Esikoinen toiveissa

Hei neidot, hyviä ja huonoja uutisia. En saanut uutta työtä, joten ei elämänmuutoksia sillä suunnalla. Hyvinä uutisina taisin just saada kiinni mun oviksen! :grin Mokoma möhästelijä. Onneksi ollaan heiluteltu peittoja eilen ja tänään, vaikka mä ajatelinkin että tää kierto meni jo pöpelikköön. Taidan sittenkin päästä piinailemaan tässä kuussa :p

Tykkäys Vesta oviksen löytymiselle! :) noh uusia haasteita sitten perhe-elämässä, kun työrintamalla saa odottaa uutta mahdollisuutta. :)

Sabetti: Minäkin olen jo ajkoja sitten käynyt katsomassa rattaita vaikka ei edes ollut silloin vielä päätetty milloin on oikea aika alkaa yrittämään. Ihan uteliaisuudesta kävin katsomassa hintaluokkia. Ei siinä ole minun mielestä mitään hullua. Tietää ainakin ajoissa millaiset kannattaa ostaa ja minkä hintaisia ne ovat niin ei tule ikäviä yllätyksiä. Ja nyt sohwia vielä antoi hyvän selityksen jos tämä on miehen mielestä outoa.

Riekonmorsian onnea naimisiin menosta! :hello2

Vaalenpunainen vuoto loppui lauantaina eikä oo näkynyt sen jälkeen. Nyt kp 23/26. Pientä palelua ja väsymystä mutta ne johtuu siitä että mulle on tulossa flunssa. Ei muita oireita.... vähän ihmetyttää kun rinnat eivät arista niin kuin normaalist ennen menkkoja...ja rinnathan tulee normaalisti kipeäksi jo alkuraskaudessa? No, jokainen kierto ei varmaan ole aina samanlainen, yhdessä kierrossa rintoihin sattuu ja toisessa taas ei. En varmaan malta olla testaamatta ennen viikonloppua ja käyn ehkä homenna jo ostamassa testin :)

sabetti: Heh. :D Se on kun tietää miten miestä käsitellään tietyissä tilanteissa tai kun osaa vetää oikeista naruista oikeaan aikaan. ;)

Riekonmorsian: Onnea myös minunkin puolesta naimisiin menosta!

Vesta: Harmi, kun et saanut sitä työpaikkaa. Mutta hienoa, että ovis löytyi! :)

Harmi työpaikasta Vesta. Uusia mahdollisuuksia tulee vielä varmasti vastaan, mieti kuinka yllättäen tämäkin haastattelu tuli :) Ja onnea oviksesta! :dance018

Hyacint taidat olla sitten seuraava testailija! Toivotaan että ilmestyy kaksi viivaa :angelic:

Onnea naimisiin menosta Riekonmorsian :Heartpink Toivottavasti hääpäivä oli onnistunut! Lähdettekö mihinkään häämatkalle?

Pärähtäisiköhän Hyacintille seuraava plussa tähän ketjuun!? Lupaavalta ainakin kuulostaa. Ja raskausoireethan ovat yksilöllisiä, ei kaikilla rinnatkaan kipeydy. Mulla kipeytyi ekassa raskaudessa ainoastaan nännit ja nekin vasta, kun menkkojen olisi jo pitänyt alkaa.

Riekonmorsiamelle onnea avioitumisen johdosta!

Kiitos onnitteluista! :) Ei lähdetä häämatkalle, miehen opiskelujen takia :)

Vesta, harmi työpaikasta :/ Mutta mahtavaa, että ovis löytyi! :) Toivotaan parasta! :)

Vesta, harmi kun et saanut työtä, mutta kyllä se oviksen löytyminen kummasti lämmittää mieltä. :)

Hyacint, ei kaikki saa mitään oireita, ja jos normaali rintojen aristus puuttuu, sekin voi olla oire.

On. Täti on viimein poistunut, musta tuntuu että menkat oli vähän niukemmat kuin yleensä. Nyt enää muutama päivä odottelua, ennen kuin ajan metsästää ovista.

Pahoittelut kp1:stä starling! ❤

On: Itsellä jotenkin varma olo siitä, että täti tulee sovittuna päivänä eli viimeistään lauantaina. Jotenkin en oo jaksanu tässä kierrossa yhtään miettiä raskaaksi tulemista, vaikka oviksen aikoihin tulikin peittoa heiluteltua ja alkukierrosta tuli juotua greippimehua.. Ehkä musta on tullut realistisempi tän asian suhteen, kun oon joutunu pettymään. Hassua kyllä miten oon pysyny suht rauhallisena, kun normaalisti mä stressaan ihan pienistäkin asioista..

Riekonmorsian, onneksi olkoon! :)

Starlingille pahoittelut tädistä. Toivottavasti seuraavassa kierrossa onnistaa!

Seurailen täällä teidän juttuja taustalla. Mies sai työhaastattelukutsun ensi viikoksi, voi että toivon, että saisi paikan! Tämä kierto jätetään varmaankin "hyödyntämättä", tänään kp14/36.

Riekonmorsian, onnittelut! :)

Starlingille pahoittelut kp1:stä mutta uudella innolla kohti seuraavaa yritystä :)

Beislalle tsempitykse, että ovis löytyy ja tärppäis :)

Hyacintin oireet kuulostaa kyllä hyviltä! Heti sitten kertomaan tulos kun testin oot tehny ;)

Kp1-masennuksesta pikku hiljaa noustu. Sain itseni kasaan tavallista nopeammin. Kai se on tämä yrityksen pituus, kun ei ole eka, toka tai viideskään pettymys tämä. Kovin kummoisia odotuksia tälle kierrolle ei ole, voi olla että ovis osuu työmatkan kanssa päällekkäin, jolloin sitten täytyy mennä niillä huonompien päivien talletuksilla ja toivoa parasta. Kävin kuitenkin sisuuntuneena ostamassa kaupasta ovistestit tähänkin kiertoon, mutta työmatkalla en aio tikuttaa.

Beislalle tsemiä oviksen etsintään!

Sohwia, jospa se rauhallisuus kielisikin raskaudesta. Täällä se ei pätenyt, mutta voihan se sulla hyvin mennäkin niin.

Jos jotain hyvää, niin laskeskelin nyt keskenmenon jälkeisiä kiertojen pituuksia, niin kierto näyttää vakioituneen 29-30 päivään. Ihan passeli pituus.

Riekonmorsian, onnea avioliitosta minunkin puolesta! :Heartred

starling, pahoittelut tädistä :/ Toivottavasti tämän kierron ovis väistää työmatkan ja osuu mahdollisimman otolliseen aikaan :) Hienoa että kierto on tasaantunut!

Hyacint, toivottavasti sieltä on plussa tulossa!

Beisla, tsemppiä alkavaan oviksen metsästykseen. Onko sulla aavistusta mihin aikaan se voisi olla tulossa? :)

starling, oon pahoillani teidän puolesta. :sad001 Sais kyllä tulla jo pysyvä plussa teillekin. Hyvä kuitenkin että sulla on tasainen kierto, on sekin jo jotain.

Sohwia, kuulostaa ainakin hyvältä sun stressittömyys. Ei siitä ainakaan haittaa ole yrityksessä!

Nannu, onnea miehellesi työhaastatteluun, toivottavasti hän saa paikan! Joskus tauko voi tehdä ihan hyvää pääkopalle, jos nyt päätätte jättää yrittämättä tässä kierrossa.

Vesta, mun ovisplussan pitäis tulla joskus lauantai - keskiviikko -akselilla. Ainakin siis jos mun kiertojen pituus 28 - 32 pitää paikkansa. Viimeksi oli tuo pisin kierto, jos nyt vaikka tulis vähän aiemmin... Tosin mulla on muussa elämässä kyllä jonkin verran stressiä nyt, että ehkä toivon vaan ettei pitkity tuosta.

Muokattu viimeksi:
Nannu: Toivotaan, että sun mies saisi sen työpaikan. :)

Katotaan mitä nää tulevat päivät tuo tullessaan, sillä muhun iski kuume ja joudun olemaan neljän seinän sisällä seuraavat pari päivää ainaskin. Ja kun voimavaroja ei oo mihinkään järkevään tekemiseen, niin varmaan tulee mietittyä vaikka mitä asioita.

Ja toivottavasti Beisla sun kierto ei pitkity ja sulla tulis ovis pian. :) Se on tuo stressi kyllä pahasta, kun se vaikuttaa huonolla tavalla moneenkin asiaan. Tsemppiä kuitenkin sulle ja toivottavasti sun stressikin helpottuu!

Takaisin