Esikoinen toiveissa

Waterlily, onko mitään synnytykseen viittaavia oireita? :) minä synnytin 38+1 ;) mutta käynnistettynä..

Ninni, ei mitään ihmeitä vielä..harjotussupistuksia ollu enemmän ja alkaneet olla myös aiempaa voimakkaampia, mutta ei kuitenkaan kipeitä.. :) ja muutenkin enemmän tuntemuksia alakerrassa :D

Tänne syntyi 10.6. klo 2.37 poika mitoilla 48 cm, 3235 g :Heartblue

Hyvin on meilläkin lähtenyt kasvu käyntiin imetyksen alkuvaikeuksien jälkeen, eilen neuvolan ekassa tarkastuksessa paino jo 3350 g. Synnäriltä lähdettäessä maanantaina paino oli 3075 g, joten aika hyvin on jätkä kerännyt evästä itseensä parissa päivässä :grin

Tsemppiä waterlilylle, vähiin käy ennen kuin loppuu :wink

Tytöllä oli eilen 4kk neuvola. Painoa 5470g ja pituutta 56,2cm. Reipas ja skarppi tyttö, ei mee varmaan kauaa kun lähtee liikkeelle kun sen verran kädet ja jalat vipattaa :) kehuja sai paljon lääkäriltä. Neiti on oppinut hurjasti uutta päivä päivältä, vitsit mitenkä äkkiä kasvaa! Juttelee hirveästi, "pärskyttää" ja "kurlaa" :P ollaan annettu jo vähän soseitakin maisteltavaksi. On syönyt perunaa, porkkanaa, persikkaa ja luumua. :) rintamaito riittää tosi hyvin vielä. On tää vaan ihanaa olla äiti,vaikka joskus tietenkin on raskastakin. <3

Paljon onnea Felicitylle ja Naskalille pikkuisista!! <3
Ja kuullostaa Ninni22 ihanalta nuo teidän päivät!!! Paljon jaksuja sinne myös raskaimpiin hetkiin! :)

Väillä nää viestit menee multa ihan ohi, kun ei näy tuolla yläpalkissa ollenkaan, että olisi tullut viestejä! Mutta täällä ollaan kyllä messissä edelleen! :)

Millaiset olot MrsBeella on? Onko jo paljon alkuraskauden oireita?? :)

Täällä on meneillään kp 19/26-28. Tänään on alavatsassa ollut outoja poksahtelun tunteita. Toiveikkaana tulee mietittyä olisko kiinnittymistä. Oikeesti varmaan joku pieru liikkuu. :D Millonkas sen kiinnittymisen pitkikään tapahtua? Juhannusaattona mulla oli laskennallisesti ovis, mutta ollaan kyllä sen molemmin puolinkin puuhailtu.

Huomenna lähdetään festareille ja siellä vietetäänkin sitten sunnuntaihin asti telttaelämää! Musiikkia ja hauskanpitoa! Hyvillä mielin ollaan!

Mimmi, kyllä oireita on jo. Alussa vain rinnat kipeenä ja jotain tuntemuksia vatsassa. Nyt reilu vk pahoinvointia, etovaa oloa ja välillä oksentelua. Vähän kurjaa, mutta silti ihanaa :D Tuntee enemmän olevan raskaana,vaikka paljon edelleen pelottaa. Pari kertaa tullut tuhrua ja aina säikähtää. Viime viikolla nähtiin pienen syke kuitenkin ar ultrassa <3

Rv 7+3

Tsemppiä piinailuun! Mä olin tuntevani kiinnittymistä dpo 6-7 alkaen ja sen jälkeen tulikin vähän tuhrua, joten taisi tarttua tuolloin kiinni :P

Meille syntyi maailman ihanin pikkuinen poika 12.6 klo.5.30 käynnistyksen neljännen päivän aamuna :love7
3600g ja 50cm kirjautti syntymämitoikseen hän ja syntyi rv38+2 :Heartred:) Vanhemmat, isovanhemmat, kummit ja me kaikki ollaan ihan myytyjä :love017

Onnea naskali ja vauvakuume! :) <3
Ninni, täällä ollaan vielä yhdessä osassa :D tänään 40+3 ja oli viimeinen neuvolaläynti..Maanantaina yliaikaiskontrolli sairaalassa jos ei sitä ennen synnytys käynnisty. .nyt on muutamana päivänä tullut harjoitussupistuksia selvästi enemmän ja alkaneet voimistua/napakoitua hiljalleen, joten toivoa ehkä on vielä :D

Hei! Mäkin voisin osallistua keskusteluun. :)Olen 32v esikoista kuumeileva. Pillerit jätetty pois 5/16 ja nyt menossa yk3, kp 6/25-28? Käytössä greippimehu, foolihappo, mamma vitskut ja omegat. Viime kierrossa sain oviksen tikutettua ja ens viikolla ajattelin taas testailla. Oviksen oireet on mulla aika selvät mutta onhan se hyvä varmistaa :D

Takaisin