Minni, en oo vielä varma milloin kerrotaan muille. Alunperin ajateltiin, että kerrotaan suurimmalle osalle vasta siinä viikon 12 jälkeen. (Muutama tietää jo nyt yrityksestä.) Ainakin vanhemmille kerrotaan kyllä heti plussa kun saadaan. Mutta en tiedä, miltä tuntuu sitten oikeasti kun saa plussan: jos oonkin niin tohkeissani, että haluan heti kertoa kaikille. Tai sitten jännittää niin pirusti etten uskalla sanoa mitään. Yritän olla ottamatta siitä stressiä nyt, aika näyttää mikä on fiilis. Tai mikä tilanne. Mulle kyllä viini maistuu, joten jos kavereiden kanssa iltaa istutaan, siinä käy helposti niin että saa alkaa luovaksi tekosyiden kanssa. Ehkä ne saa tietää ekana, joita satutaan sopivasti näkemään.
Tervetuloa mukaan s-! Toivottavasti ei mene kovin pitkään, että sun kierto tasaantuu. Menee siinä helposti oma aikansa... No, ehkä teillä käy tuuri ja tärppää pian! :)
Vestan uutta testiä odottelen innolla!
Kiitos Sarina myös, enää ei jännitä niin puhua insseistä ja muuta. :) On sulla tarkkasilmäisiä työkavereita! Ite meen niin laput silmillä, että pari kertaa vasta pari kuukautta ennen äippälomaa oon huomannut..
Jännää kyllä miettiä, onko jotkut tutuista niin tarkkanäköisiä että arvaa heti.
Jannah, jes, sulla taitaa olla kierto suurin piirtein samassa vaiheessa kuin mulla. Hauskaa jännäillä jonkun kanssa. Vajaa kaks viikkoa pitäis mun jaksaa odotella - 25.2. pitäis alkaa menkat. Miten sulla?
Oliko täällä muita, joilla on ollut/tulossa juuri ovis?