oo täti tullu :) Mulla iski lievä paniikki tuossa eilen kun migreeni kohtaus iski näistä aurinkoisista keleistä johtuen ja söin 2 buranaa, sitte vasta tajusin että voi pee, ei ois varmaa kannattanu niitä ottaa :S toiv. Ne nyt ei pilannu mitään... mutta semmosta siis täällä. Ja yks murheen kryyni on ollut rinnat. Ne nimittäin tiputtaa, varsinkin lämpimässä. Ennen ei oo tämmöstä ollut mutta nytkun käytiin alkuviikolla saunassa niin jotain kirkasta nestettä molemmista nänneistä tuli, eihä mulla ny oo mikää tissikasvain? O.O

Beislan flunssa kuulostaa lupaavalta, vois hyvinkin olla THE oire :woot:

Mielenkiintoinen tuo magneetti, ja jos toimii niin takuulla parempi kuin särkylääkkeet. :)

Accused: Minä nyt en osaa sanoa noihin rintajuttuihin mitään, sillä en oikeesti tiedä. Näin nopeasti ajateltuna en ole kyllä kuullut, että missään rintasyövässä tuollaista tiputtelu oiretta ollut, joten en mä sitä heti epäilis. Ja voi pahus, toi migreeni on ihan kamalaa! Itekin nuorempana siitä kärsin ja silloin ite just mahdollisimman nopeasti yritti laittaa pillereitä napaan eli voin vaan kuvitella, että ei oo silloin ekana tullu mieleen, että uskaltaakohan sitä buranaa syödä.

accused; maki just eilen sangyssa aloin tunnustelee rintoja
ja ihanku siel oli patteja heratin miehenki unesta..onkohan naa mun rinnat vaan itestaa tallaset. Mulla kans kerran tullut kirkasta nestetta mutta ei kyl enaa sen jalkeen. tarkkaile tilannetta.:)

Beisla; apua dpo10 menossa tanaan? hyvaltahan noi sun oireet kuulostaa.. ei enaan kauaa testeukseen :) jannittaako? :grin

ON; mulla on ollut alaselka tai no ei ihan alaselka vaan se ristiluu kuumottanu ja pienta kipua sita tulee pitkin paivaa ovulaatiosta asti ollut ( voi myos olla jotain muuta) turvotusta,nalka heti ku heraan, tulee pienta pahoinvointia ja alavatsassa aina pienen pienta kipua, eilen yolla oli vahan tukkoisuutta ja aivastelin kaikista arsyttavinta on ILMAVAIVAT! mies on niista huomauttanu:oops: usko etta raskaana on 0% mies taas toista mielta.

miten teillä muilla miehet ovat ottaneet tämän yrityksen? jännittääkö, hermostuttaako? meillä mies sanoi ihan suoraan että haluaa lapsen mutta häntä jännittää kovasti isäksi tuleminen. meillä ei ole paljon lähi/kaveripiirissä vielä muita tässä tilanteessa olevia joten aika uusi juttu kaikin puolin :)

sama taalla pain :) kovasti haluaa lasta mutta hanta 'stressaa' kun ei ole toissa vaan opiskelee suomenkielta. britessa hanella oli 2 tyopaikkaa ja taalla ei mitaan. me ollaan 23v ja 24v aviopari meillakaan ei paljon samassa tilassa olevia mutta se ei meita haittaa, molemmat halutaan perustaa oma perhe :) mina en malta yhtaan odottaa mies on taas "rauhallisempi" niin han vaittaa :D

Meillä mies otti yritys asian siten, että heiluttelee peittoja minun kanssa, mutta muuten ei kuumeile kanssani. Tai siis kun itse mietin paljonkin näitä vauva juttuja, kun taas mies ei jaksa niistä samalla tavalla stressata ja ihan hyvä niin. Miehellä on yksi kaveri, jolla on kaksi lasta, mutta muuten sen kaverit ovat lapsettomia eli kyllä miestä taitaa jännittää jo etukäteen ainakin vähän. Molemmat me halutaan kuitenkin kovasti lasta. :)

Meillä mies sano suoraan että jännittää mutta hän haluaa kovasti :) minä sitten oon se osapuoli joka kuitenki stressaa asian suhteen.

Puhuin tossa aikasemmin mun mahakivusta ja kävin nyt siittä lääkärissä,mitään gynegologista vikaa ei ole(huh!) ja raskaus testattiin joka oli harmiksi negatiivinen. Oli muutes aika huisin jännää nui testien odotukset :D tiesin että plussaa ei voi tulla ettei sitä päässy ns oottelee mut pettymys ku pettymys. helpottavaa on että mitään vikaa ei löytynyt (epäili lihasrepeytymää treeneissä) ja voimme metsästää ovista ja toivottavasti plussata ensikuun alussa! :) jee!

lasketaanko tuo nyt sitten ovisplussaksi?

Liitteet

• WP_20150220_005.jpg
    WP_20150220_005.jpg
    796.1 KB · Katsottu: 153
Kiitos tsempeistä naiset. Joo, kyllä jännittää jo! :grin

Accused, mullakin kävi noin nyt viime menkkojen aikana, että otin yhden särkylääkkeen (ei buranaa tms., sitä osasin jo vältellä) mutta huomasin kuitenkin jälkeenpäin että siinäkin luki, että ei pitäisi käyttää jos yrittää raskautua. Kysyin sitten siitä siskoltani. Hän ei ole lääkäri, mutta biologian alalla ja paljon asiantuntevia työkavereita. Se sanoi että joo, onhan niitä hyvä välttää, mutta ei ne nyt mikään ehkäisyväline ole ja käski mun olla stressaamatta liikaa. Että ei vielä yks tai kaks niin kovasti vaikuta. Sillä on kyl aina sellainen järkipohjainen suhtautuminen asioihin, joten luotan sen sanaan.
Mäkään en ikävä kyllä osaa sanoa mitään tohon tissijuttuun, en oo kuullut tollasesta.

Jannah, kyllähän sullakin oireita tuntuu olevan. Ja oireita tai ei, on sulla silti mahdollisuus olla raskaana. :)

Tiuhtimus, kyllä toi mun mielestä on selkeä ovisplussa! :grin
Vastauksena sun kysymykseen, meillä molemmat haluaa kovasti vauvaa ja ollaan tästä pitkään puhuttukin, mutta mä oon kyllä vauvakuumeisempi. Ja kyllä molempia jännittää paljon myös! Ehkä johtuu siitä että on nainen myös, mut jaksaa kyllä puhua vauva-asioista vaikka kuinka paljon. Yhdessä asiassa tosin ollaan eri mieltä: sen mielestä ei ole yhtään järkeä tehdä raskaustestiä ennen kuin menkat on myöhässä. Tai sanoihan se, että mun kroppa se on ja saan toki testata milloin vaan haluan, mutta harmittaa kun itse on tulisilla hiilillä ja mietin että milloin pääsen testaamaan, ja toinen on vaan, öh, järkevä. (Siis mäkin olin vielä pari viikkoa sitten sitä mieltä että odotetaan vaan menkkojen jälkeiseen päivään.)

s-, pahoittelut negasta. :sad001 Mutta positiivista, että sun mahakivut ei liity gynekologiseen vaivaan, ehkä ne on vaan vanhaa kunnon ruuansulatusongelmaa tms. Plussaa kohti vaan! :grin

dpo10 / kp 25/29

Beisla, tuo teidän erilaisempi tilanne kun kiinnostaa niin olisi jälleen henk.kohtaisempi kysymys. Kun teitä on suhteessa kaksi naista niin kuinka päädyitte siihen, että sinä yrität raskautua? :) oliko asia selvä alusta asti että homma menee näin päin vai pohditteko asiaa jotenkin syvällisemmin kummalla on paremmat edellytykset raskautua tms? Pakko ei tietenkään ole vastat jos tuntuu liian tunkeilevalta :)

tiuhtimus: Kyllä tuo minun mielestä on ovis plussa!

s-: Hyvä, ettei nuo mahakivut johtunut mistään gynekologisesta viasta. :) Voin vaan kuvitella miten jännittynyt fiilis on ollut, kun teit raskaustestin. Kyllä se plussa vielä sulle tulee! :)

Muokattu viimeksi:
Tiuhtimus, kyllä tuo musta on aivan selkeä ovisplussa!!

Meillä mies toivoo myös paljon omaa lasta ja perhettä. Yrityksen alussa häntä tuntui jännittävän enemmän. Kun raskaus sitten menikin kesken, mies sanoi ymmärtäneensä vasta silloin, kuinka paljon lasta haluaakaan ja kuinka tärkeä se pieni jo oli. Vauva elää meidän molempien puheissa "sitten jos/kun meille tulee lapsi". Mitään kimppatestauksia me ei tehdä eikä höpötellä alituiseen vauvajuttuja.
Beislalla jännät paikat!

s-, pahoittelut negatiivisesta raskaustestistä!

Tuli tänään käytyä pitkästä aikaa kampaajalla ja laitettua tukkaan väriä. Jos sitä kohta vaikka olisi raskaana, niin ainakaan alkuraskaudessa en varmaan uskalla hiuksia värjätä. Hiukan tuli kampaajan kanssa asiasta juteltuakin. Siis kyselin hänen ajatuksiaan hiusten värjäämisestä raskaana.

tänään kp 13

Muokattu viimeksi:
Ei haittaa, Zanasa. :)
Molemmat sanoi että vois kyllä synnyttää, mutta mulla oli enemmän halua/tarve. Sit kun oon kolme vuotta vanhempi, ja jo 30, niin kannatti aloittaa musta. Vaimolla on myös vähän epäsäännöllinen ja lyhyt kierto, eli voi olla vaikeampi raskautua.

Tiuhtimus, kyllä mä tuon plussaksi luokittelisin :) ei muutakun vällyjen väliin!

Täällä kp 27/27. Yleensä mulla alkaa aina menkat aamusta mutta onhan tässä vielä tätä päivää jäljellä :grin

Takaisin