Esikoinen toiveissa

Mimmille peukkuja ! :)

MrsBee, ihanaa odotusta :)

Vauvakuume, onnea kovasti ja ihanaa vauvan tuoksuista arkea ! :)

Waterlily, mulla lähti käyntii, ku olis pitäny kontrollii mennä :D jos sulla sit, ku pitäis käynnistyksee lähtee ;) lähtis vaa iteksee tulemaa nyt ! Mut sillä lähtee millä on tullukki. Tiiä jos seki autto :D

Tääl poika kasvanu hurjasti ! Eilen 1kk neuvola ja paino 4890g (3150g) ja pituus 55cm (50cm) syntymämitat ja paino suluissa. En kestä ! Tää kasvaa ihan silmis ! :D ja täysimetyksellä mennää :)

*Muoks. Siis 1kk neuvola... Ei vielä ihan kahta :D

Tervetuloa kuumeilemaan mimosa :)

Zara onpas tosiaan hienosti kasvanut poitsu! :) ja sitä täällä toivon, että lähtis itekseen käynnistymään vielä viikonloppuna..toivossa on hyvä elää :D

Kiitos! :)

Joko on lähtenyt käynnistymään waterlily! Onneksi kaikki vauvat syntyvät ennemmin tai myöhemmin :joyful:

Ihanaa! Kohta pääsee taas tosi toimiin! :wink Nyt kp 8/25-28? Jännää miten vanhakin innostuu tässä vaiheessa kiertoa :p

Tsemppiä kaikille yrittäjille sekä viimemetreillä oleville synnytykseen!
Ihanaa vauvatuoksua <3
Nyt ei suuret odotukset tähän kiertoon, en tikutellut ovista koska mies reissuili EHKÄ siihen aikaan (mutta actionia on ollu ;) ) ja edellinen pettymys korvensi sen verran että halusi ehkä vähän taukoa.. :)
Mutta ihanaa lukea teidän tsemppiviestejä :)
Pieni jännitys kuitenkin pyörii takaraivossa että testailisiko vai odottelenko vaan jos menkat ei ala tulemaan, ois kiva yllätys miehelle loman alkajaisiksi ;)
Eli kp 21/24-26

Lämpimiä kesäpäiviä kaikille!

Onko Sodapoppi malttanut olla testaamatta?
Toivotaan hyviä tuloksia kaikille ketjuun!!
Meillä oli eilen rakenneultra ja kaikki oli oikein hyvin. Vauva oli hyvän kokoinen, painoarvioksi tuli 434g ja meillä oli menossa rv 20+5. Mulla oli luottavainen mieli, mutta mieheni jänskätti kauheasti. Siitä ei kyllä tsemppikaveria saa - joutuu itse olemaan aina reipas ja valaa uskoa, että kaikki menee hyvin ;)
Tyttöoloni oli oikeassa, luvattiin 98% varmuudella tyttöä. Ehkä neulon neulehaalarin kaveriksi tämän tiedon valossa punasävyisen myssyn ja sukat :)

Ihania uutisia katjusha :) mietinkin, että mitähän teille kuuluu :)

Täällä on mennyt yö ja aamu säännöllisten, mutta kivultaan vielä siedettävien supistusten kanssa. .Saas nähdä hiipuvatko vielä vai alkaako olla h-hetki lähellä. .. :) rv 41+3

Tervetuloa mukaan Inertia! :)

Eipähän tää foorumeilla pyöriminen ole kuumeiluun auttanut. Tunteiden ja epävarmuuden purkamiseen kylläkin! :D Mies varmaan pimahtaisi jos kotona hälle höpöttelisin näin paljon kaikista "oireista"! Täällä siis nyt menossa piinailupäivät... Kp26/26-28, yk 8. Tein viimeisen kaupanpäällisinä tulleen raskauskeijun herkän testinkin muuten vaan, kun tilaan varmaan kohta ovistikkuja niin noita tulee sit taas lisää.. Negatiivinen oli. Vähän jo meinasi jännätä, kun näytti alkuun että siihen muodostuisi toinenkin viiva, mutta sitten muuttuikin ihan valkoiseksi koko alue. Eli negaaa negaa.. Nyt oon niin toivonut raskautta, että oon kuvitellut itselleni kaikenmoisia pieniä oireitakin. Sitten kun yk 9 pyörähtää käyntiin on varmaan aika pettynyt olo, vaikka kuinka tässä koitan siihen valmistautua. Huomiseksi varasin lääkärillekkin soittoajan ja pyydän lähetettä labrakokeisiin. Jos saisi nyt suljettua ainakin joitain perussairauksia (diabetes, kilppariongelmat) mitkä voisi vaikuttaa raskaaksi tulemiseen. Loman jälkeen alan taas skarppaamaan laihdutuksen ja elintapojen parantamisen suhteen!!

Tervetuloa Inertia, kuumeilemaan!
Täällä on aina joku paikalla, jossain ketjussa jos on tarve jakaa tai kysellä kokemuksista :) ei näitä juttuja kukaan kestäis reaalielämässä. Mun miehelle en voi paljon oloistani jutella, se vaan huolestuu ihan kaikesta. Olen jo päälle neljänkympin, kun tähän meni niin turkaisen kauan aikaa (10 v.), joten kukaan kavereistani ei ole samassa tilanteessa ja aika on kullannut muistot omista raskauksista :)
Vaikka mulla on paljon hedelmällisyyshässäkkää, sain kirkkaat tulokset ovistesteistä niiltä osin, kun oli ovuloiva kierto. Testiviiva nousi tällöin tummemmaksi kuin kontrolliviiva.
Mä neulon yleensä lähinnä sukkia, lapasia, sormikkaita - kun huomaan, etten tule käyttäneeksi omatekemiä neulepuseroita! Johtunee varmaa siitä, että työskentelen tukkumyyntitehtävissä vaatealalla (päällä jotain merkkiä). Vauvalle uskalsin aloittaa neuleprojekteja jo muutama viikko sitten. Ne valmistuvat ihanan nopeasti :)
Katjusha rv 20+6

Mulla on muuten niitä hyviä Raskauskeijun ovulaatiotestejä puikkomallisena (toimii töissäkin, kun saa korkin kiinni :) kotona tarpeettomana. Jos haluaa hyvin edullisesti ostaa, niin pistäkää yksäriä :)

Mä oon 24 ja mies 30. En olisi kyllä itsekkään uskonut, että menee näin kauan raskautumiseen. Elintapoja tuli korjattuakin aika paljon heti kun alettiin yrittämään. Nyt on viime aikoina on ollut motivaatio niin kadoksissa. Onneksi silti painoa tuli saatua paljon pois, tosin vielä(kin) täytyisi laihduttaa! Toiset -20kiloa olisi vielä ihan realistinen tavoite. Liikuntaa pitäisi lisätä, alkoholin kulutusta vähentää ja varsinkin tupakointia. Mä annoin itseni repsahtaa siihenkin pari viikkoa sitten taas..Vähän on ollut elämässä stressiä ja masennuksen poikasta. Siksi aloin miettimään joskos noissa verensokeri-kilppariarvoissa olisikin jotakin häikkää. Jännittää jo valmiiksi. En tiedä mainitsenko lääkärille ollenkaan, että me ollaan nyt yritetty vauvaa? Jouluna tulee vasta se vuosi täyteen yritystä, jolloin voisi oikein hakea neuvoja ym. Ja tääkin tyyppi on vaan joku työterveyslääkäri sijainen. Kehtaako tuollaisia asioita mennä höpisemään työterveyteen, eikös ne kuulu lähinnä johkin perhesuunnitteluun?

Ihania uutisia rakenneultrasta Katjusha! Hienoa, että kaikki näytti hyvältä ja prinsessa näyttää teillekin tulevan :)

Mimmi! Ehkä soittaisin neuvolaan kysyäkseni toimintaohjetta. Sinne pitää ja kannattaa olla yhteyksissä jos on tai epäilee olevan esim kilppariongelma.

Mä taidan nyt ens alkuun lähtee liikkeelle tosta työterveydestä. Kyllä sekin varmaan laittaa lähetteen kilppari, verensokeri, kolestelorit ym testattavaks. Oireina on kyllä lievä masennus ja jatkuva väsymys. Katotaan mitä kokeet sanovat ja sitten jatkoa niiden mukaan. Soittelin alkukeväästä tuonne perhesuunniteluun/neuvolaan papakokeen takia ja he meinasivat ettei ole kiire jos ei ole mitään ylimääräisiä vuotoja tms ongelmia . Viimeksi koe on otettu 2013. Sen takia tuntuu, että neuvolaan menokin voi odottaa vielä sinne, kun tulee se vuosi täyteen. Saa sitten lähteä liikkeelle aiheella lapsettomuus. Ja jos sitä ennen saisi elämäntavat taas paremmin haltuun ja painoa pois, niin sekin olisi hyvä sitten jatkoa ajattelen! :)

Ihanaa Katjusha! Onnea pienestä tytöstä ja leppoisaa odottelua vaikka miehesi tarvitseekin ehkä hieman rauhoittelua :P
Waterlily85 kovasti tsemppiä loppumetreille!
Inertia, kiva kun tulit mukaan! Onnea ensimmäiselle kierrolle, toivottavasti tärppää piakkoin! :)

Mutta joo, enhän minä malttanu olla testaamatta.
Tänä aamuna tein CB digitestin joka ainoona pyöri kaapin pohjalla ja teksti "not pregnant" lävähti ruutuun.. Kyllä taas harmitti!
Hirveet alaselkäkivut vaivannu pari päivää ja olen niiden aatellu ennakoivan alkavia menkkoja, eli nyt menossa kp 24/24 :(

Pöh, Sodapoppi. Nuo on ihan pyllystä nuo tuommoiset tekstit!
Mutta joo, kiitti. Mun mies tuntuu jo nyt vähän rentoutuneen, ja jollain lailla tämä mahdollisuus syntyvään lapseen alkaa postiivisella tavalla konkretisoitua :)

Koko ajan saa jänskättää, että tuleeko waterlily kertomaan vauva uutisia, kun ketjuun on tullut viesti :D

Takaisin