Esikoinen toiveissa

Kiitokset kaikille teille ❤
Nähdäänhä pian sit la-ryhmässä!
Tänää jo soitin neuvolaan ja torstaille hoitajalle aika :)
Nyt vaan ihmetellään milloin tärppi käynyt että saataisiin tietää millo pienokainen olisi viimeistään syliin tulossa ❤
Kuulemma todella yleistä että kuukautiset tulevat vaikka raskaana olisikin *phiuh* :)

Sodapoppi, vai että pientä yllätysmomenttia ilmassa :) Mun työkaveri kertoi, että sillä oli mennyt jo ekan neuvolakäynnin "viikot kiinni", kun oli niin myöhään tajunnut. Piti väärentää tiedot Kelaa varten (siinä on joku takaraja, mihin rv:hen mennessä pitää olla ilmoittautunut neuvolaan saadakseen äitiystuet). Sulla ei taija olla ihan niin pitkällä :)

Pettymyksiä lisää.. Tänää piti mennä päivystykseen kovan verenvuodon takia ja keskenhän se meni.. :(
Viikkoja kerkesi olemaan 5..
Mutta ei auta kuin uutta yritystä! Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä! :)
Kuinkahan pian saapi käydä uutta yritystä tekemään ja kuinka pitkää kropalla menee toipuessa tai vaatii omaa aikaansa?
Mieslääkäri oli niin kiireinen ettei kerennyt kysymystulvaani vastata

Mikä muilla täällä tilanne? :)

Sodapoppi, voi perskutti minkä teki!!! Olen pahoillani :(
Moni täällä on käynyt saman tien uudelleen toimeen, ja tullut heti raskaaksi, ja yksikin kaveri synnyttää kohta :) Keho tietää, milloin on valmis, eli ovulaatio tulee tai on tulematta ensimmäisenä kiertona. Itsellä jäi kaksi ovista välistä keskenmenon jälkeen. Lääkärit usein kehottaa odottamaan yhdet kuukautiset "laskemisen helpottamiseksi", jos tulet uudelleen saman tien raskaaksi.

Olen pahoillani Sodapoppi! Halauksia sinne! :( <3

Täällä ei mitään ihmeempiä. Kp 15/26-28 menossa. Eli piinaviikot taas käsillä. Osaispa ottaa vaan rennosti nyt.. Nyt on tässä kuussa ollut kaikki aseet käytössä: Greippimehu ja ovulaation tikutus. Mites se punkku? Eikös sen pitäisi kiinnittymiseen auttaa?? En oo koskaan kyllä ikinä siitä tykännyt, mutta ehkä naama irveessä sen lasillisen voisi saada kumottua. :D

Mimmi! Jos et oo vielä kokeillut, ja tykkäät tuoreesta ananaksesta:
osta kokonainen ananas, ja pilko siitä reiluja paloja mukaan lukien puiseva sisus. Nauti päivittäin muutama pala, kunnes on kulunut viikko oviksesta. Tätä käytetään IVF-piireissä, mutta miksipä se ei auttaisi myös omatekoisia alkioita kiinnittymään.
Katjusha rv. 23+0 ja ananasta nautittu.

Pahoittelut Sodapoppi, voimia teille toipumiseen!

Mimmi!: mulla oli plussakierrossa käytössä vehnänalkioöljy. Tiedä sitten oliko sillä vaikutusta mutta eipä tuosta haittaakaan ollut.

Pahoittelut Sodapoppi! Jos siltä tuntuu, niin uutta yritystä vaan heti :-). Ei ole ymmärtääkseni varsinkaan varhaisessa km mitään lääketieteellistä syytä, miksei voisi yrittää heti.

Pahoittelut sodapoppi! :(

Hei tuosta ananaksesta en oo vielä kuullutkaan. Se sitten seuraavaksi käyttöön jos tässä kierrossa ei tärppää. Nimim. kaikki konstit käytössä :D
Mimosa dpo11

Muokattu viimeksi:
Oon pahoillani Sodapoppi! Toivottavasti uusi alku lähtee nopeasti käyntiin kun päätätte alkaa yrittämään. :)

Voi harmi Sodapoppi että menikin kesken! Toivottavasti seuraava tärppi pysyisi tiukasti matkassa :)

Takaisin