Esikoinen toiveissa

Täällä pari päivää mennyt aivan työn touhussa joten olen vain viestit kerennyt käydä lukemassa.

Onnea Hyacint! :smiley-angelic003 Eli kiinnittymisvuotoa se oli! Ja oliko niin että rintojen kipeytymättömyys oli nyt se "oire", jos yleensä ennen menkkoja kipeytyy :grin Ja mainitsit että flunssaakin ehkä tulossa? Toisessa ketjussa oli juuri puhetta että elimistön vastustuskyky laskee kiinnittymisen aikoihin!

Starlingille jaksamista ärsyttävän tädin kanssa! Mitä se tuolla lailla temppuilee, muutenkin kestämistä asian kanssa :angry5
Tintille myös pahoittelut :sad001

Nannu toivottavasti miehen työasiat järjestyisi :)

Tsemppiä oviksen metsästelyihin! Ja kuka testaa seuraavaksi? :)

Muokattu viimeksi:
Oon samaa mieltä noista oireista, että sitä vaan on niin tuntosarvet pystyssä niin tuntee sellaistakin nippailua mitä on muutenkin ollut, ei vain kaikkeen normisti kiinnitä huomiota. :) Nytkin alkaa nännit kipeytyä... varmaan vaan siksi että niitä kokeilee ja nipistää koko ajan että oiskohan ne edes vähän arat :D

Starling ja Jellona on kyllä saanu odotella liian kauan. :( mulla tärppäsi yk 3 ja nyt on yk3 km jälkeen. Sanoiskohan tää kerta toden. ♥

Jemberry pahoittelut negasta, kurjaa jos kierto venyy ihan turhaan. :(

Jellona, meillä tähän 8 kuukauteen on mahtunut se keskenmeno. Raskaus tärppäsi silloin viime kesänä yk 1 ja nyt menossa yk 5 keskenmenon jälkeen. Mä en tiedä, mutta on sellainen tunne, että olisiko tämä helpompaa, jos ei olisi kertaakaan tärpännyt? Nyt vain miettii, miksi tämä on nyt näin vaikeaa, kun eka raskaus alkoi niin nopeasti. Uskonkin sen vuoksi vahvasti siihen, että ekaa kiertoa hormonaalisen ehkäisyn jälkeen ei tulisi hassata minkään kumien kanssa, vaan että se todella on hedelmällisempi kierto.

Jemberrylle pahoittelut negasta. Lähetän tädin sulle jos haluut, kun se täältä joskus ensin kerää kamppeensa ja häipyy. Tervetullut ei olekaan sitten seuraavaan vuoteen. Saattelen matkaan oikein kunnon perspotkun kanssa. :devil14

Starling, lähetä vaan tänne se täti sit jos se kerta joka tapauksessa meille on matkalla. Taitaa muutoin tahallaan kierrellä jotain maisemareittejä ennen kun sopii saapua perille :mad:
Mutta toivotaan kuitenkin että jättää Sabetin välistä :) Ja Sohwian myös joka taisi myös testailla viikonloppuna?

Katsoin juuri tv:stä sen Äitien sodan :wink Uusi sarja jossa kolme äitiä seuraavat ja arvioivat toisten elämää. Kiinnostaako muita äitiyttä tai odotusta koskevat ohjelmat? Itse ainakin huomaan kuinka näistä on tullut uusi mielenkiinnon kohde :hilarious: :smiley-angelic006

Mua kiinnostaa kans kovasti esim erilaiset ja toisenlaiset äidit. Tänään katsoin se uuden sarjan adoptoidut. :) monelta toi äitien sota siis näkyi? :)

Kiitos sabetti <3 Toivon todella, että nyt olisi sinun kiertosi :) Tuo yrityskertojen kertyminen km jälkeen on todella ikävää, varsinkin kun jokaipaikassa toitotetaan kuinka usein km jälkeen tärppää pian... Samoin starlingilla, saisi plussa jo tulla! Tuo on kamalaa, että kerran jo toivo herätetään ja sitten otetaan pois eikä uutta plussaa kuulu :(

Jemberry jospa pian alkaisi jo testitkin plussaa näyttää! Tai sitten alkaisi ne menkat, niin pääsisit uuteen kiertoon ja yrittelemään :)

Rentouttavaa viikonlopun alkua kaikille!

Starling ja Jellona (ja muut joilla on pitkä yritys), oon tosi pahoillani teidän puolesta, kun ei tärppää. Tuntuu etten osaa sanoa mitään järkevää... Tuo toivon ja epätoivon vuoristorata on varmasti todella raskasta. :sad001

Vestan pitää selvästi keksiä jotain tekemistä, että sais ajatuksia muualle. Kämpän siivous vaikka? :wtf:

Jemberry, voi pöh negasta! Alkaa tosiaan kuulostaa siltä, että ovis jäi välistä jos ei vieläkään plussaa kuulu. :sad001 Pitäiskö sinne nyt houkutella täti käymään, ettei kierto pitkity? Hitsi kun se ei vaan tule kun pyytää, eikä tajua pysyä poissa silloin kun on ei-toivottu vieras.

Sabetti, sullahan on pian testaus! Jes, plussatuulia! :smiley-bounce012

Sohwia, sinne myös plussatuulia! :smiley-bounce013 Milloin aiotkaan testata?

Plussatuulta viikonlopun testaajille! Sabetin puolesta niin jännittää!

Ja älkää nyt mua säälikö. Ei me nyt vielä edes oikeasti olla niin pitkään yritetty... Täällä foorumilla pyörii naisia, jotka ovat yrittäneet paljon, paljon pidempään kuin me. Ehkä jos se vuoden rajapyykki menee rikki, niin sit on oikeus vaipua hetkeksi johonkin itsesääliin. Mutta ihan rehellisesti sanottuna, kyllä mä viime kesäkuussa ajattelin, että tässä vaiheessa oltaisiin jo (tukevasti) paksuna.

Mä myös tykkään töllötellä kaikki äitiyteen ja perhe-elämään liittyvät telkkariohjelmat. Tuo uusi Adoptoidut-kiinnostaa myös, eilenkö se jo alkoi?

Ai niin, toisessa ketjussa ihmettelin sitä kun eilen kp10 tuli tuhrua/vuotoa ihan vähäsen, että ei kai voi olla ovis niin aikasin. Sain testin pikakuljetuksella :wink ja oli aivan puhdas nega. Parempi näin, koska muuten olis ollut tosi kiire inssin kanssa. Ehkä se oli jotain stressituhrua, mene ja tiedä.

Starling, kyllähän 8kk on sellanen aika, missä moni toisaan kuvittelis raskautuvan. Varmasti vielä rankempaa mitä pidempään menee, mutta surut ja vaikeudet on aina henkilökohtaisia, enkä mä halua laittaa maailman ongelmia arvojärjestykseen. Saa olla paha olo vaikka toisella menis huonommin, ja haluaisin osata tuntea myötätuntoa monissa eri tilanteissa olevia kohtaan. Enkä mä haluais niinkään sääliä tai ainakaan surkutella, kuin tiedostaa että kaikilla on omat vaikeutensa - mullakin on surua nyt kun jäin työttömäksi. Ja plussaa toivon sydämestäni kaikille lasta toivoville.

On. Flunssaa pukkaa päälle. Heräsin aivan tukkoisena ja nyt vähän paleltaa; lämpöä yritin mitata mutta oli just sillä rajalla että onko kuumetta vai ei. Kävelen passikuvaan, ja jos se on liian rankkaa, jätän illan urheilut väliin. Huomenna pitäis kuitenkin jaksaa lautailemaan! Jos sitä ainakin kerran talvessa verestäis muistoja.

Toivottavasti pian kaikilla tärppäisi ja pitkät yritykset ois menneen talven lumia! ;) Ja raskaudet sujuis sitten mitä parhaiten! :)

Jännät paikat sabetilla! :) Paljon +++ tuulia! :)

Mäkin oon katsonut kaikki mahdolliset sarjat, ja joskus montamontamonta vuotta sitten tuli neloselta aamupäivällä ulkomaalainen vauva sarja, sitäkin tuli paljon seurattua ja muka oppia otettua! :)

Mutta nyt omaa napaa (ällövarotus!): Mulla olis siis ovis vkl ja eilen illalla alkoi ihan mahdoton vessassa ramppaaminen tuntuu että koko ajan pissattaa vaikka todellisuudessa tulee 1 tippa pissaa kun vessaan menee. No itse ajattelin että pissatulehdus, mutta mulla ei oo koskaan ollut VTI. Pissaaminen tuntuu jännältä, ei niinkään kirvele niin kuin VTI pitäisi? No eilen sitten yöllä kun ramppasin vessassa alkoi paperiin tulla veristä tuhrua?!?! Alavatsassa tuntui muutamia kertoja "viiltelyjä" ja tänä aamuna oli rinnat ihan tosi arat ja välillä puskee hikeä ja välillä niin kylmä.. Kuumetta ei ole. Voiko olla tälläisiä tuntemuksia muka noin pian oviksen jälkeen!? Pitäisi ottaa pissanäyte, mutta ei se mihinkään ehdi enää ku vkl alkaa.. Anteeksi sekava teksti :D!

Stressaamatonta viikonloppua kaikille!

Soitin terveyskeskukseen ja määräsivät varuilta puh.reseptin VTI :) Mutta se hoitaja sanoi ettei kuulosta perus VTI oireilta, vaan enemmän siltä että voisin olla raskaana mutta harvoin kukaan noin aikaisin saa tietoon tuollasia oireita :O ! Mutta itse epäilen VTI.....:(

Riekonmorsian, kiinnittyminenhän tapahtuu keskimäärin viikon kuluttua ovulaatiosta. Periaatteessa siis kai voisi raskaudestakin johtua, tosin en ole kuullut, että ihan noin pian tulisi noin selvät raskausoireet... Kun hcg kuitenkin tuplaantuu keskimäärin joka toinen päivä. Mulla tuli ekassa raskaudessa kiinnittymisvuoto viikko oviksesta ja ekat raskausoireet vasta, kun viikkoja oli 5+0. Mutta yksilöllisiähän nämä jutut on meidän jokaisen kohdalla.

Joo itsekin oon katsonut nuo kaikki mahdolliset äiti lapsi sarjat ja usein itellä on vaikea pidätellä itkua. Ai miten niin oon herkkis? :D Joo ja eilen alkoi tuo adoptoidut sarja, se mun pitäis seuraavaksi katsoa, kun tallensin sen.

Joo ja siis testaan sunnuntaina, jos täti ei ilmesty huomenna. Itsellä ei yhtään minkäänlaisia oireita oo, joten oon valmistautunut jo henkisesti, että täti tulee.

Yh. Tuhrua tänään havaittu pyyhittäessä. Se on täti joka ilmoittelee tulostaan. :( Toisaalta viimeksi kun plussasin tuli myös tuhrua kp 25 ja nythän on siis kp 27. Testaan jokatapauksessa aamulla.

Riekonmorsian, en mäkään osaa sanoa voiko noi olla jo raskausoireita. No, oli tai ei, toivottavasti teillä tärppäsi kuitenkin ja nuo oudot vaivat lakkaa.

Kiva jännäilyviikonloppu foorumillakin tulossa, kun lauantaina testaa sabetti ja sunnuntaina sohwia. Älkää nyt vielä heittäkö kirvestä kaivoon! Ei kaikille tule oireita, ja tuhruta voi vaikka oliskin raskaana. Täällä on peukut pystyssä, ja puhaltaa plussapuhuri kaataen koko viikonlopun! :smiley-bounce016

Kiitos positiivisesta viestistä Beisla. :) Mä oon aina ollu vähän tälläinen pessimistinen joidenkin asioiden suhteen. Mutta joo aika näyttää miten käy ja ilmoitahan sabetti miten kävi sun testissä. :)

Takaisin