Esikoinen toiveissa

Starling, mäkin mietin sitä, että jos mun tuntemukset olis oikein, niin joka toisen kierron pitäis olla ovuloimaton. Mut toissa yrityksessä sain dpo 8 tipan verta, mikä viittais siihen että jotain yritti silloinkin tapahtua. Ja nyt kun viime kierrossa oikein tarkkailin, niin pieniä nippailuja tuntui menkkoista lähtien siellä, täällä ja tuolla. Ehkä mä en vaan osaa tulkita kehoani. :D Luulis myös, että jos kierto olis ovuloimaton, se helposti pitkittyis. Ei sullakaan vissiin sellaista oo ollut joka toinen kuukaus?

Tervetuloa, Hyacint89! Tuskin sentään olet ovuloinut kahdesti. Aika epätodennäköiseltä se kuulostaa, jos ei mahdottomalta. Voihan noita nippailuja ja kramppeja tuntua monesta syystä. Sulla on joka tapauksessa jännät päivät käsillä! Tsemppiä odotteluun!

Kuka muu meillä onkaan nyt piinailemassa? Ei kykene muistamaan...

Beisla, ei ole ollut pitkittyneitä kiertoja ja joka kierrossa on nännit kipeytyneet oletetun oviksen jälkeen 2-3 päiväksi, joten uskon ovuloineeni, vaikka en ole ovulaatiota tikuttanutkaan. Ennen ehkäisyn aloittamista teininä mulla oli oletettavasti pari anovulatorista kiertoa, sillä kierrot venyivät pitkiksi ja päättyivät todella niukkaan vuotoon, joka kesti pari päivää normaalia vähemmän.

Hyacintille tervetuloa! Periaatteessahan on mahdollista, että kaksi munasolua on irronnut, mutta silloin toinen irtoaa 24 tunnin sisällä ensimmäisestä. Käsitykseni mukaan munasolun irtoaminen viikon välein ei ole mahdollista. Joillainhan tulee kiinnittymisen aikoihin tuntemuksia, tai sitten kivut voivat liittyä munasolun kasvamiseen tai irtoamiseen tai keltarauhasen toimintaan. Ota tästä nyt selvää! Käytännössä koko kierron aikana voi tuntea erilaisia tuntemuksia alavatsan alueella, jos oikein keskittyy! :grin

Vestalle onnea työhaastatteluun!

Täällä pitäisi kiertopäivien mukaan tädin tulla viikonlopun aikana, mutta luulenpa joutuvani piinailemaan vielä viikon lisää, kun se ovis nyt varmaan oli sen viikon myöhässä. Testejä en mene tekemään kuin aikaisintaan viikon päästä.

Tervetuloa Hyacint89! En tiedä onko tuo kahdesti ovuloiminen miten mahdollista ja jos on, niin tuo viikko on aika pitkä aika.. Mutta enpähän mä uskalla täysin varmuudella sanoa. :)

Ja täällä yks piinailija, joka on ihmeen rauhallisena jaksanu pysyä.. Voi kyllä olla, että ensi viikolla katoaa tää rauhallisuus, kun saa taas jännätä, että tuleeko täti vai ei.

Ja tsemppiä Vestalle siihen työhaastatteluun!

Heh, kiitti. Vaikka eipä tässä vielä ainakaan mitenkään piinaavat fiilikset. Ihan rauhallisin mielin olen.

Tsemppiä piinailijoille, hyvä kun jaksatte olla rauhallisin mielin. Paremihan se on jos malttaa testailla vasta sitten, kun tidennäköisemmin jotain näkyy jos on näkyäkseen.

Tervetuloa minunkin puolestani hyacint! :)

Vesta miten meni työhaastattelu? Onnea sen suhteen! :)

Sohwia samanlaiset fiilikset täälläkin! Nyt vielä rauhallinen olo, mutta varman ens viikolla jo alkaa jännäys ja oireiden kuvittelu :P

Starling onko mitään tuntemuksia ollu oviksen jälkeen? :)

Sabetti, nännit aristivat sen normaalit 3 päivää nyt ma-ke eli varmaan ovis ollutkin vasta viime sunnuntaina. Tyypilliseen tapaan rintakehään myös ilmestyi finni. Toistaiseksi ei siis mitään raskauteen viittavaa. Mutta vastahan tässä mennään dpo 5, jos ovis on ollut sunnuntaina. Harmittaa, etten tikuttanut enää viime viikonloppuna ovista, kun oletin niistä edellisviikonlopun viivoista oviksen olleen silloin. Onko sulla ollut mitään tuntemuksia?

Miten vestalla meni työhaastattelu?

Täällä on alkukierron tylsyydestä selvitty ja veikkaan oviksen olevan tässä viikonlopun aikana. Ainakin himot on heränneet, mutta tuttuja nippailuja ei ole vielä tuntunut! Tai no yllättävän paljon oli kaikenlaisia vatsatuntemuksia tuossa alumpana kiertoa, mutta nyt tämän viikon on siellä seutuvilla ollut todella hiljaista... Mutta eiköhän ne nippailutkin tässä pian tule. Ovista en ole alkanut tikuttelemaan, kun kierto on aika säännöllinen niin suuntia tiedän milloin sen pitäisi olla.
Rauhallisin mielin olen tämän kierron suhteen, toisaalta en plussaan usko, koska miksi nyt tärppäisi kun ei ole aieminkaan tärpännyt (siis pysyvästi), ja taas toisaalta pienen pientä toivoa elättelen, että koskaanhan ei silti tiedä milloin se omalle kohdalle sattuu... Vähän sellaiset realisti-pessimisti-fiilikset, ja voi kun voisi kaksi viikkoa vain pikakelata eteenpäin!

Tervetuloa uusille! Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :(

Huh, kiitos kaikille tsempeistä, ne tuli tarpeeseen! :grin Haastattelu meni ihan kohtalaisen ok ja ainakin selvisin ilman pahimpia jäätymisiä. Alkuviikosta kuulen sitten miten kävi :)

Piinailijoille tsemppiä!

Lisää napailua: Täällä tosiaan on nyt kp16/30 ja alotin oviksen tikuttelua jo kp11. Ovista veikkailin tähän loppuviikon tienoille, mutta testit on vähän eri mieltä :sad001 kp14 alko viiva vähän tummumaan, mutta sitten se vähäinenkin hävisi enkä oo nyt pariin päivään saanut kun jotain tosi tosi hailakkaa aikaseksi liuskaan... Ehkä mulla jäi ovulaatio pelkäksi yritykseksi tässä kierrossa :sorry:

Liitteet

• ovistestit.jpg
    ovistestit.jpg
    78.3 KB · Katsottu: 161
Vesta, tykkäsin tuosta työhaastattelusta, en tietenkään siitä, että epäilet oviksen puuttumista.. Testaahan vielä :) Mutta totean vaan saman ku aiemminkin, että noita liuskatestejä oli mun mielestä hankala tulkita, ja niihin voi vaikuttaa niin paljon se, mihin aikaan päivästä testaa jne.. Jos vaan joskus on mahollista, niin kannattaa kokeilla digitestiä.

:welcome Hyacinth! Tänne mahtuu..

Ja pitkää pinnaa piinailijoille!

Multa kans tykkäys Vestan hyvin menneelle haastattelulle. Jatka vain sinnikkäästi tikuttamista!

Mä aion kyl ens kiertoon tilata liuskatestien lisäksi sen digin.

Hyvä, että sulla meni Vesta se työhaastattelu hyvin! :) Ja pidetään peukkuja myös sun oviksen suhteen, että se olis tulossa sulle.

Voimia surun keskelle Tintti :Heartred

Ja mukaan vaan Hyacint :greet025 Oliskohan sullakin ollut ne jälkimmäiset krampit oviksen jälkeistä keltarauhasen jomottelua? Kuten Starling hyvin sanoikin, niin läpi kierron voi ilmetä aina erinäisiä tuntemuksia, varsinkin kun oireita seuraa nyt niin tarkkaan :grin

Vesta toivotaan että tulee hyviä uutisia työhaastattelusta :) Sanoit että haastattelukutsu tuli yllättäen, onko kuitenkin toivotusta paikasta tai että mielellään vaihtaisit uuteen hommaan?
Ja se ovis voi sieltä hyvinkin vielä pärähtää esiin!

Muokattu viimeksi:
jemberry, kiitos! Kyse on kyllä mieleisestä pestistä, en vain uskonut pääseväni näillä meriiteillä edes haastatteluun, koska se on haluttu esimiestyö isossa firmassa. Ja kutsu sinne tuli ihan törkeän lyhyellä varoitusajalla, joten en mä ehtinyt oikein valmistautua siihen ja edellisestä työhaastattelusta on aikaa useita vuosia, joten ei ollut ihan tuoreessa muistissa miten piinaavia ne voi olla :rolleyes: Toiveet on sen suhteen korkealla, mutta ei odotukset, vähän niikun nyt tuntuu olevan tän kuumeilun kanssa (nimim. yk5 ja ovis hukassa.) Jatkan kuitenkin tikuttelua ja pupuilu jatkukoon, voihan se ovis olla/tulla vaikka viivoja ei bongaisikaan :)

Millon sä jemberry ajattelit tehdä raskaustestiä? Tsemppiä piinailuun! :happy:

jellona mikä kp/? sulla on menossa?

Mitä Beislalle kuuluu, onko täti lähtenyt matkoihinsa jo?

Paljon tsemppiä muillekin kierron vaiheesta riippumatta!

Toivottavasti Vesta tärppäisi myös tuon työpaikan suhteen! :)
Mulla on kp ehkä jotain 13-15/27. Hihii oliskohan munis irronnu viime yönä, heräsin nimittäin kesken unien siihen kun tuli yhtäkkiä vatsa niin kipeäksi! Ja tuntui taas oikealla puolella, voiko olla mahdollista että ovuloin aina samalta puolelta? :D

jemberry täällä alkaa kans menkat oireettomalla tuhruilulla! Kuinka kauan sulla tulee sitä? Mulla vaihtelee nyt 5-3pv, ennen yritystä tuli vain sen yhden päivän ja sitten muuttui jo kunnon vuodoksi.. Mutta tuhrua tuli muutaman kerran päivässä kolmen päivän ajan myös siinä kierrossa kun plussasin, että eipä siitäkään oikein voi sanoa suuntaan tai toiseen... Toivottavasti sinulla tuo juilinta ja tuhruttomuus enteilisi plussaa! :nailbiting:

Jellona, kiva kun alkaa olla tylsä vaihe kiertoa ohi. Mutta realistisesti, kyllä aina on mahdollisuus! Nyt vaan hyödyntämään ovista. :wink

Vesta, ootko saanut aiemmin samoilla testeillä oviksen hyvin näkyviin? Mä tiedän monia, jotka sanoo etteivät ikinä onnistuneet liuskoilla löytämään ovista, vaikka digillä (tai puikolla) kyllä. Riippuu varmaan miten hormonit nousee. Myöskin joillakin on huippu niin nopea, että on onnistunut löytämään oviksen vain kahdesti päivässä testaamalla. Meinaan vain sitä, että vaikka testit näyttää negaa, ei se 100% varmuudella tarkoita, että et olis ovuloinut. Noista sun testeistä kp 14 näyttää munkin mielestä tummemmalta kuin muut, mutta en tiedä meinaako se mitään.
Ja tsemppiä vielä työpaikkapiinailuun! Peukut pystyyn että sut valittais, mutta onhan hienoa että pääsit ainakin haastatteluun.

Jännältä kuulostaa, jemberry! Ootko suunnitellut, milloin testaat?

Mulla täti edelleen täällä, yleensä viikon kestää... vaikka viimeiset pari - kolme päivää vaan tosi pientä tiputtelua.

Takaisin