Esikoinen toiveissa

Sabetti, et varmaan ole näin aikaisin vielä lauantaiaamuna ylhäällä? Jännään sun testiä, mut pääsen vasta iltapäivästä kurkkimaan tänne tuloksia! Toivottavasti se on plussa! :wav

Plussatuulia kaikille viikonloppuna testaaville! Aloittakaa kunnon plussa aalto :)

On. Täällä tosiaan tuhrutti mut se jäi vain siihen yhteen kertaan. Nyt on viikko oviksesta ja yöllä tullut himppasen veristä limaa.. toivottavasti oli kiinnittymisoireita eikä tädin ennakointia ;) täälläkin meinaa flunssa yrittää kylään mut kovasti yritän pistää hanttiin.

Oikein mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille :)

Vesta olin tehnyt testin jo tuolloin puoli 8 aikaan, mutta en jaksanu vielä kirjoittaa. Vedin peiton takaisin korviin.

Negahan se. Ja testin jälkeen huomasin pyyhkiessä jo ihan punaista. :(

Voi pahus sabetti. :sad001 Onpa tyhmä täti! Olis saanut mennä jonnekin ihan muualle.

Zanasa, ei kai viikko oviksesta vielä yleensä tuu menkkaoireita? Vois hyvin olla jotain kiinnittymiseen liittyvää! Ei se tietenkään takaa että pysyy kyydissä, mutta jotain positiivista kuitenkin. :)

Beisla ei pitäiskään eikä yleensä kyllä anna itsestään tämmösiä ennakkovaroituksia mutta ei auta liian toiveikkaaksi vielä heittäytyä ettei tipu sitte liian korkeelta jos/kun nega tulee ;)

No voi höh ja pahoittelut sabetti tädistä. :(

Zanasa: Toivottavasti se flunssa ei iskis suhun! Ja oon samaa mieltä, kuin beisla, että voisko se liittyä tosiaan kiinnittymiseen? :)

Voi kurja sabetti! :(

Zanasa: oon samaa mieltä kuin edelliset!! :) Toivotaan että viestis ihan muuta kuin tädin tulemista! ;)

Tsemppiä kaikkien viikonloppuu! :)

Voi sabetti, olen niin pahoillani! :sad001

Zanasa, toivotaan että sekä pikkuinen vuoto että flunssa olisi kyytiläisen tekosia!

Sabetti, voi harmi. :sad001 Pahoittelut negasta. Toivoin niin kovasti plussaa sulle. Onko sulla tulossa täti nyt sitten etuajassa, kun muistelin että keskiviikkona meinasit vasta testailla? Ja olikos sulla ne juhlat tänään? Ainakin nyt voit sitten nostaa maljan ja kilistää uudelle kierrolle, julistetaan se juhlallisesti the kierroksi!

Onnea digin tuloksesta Hyacint :)

Paljon tsemppiä kaikille, oli kierron vaihe mikä tahansa! Plussatuulia! :talk017

Anskunen, kierron vaiheista puheen ollen; missä vaiheessa sulla onkaan kierto menossa? :)

Sohwia, hyvää huomenta! Joko oot herännyt testailemaan? Mä haluan päästä onnittelemaan plussauutisia :p

Zanasa, pidetään peukkuja, että oireet kertoo siitä että siellä yrittää joku kiinnittyä! :)

Vesta, täällä kp 15 ja oireista päätellen ovis oli eilen. Harmi vaan kun ollaan miehen kanssa molemmat oltu kipeenä niin ei pahemmin ole päästy hyödyntämään :sad001 joten odotukset kierron suhteen ei ole korkealla eli mun ei tarvitse kehitellä oireita :grin

Valitettavasti täti tuli kylään, joten eipä tarvinnut tehdä tuota ainoata testiä mikä tuolla kaapissa on odotellut. Ja pettynyt olo on tottakai, mutta ehkä mä en niin korkealta pudonnut, kun viimeksi. Yritän tähän kiertoon lähteä taas samoilla fiiliksillä eli yritän olla stressaamatta turhista. Toivottavasti joku muu tuo tänne plussauutisia. :)

Voi harmi, pahoittelut tädistä sohwia :sad001 Mutta hyvä kun sulla on jo katse uutta kiertoa kohti. Jospa siellä se plussa odottaisi :)

Täällä foorumilla on niin monta muuta kuumeilijaa, joka on yrittänyt kauemmin kuin minä. Välillä mä mietin, että olenko tai ollaanko me edes vielä oikeutettuja vauvaan, kun ollaan yritetty vasta niin vähän aikaa, nyt siis menossa yk4. Kyllä mä uskon, että me saadaan jossain vaiheessa se oma pieni, jotenkin mulla on vahva kutina siitä, että meillä menee ensi vuoden puolelle, enkä edes tiedä syytä tälle tunteelle. Itse oon jo vuosia haaveillut, että mulla on lapsi viimeistään kun oon 24 vuotta, mutta ei se ihan niin mennytkään, kun täytän tänä vuonna tuon ja eipä sitä lasta vielä ole.

Sohwia, pahoittelut. :sad001 Ei auta kuin laittaa uutta yritystä.
Mäkin välillä mietin, että jos tärppäis jo varhaisessa vaiheessa yritystä, tuntisinko huonoa omatuntoa kun toisilla taival on niin paljon pidempi. Mutta eihän sitä vielä itsestäkään tiedä, milloin saa lapsen, eikä sitä voi todellakaan itse päättää... Eikä lasta yrittävä kuitenkaan ilkeyttään aikaisin onnistu. Ja kyllä jokaisella on oikeus (toisia kunnioittaen) iloita omasta plussastaan.

Anskunen, harmi kun teillä on flunssa, ei tosiaan silloin tee mieli puuhastalla.

On. Ei vielä ovisplussaa eilen, mutta olikin vasta testien "virallinen" aloituspäivä.

Kiitos Beisla. :) Joo kyllä munkin mielestä jokaisella on oikeus iloita omasta raskaudestaan, sillä on se vaan jokaiselle niin iso ja ihana asia. Lähinnä ajattelin, että mun on turha vaipua synkkyyteen ja en halua, että katkeroidun yhtään enempää ihmisenä tämän yrittämisen vuoksi. Mun on vaikea nyt pukea tavallaan tätä tunnetta ja ajatuksia sanoiksi, mutta ei tää tädin tulo ole maailman loppu, vaikka kyllä mulle itku tuli..

Tuo on kyllä totta sohwia, että synkkyyteen en haluaisi vaipua. Kyllä muakin itketti jo ensimmäinen nega, vaikka kuinka tiesi, että tuskin tärppää heti. Oon vaan huomannut, että mun pitää antaa itseni surkutella tilannetta edes päivän verran, sitten voin päästää siitä irti ja jatkaa melko hyvällä mielellä uuteen yritykseen. Mun täytyy hyväksyä se, että tunnen pettymystä, ilman sitä en osaa vain olkia kohauttaen jatkaa yritystä.
Mun katkeruuden tunteet ei oikeastaan liity negoihin, vaan siihen ettei aloitettu yritystä aiemmin. Mutta ei niitä tunteita tule paljon eikä usein; suurimman osan ajasta osaan olla kiitollinen siitä, että ollaan jo päästy tähän asti.

Huomenta kaikille :)

Olen 27-vuotias avoliitossa asuva sairaanhoitaja. Meilläkin esikoinen haaveissa. Yrittämään aloitettiin 11/14. Nyt siis 4 yk menossa. Olen luonteeltani aika malttamaton ihminen, joten tämä odotus on aika tuskaa... Välillä on pelkoa siitä, että jos ei voikaan saada lapsia. Nyt menossa kp 26, joten ensi vkolla pääsen testailemaan. Mitään raskauden oireita ei ole, mutta eikai niitä tässä vaiheessa voi hirveesti ollakaan?? Oviksen oireita oli 28.1, jolloin yritykset mieheni kanssa osuivat myös näille päiville.
Olin jotenkin olettanut, että tulen heti raskaaksi kun jätän pillerit pois, mutta eihän se niin helppoa ollutkaan. Työkaverini tosin tuli heti ekasta kierrosta raskaaksi, kun jättivät pillerit pois (olen kateellinen.) Mutta minkäs teet jatkettava yrityksiä. Tosin nyt ensi vkoa varten on toiveet tosi korkealla.
Eilen vietin synttereitä ja oli vähän vaikea keksiä tekosyitä, miksen voinut juoda. Toisaalta vähän nakertaa jos ensi vkolla tuleekin negaa ja oisin kuitenin voinut juhlia synttäreitäni, mutta kuitenkin better safe than sorry :)
Olisi ihanaa saada vaavi ennen ensi joulua <3

Itsellä toisten ihmisten vauvauutiset aiheutti aluksi katkeruutta, mutta oon mä vihdoin alkanut siitä pääsemään yli. Ehkä oon saanut poistettua itsestäni noita katkeria ajatuksia, kun oon alkanut ymmärtämään, että jokainen ansaitsee oman raskautensa oikeesti ja myös minun vuoro tulee joskus. :)
Ja kyllä itsellekin on aina tullut itku, kun täti on tullut, mutta itkeminen auttaa purkamaan sen pahan olon itsestäni pois.

Takaisin