Täällä uusi kuumeilija moi!
Vähän taustaa. Minä olen 30-vuotias, mieheni 36 ja yhdessä ollaan oltu pari vuotta, joista puolikas asuttu saman katon alla. Mä olen riutunut järjettömän vauvakuumeen alaisena jo vuoden verran, mikä on sinällään jännää, että en ole koskaan tätä ennen tosissani lasta edes halunnut vaan oon ollut mielestäni tyytyväisesti vela. Tämä suhde kuitenkin muutti kaiken. Mies ei ole vielä kypsä asiaan, ja mä projisoinkin tätä vauvakuumettani muualle, etten pelottele toista :D
Keväällä me lopetettiin hormonaalinen ehkäisy, mutta lähinnä siitä syystä että mä en kestänyt enää niiden aiheuttamia sivuvaikutuksia. Nyt ollaan muutama kuukausi menty sitten varmoilla päivillä ja spermisidipuikoilla. Persona-monitori odottaa paketissa käyttöönpääsyä seuraavien menkkojen alusta, joiden olisi pitänyt alkaa viime viikon perjantaina.
On siis jännät paikat. Negatiivisen testin tein tuolloin, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Olen spottaavinani raskausoireita (kiinnittymisvuodosta etomiseen, nenän tukkoisuuteen, vatsan nippailuihin ym.) koko ajan, mutta pelkään niiden olevan vain toiveajattelua. Esikoinen on siis haaveissa, ja päivittäin. Kuumeilen superkovaa. Ois vaan niin ihanaa tehdä se positiivinen raskaustesti!