liliina: Kiitos tuosta positiivisuusaallosta. Joo sen tulo oli kyllä varsinkin ikävä juttu monellakin tapaa, enkä sen olemisesta muutenkaan ole ikinä nauttinut.. No ei oo montaa päivää jäljellä, niin se lähtee pois.. :) Ja ei sun tarvitse pyydellä mitään anteeksi, tänne saa ja pitääkin kirjoittaa myös tommosista asioista, jotka itteänsä vaivaa tai ärsyttää.
Ja toi treenaminen on hyvä tapa purkaa pahaa oloansa..
Ite ainakin oon treenannu entistä kovemmin, jos ja kun täti on tullut. Ja eihän se pelkkä nega testissä sitä kerro, ettetkö sä raskaana voisi olla, kuten oon aiemminkin sanonut niin, silloin jos ei näy tätiä niin on toivoa. Tsemppiä sulle kovasti!
Riekonmorsian: Se on kyllä ihan ymmärrettävää, kun tuo ilkimys tulee visiitille.. Itse oon aina ollut äreä menkkojen alkaessa, kun samalla on tullut kipuja, mutta nyt varmaan nää itkupotku raivarit johtunu osittain siitä, että kun sitä ei oltukaan raskaana.. Mutta eiks se niin oo, että meillä naisilla on välillä oikeus vähän kiukkuilla?
Toivotaan, ettei se täti tuliskaan sun luokse vierailulle! :)
Beisla: Olihan tuo tsemppaava kirjoitus siinä määrin, että olen sun kanssasi täysin samaa mieltä ja tiedän mitä sä ajat sillä takaa. :) Ja tosiaan aiemmin se oli itelle ihan ok asia, kun täti tuli kylään. Tai no onhan se aina vähän ärsyttänyt mutta lähinnä se, kun täti toi mukanansa kipuja ja sen vuodon.. Mutta nyt se ärsytytys on oikasti kymmenenkertainen, eikä sitä samalla tapaa ajattele, että höh onpa kipuja vaan, oikeesti itkeä vollottaa sitä, että kun ei oo raskaana.. :arghh:
Minni: Se voi olla, että oot testaillu liian aikaisin,sillä kyllähän se nega saattaa johtua siitä. Mutta jos tätiä ei näy, niin sullakin on vielä toivoa.
Kyllä mä uskon, että te saatte vielä sen pienen ihmeen itsellenne. :) Nyt vaan kovasti jaksamisia ja tsemppiä piinailuun!
Accused: Kiitos tsempeistä!
Nyt vaan ovista hyödyntämään.