Esikoinen toiveissa

Pahoittelut kp1:stä starling! Mutta hienoa että kierto on tasainen niin tiedät paremmin missä mennään. Täälläkin alkaa varmaan menkat ihan ajoissa...Tänäänkin tuli yhdellä vessakäynnillä vähän vaaleanpunaista (valko)vuotoa vessapaperiin. Laitoin sen jälkeen siteen pikkuhousuihin koska halusin seurata tuleeko sitä enemmänkin....ei oo tullut mitään. Kp 24/26

Raskaustesti (apteekin oma) näytti negaa. Tosin huomasin myöhemmin että paketissa luki että se näyttää plussaa vasta samana päivänä kun menkat pitäis alkaa joten saattaa olla ettei oo vielä tarpeeks hcg hormoonia. Ja tein testin töiden jälkeen kun tulin kotiin. Aloittelijavirhe:smiley-angry003

Kiitos kaikille tsempeistä, raskaita päiviä takana ja paljon edessä! :( Tänään se täti tuli kylään eli kp 1.

Tintti: Jaksamisia sinulle ja pahoittelut vielä kp1:stä. :sad001:Heartred

Hyacint: Minäkin oon saman aloittelijan virheen tehnyt, joten ei muuta, kun uutta testiä kehiin, jos ei täti tule vierailulle. :)

Onhan toi tasainen kierto oikein passeli juttu, mutta esimerkiksi viime kierrossa ovis oli oireiden mukaan viikon myöhässä, jolloin vuoto alkoi jo oletettuna dpo 9. Se on hirveän lyhyt aika kiinnittymiselle. Aiemmissa kierroissa onneksi oviskin tullut aiemmin. Tästä saadaankin aasinsilta tuohon vuotoon. Sori omanapaisuus ja ällöttävyys, mutta eilisen vuoti tiputellen ja nyt yön ja aamun aikana ei mitään. Tässähän innostuu vauvakuumeinen pahimmillaan kuvittelemaan sittenkin jotain kiinnittymisvuotoa... Äh. Vaikka kyllä mä vaan niin varma olen, että täti se taas vain keljuilee, kunnes asettuu kunnolla taloksi. :finger004

Tintille pahoittelut, että riesa on löytänyt sinnekin!

Hyacint, olet testannut aikaisin apteekin testillä. Käsitykseni mukaan noi apteekin testit ei näytä raskautta turhan aikaisin tai näytä muutenkaan turhia viivoja. Apteekeista saa ainakin Apteq-nimistä raskaustestiä, jonka herkkyys on jo 10, joten sillä voi raskauden saada näkymään jo melko varhain.

Hyacint parinpäivän päästä vaan uutta testiä kehiin. Ja aamu pissasta. :) plussa tuulia! + + +

Tintille pahoittelut kp 1 :( onnea seuraavaan kiertoon ja jaksamista surun keskellä!♥

Pari päivää ollut ihan sellainen tunne, että ei tässä mitään raskaana olla. Ihan mitään oireitakaan ei enää ole. Helposti vertaa siihen lokakuiseen plussakiertoon. Silloin oli niin selkeät tuntemukset. Ei auta kuin odottaa...

Sabetti, mulla ei ollut mitään raskauteen viittaavia oireita plussakierrossa kuin vasta rv 5+0 eteenpäin... Älä nyt yhtään ala vielä manailemaan!

Pahoittelut Tintti kp1:stä. :sad001

Starling, tuo tiputtelu on kyllä ärsyttävää kun ei oikeasti voi tietää mistä se johtuu. Toivottavasti et stressaa kovin paljon mahdollista lyhyttä kiinnittymisaikaa. Kuitenkin sanotaan että oviksen aika voi vaihdella, mutta ovulaatiosta menkkoihin pitäis olla aina sama aika, että jos et oo ihan varma oviksen ajankohdasta, on kai mahdollista että se on ollut aiemminkin? Tai joka tapauksessa, se on nyt mennyt kierto, niin ehkä seuraavassa ovis ja oireet tulee silloin kun pitääkin. :)

Sabetti, oireet ja oireettomuus voi vaihdella niin paljon yhdellä naisellakin, että ei siitä ainakaan varmasti voi päätellä ettet olis raskaana (eikä tosin toisinkaan päin, heh).

Tsemppiä piinailijoille, ja plussatuulia kaikille! :hug013

Täällä on eilen ja tänään nippailut alavatsaa ihan urakalla.. eilen illalla ja tänään aamulla. Vessareissulla huomasin että oli tullut vielä ruskeaa tuhrua. Koskaan ennen ei ole ollut minkäänlaista tuhruilua tai välivuotoa niin saas nähdä mitä tämä nyt on.. toivottavasti ei jää nyt vuotamaan kun tädin ei pitäisi tulla vielä pitkään aikaan... huh.. on tää yhtä odottamista ja oman kropan tutkiskelua koko homma :D

Eilen, malttamaton kun olen, kävin ostamassa clearblie digin ja tein testin iltapissasta. Ja se näytti raskaana 1-2v!!!!
Mies oli ihan onneissaan ja minä myös! :gen014

Halusin vielä varmistaa ja tein aamulla testin apteekin omalla joka oli mielestäni nega, mut jos sitä oikein valossa katseli läheltä ja käänteli ja väänteli niin ehkä siinä oli ihan hailakan hailakka viiva. Hcg taso ei ole vissiin vielä noussut tarpeeksi että näkyis apteekin testillä. Mut kai meidän on uskottava sitä clearblue digiä. Eihän se näyttäis positiivista ellei raskaana olla.

Lauantaina uus testi.

Sabetti mullakaan ei ollut mitään muuta oireita kuin tämä vaaleanpunainen vuoto ennen menkkoja. Ei edes rinnat kipeytyneet. Toivottavasti saat plussan! :)

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneet ja plussatuulia kaikille!!!!

Beisla, en mä stressaa. Lähinnä olen hämmentynyt viime kierron oviksen ajankohdasta. Menkat alkoivat ajallaan, mutta oli niin selvät ovikseen liittyvät oireet vasta reilu viikko sitten. No ihan sama. Ei tullut plussaa tässäkään kierrossa ja nyt nokka kohti uusia pettymyksiä. Kaapeissa on valmiina greippimehut, vehnänalkioöljy ja ovisliuskat, vaikka en odotakaan mitään tulosta ensi kierrolta. Olen todennäköisesti työmatkalla oviksen aikaan.

Onnea Hyacint! Mä niin arvasin!

Ihania uutisia ja onnea Hyacint! :) Ja paljon tarrasukkia matkaan!

Ja mä niin toivon, että saadaan lisää näitä ihania plussauutisia !

Zanasa, sanopa se, koskaan aiemmin en oo tutkaillut niin paljon kroppaa kuin nyt. Tsemppiä piianiluun.

Hyacint, hurjasti onnea plussasta! :)

Starling, sä tunnut kyllä olevan jalat maassa -tyyppiä, hyvä ettet stressaa. Toivotaan, että sun kierto olis nyt normaali.

Beisla, turhat luulot vain päässeet rapistumaan tässä 8 kuukauden aikana. :shifty: :grin

Starling, meillä on sitten aika saman verran yritystä takana, kun täällä menossa yk8! Ja samaa mieltä olen, että kyllä tässä aika tehokkaasti on luonto ottanut luulot pois. Palstoja seuranneena oon tullut siihen tulokseen, että plussa tulee joko tosi pian, tyyliin viimeistään yk5, tai sitten paaaljon myöhemmin jossain öpaut vuoden ja yli yrityksen jälkeen. :dead: Plussaa ei oikein jaksa toivoa ja silti menkat saa kauhean pettymyksen aikaan.. Aikamoinen lose-lose asenne :laughing002 Silti tiedän että ensi viikko on jännäviikko vaikka asiaa ei haluaisi ajatellakaan, nyt menossa suurinpiirtein dpo5.

Takaisin