Esikoinen toiveissa

Pahoittelut riekonmorsiammelle tädistä! :(

Ja tosiaan terveelliset elämäntavat varmasti edesauttaa raskaaksi tuloa tai ei siitä varmastikaan haittaa ole. :) Ja ihan varmasti helpottaa raskautta. Itellä on suuri pelko, että jos raskaaksi joskus tässä tullaan, niin tuosta raskausajan diabetestä. Meillä on suvussa diabetestä ja parilla serkulla on puhjennut radi raskaudessa. Siispä itse oon yrittäny kovasti jo nyt vähentää sokerin syömistä..

Tintti ja lauruskaah: Eikös niin, että me kaikki nyt plussataan tästä kierrosta? ;) Saadaan testailla raskaustestejä yhtäaikaa kolmen viikon päästä. Tosin mulla oli viime kierrossa se periaate etten testaa, ennenkuin täti on myöhässä, mutta saa ny nähdä.;)

Sohwia, Todellakin plussataan ;) ei sulla mitään sopivaa päivää oo mielessä mikä vaikka lyötäis lukkoon ja katottais aamusta jokanen :)

No itselläni on säännöllinen kierto eli kestää max 28 päivää eli jos täti ei tuu 8.3 mennessä, niin sitten on mahdollista, että olis tärpännyt. Mutta voihan sitä testailla jo vaikka lauantaina 7.3, jos yhtään siltä tuntuu. Ois kyllä hauskaa tai no melko piinaavaakin, jos testattais samana päivänä. :D

Se vois olla kyllä, mulla pitäis täti just nimenomaan 7.3 tulla kylään :D pitäisköhän jännätä ja tekis 8.3. Aamulla jossei täti oo sitä ennen tullut? :p

Joo tehdään niin. :happy: Ja toki jos yhtään sellainen olo on, niin voihan sitä vaikka jo aikaisemmin testailla esim. 6 tai 7 päivä. Nyt vaan meidän molempien täytyy heilutella kovasti peittoja oviksen aikana, niin joskos tärppäis. :wink
Minä tosin ostin viime kiertoon greippimehua tai tähän alku kiertoon, mutta nyt mä oon tyystin sen unohtanu, mutta josko minä pärjäisin ilman sitä. :)

Mä luotan vitamiinien ja ahkeran tallettelun voimaan ;) jossei tässäkään kierrossa tärppää niin ensi kierrossa vedän kyllä greippimehuakin :D

Minä en oo ite vielä noita vitamiineja syöny, vaikka niistä ei tosiaan mitään haittaa olisi. Täytyypä ens kierrossa alkaa niitä syömään viimeistään. Mutta josko se peittojen heilutteli olis se tärkein osio ja nyt kun siihenkin on saanu vinkkejä esim. Yön yli antaa vaikuttaa nesteet, vaikka ajatuksena se hieman mua ällöttääkin. :D

Joo ei muakaan hirveesti nappaa ajatella et tavaraa valuu alapäästä yön yli ja kun sitä on sit pisin persuksia, mut täytyy kyllä kokeilla sitä jos ois yhtään ylimäärästä hyötyä siitä. :D

Sohwia ja lauruskaah ja oliko tinttikin testaamassa 8.3. Voisin liittyä remmiin ;) näillä näkymin ovis sattuu viikonlopulle ja womanlog ennustelee menkkoja alkavaksi juurikin tuona 8 pv sunnuntaina.

Oon ollu ihan foorumi pimennossa pitkän viikonlopun, huomenna paluu arkeen ja kiinniotto teidän jutuille :)

Onnea vielä kamalasti plussista! ♥ Ja tervetuloa uusille! :)

Sabetti, liity ihmeessä ;) plussatuulia nyt sinnekkin että saadaan sullekin kaksi viivaa testiin :)

Ihana jännäilykerho täällä maaliskuun alussa! :) Harmi kun en kerkeä matkaan vaan omat jännät päivät on sitten viikon myöhemmin. Toivottavasti kaikki plussaatte!

Olitte jutelleet muille kertomisesta... Mä olisin varmasti niin täpinöissäni uudesta plussasta, että kertoisin lähimmälle perheelle varhaisultran jälkeen, jos siellä on todettu elämää. Jos sen jälkeen tulisi keskenmeno, olisi kiva että ne keiden kanssa ollaan eniten tekemisissä tietäisivät mistä on kyse ja saisi rauhassa olla surullinen. Muille kerrottaisiin vasta sitten varmemmilla viikoilla, tai sitten kun sopivalta tuntuu :)

Hei ihanaiset! Mä jatkan taukoilua takavasemmalla! Tää on tehnyt ihan hyvää ja tuntuu et mieskin on ihan eritavalla aktiivinen ja rentoutunut vaikkei varsinaisesti ollakkaan päästy "yrittämään" kun on tää megakierto edelleen menossa ja nyt vielä terot kaupan päälle tätiä käynnistelemässä! Nautitaan vaan toisistamme ja katotaan mitä tuleman pitää.

Mä toivotan ihan hirveesti kaikille plussatuulia ja ovispuhureita ja kaikkea mahollista! :)

noni sehan on hyva toivottavasti ei tuu muuta ku plussaa plussaa ja plussaa :) ajattelin itse testaa 10-14 pv paasta ovis meni jo ja on vahan alaselka/vatsa kipuja :s

miten beisla? milloin tulee testia kehiin :)

Jellona: Aa no mutta me tottakai jännäillään sun kanssa viikkoa myöhemmin, vaikka meillä on jo oma jännäilyt jo viikkoa aikaisemmin. :) Ja jos jollain muullakin ois samaan aikaan jännät päivät, kun sulla? :) Joo itsekin kerron varmasti jo heti plussattuani parhaalle ystävälle, niin sitten saan häneltä myös tukea, jos sattuu keskenmeno tulemaan.

Sarina: Hyvältä kuulostaa tuo, että yritätte ottaa mahdollisimman rennosti ja nauttia toisistanne. :) Ja toivotaan, että täti tulis paikalle, niin ei pitenis sun kierto enempää.

Monta testaajaa tulossa samana päivänä, hauskaa. :grin

Jellona, ehkä säkin löydät jonkun joka piinailis samoihin aikoihin? Mulla menee aina sekasin kuka on missäkin vaiheessa kiertoa, mutta onhan täällä paljon jengiä. Niinkuin sohwia sanoi, kyllä me täällä jännitetään silti. :)

Kiva kun kävit moikkaamassa, Sarina! Toivottavasti terot auttaa pian.

Jannah, ois kyl kiva jos päästäis testaamaan samoihin aikoihin. Tällä hetkellä oon suunnitellut 26.2. Menkkojen pitäis alkaa 25.2., ja puoliso puhui nyt odottamaan päivän sen jälkeen. Plus saatan olla mökillä vielä 25. päivä (ainakin 24.) ja ilman puoliskoa en halua testata. Tarkotitko sä siis että 10 - 14 päivän päästä tästä päivästä?

Meinasin just samaa ehdottaa, kuin beisla, että josko löytäisit jonkun joka piinailee samoihin aikoihin sun kanssa? :)
Itseä ainakin jännittää, jos tietää, että jollakin on testipäivä, että minkälaisen tuloksen sitä kukakin saa.
Minäkin menen kyllä ihan sekaisin noissa muiden kiertopäivissä, justiinsa ehkä muistan ne ketä on pian testailemassa. :rolleyes:

beisla, joo olis kyl kiva juu. joo sita samaa munki mutta ei oo niin helppoo oottaa ja tietenki teha testi yhessa jos sitten ei tuu sita plussaa nii siina on valmiina lohduttamaan :) joo tasta paivasta mutta sanotaanko tarkalleee 28.2 tai sit 01.3. eli heti sun jalkee :wink onko ollu viel mitaan oireita? onks nyt dpo 6 tai 7 ? en muista oikee :D

sohwia missa vaiheessa kierto sulla? :)

Heippa! Puhelimella pika terkkuja :D Onnea vielä täältä plussanneille ja tsemppiä seuraavalle kierrolle kenelle täti on nyt tullut! Täällä on aika odottavat fiilikset, ovikset yritettiin yllättää ja toivon mukaan plussataan eikä täti tuu kylään ens kuun alussa! Tänään kävin apteekista hakemassa Minisunin Multivitamin Mamaa ja tarkoitus alkaa niitä popsimaan :) onko joku muu kyseisiä syönyt? Kalliitahan nuo oli ku mitkä onnettomat että toivon mukaan on hyötyäkin! :D ovat sellasia joita suositellaan raskautta suunnitteleville mutta myös raskaana oleville ja imettäville :)

Takaisin