Kiitos sympatiasta. Kyllä se elämä kohta taas voittaa. Kyllä mun vähän piti itkeskellä töissä (onneksi ei ole asiakkaita!) mutta iltapäivällä oli jo vähän parempi olo. Yllättää itsenikin kuinka raskaasti sen ottaa, vaikka loogisesti, tämähän oli vasta toinen yritys. Harvalla tärppää niin nopeasti. Mutta vaikka sen tietää ja siihen muka varautuu, kyllähän menkat aina musertaa. Ja nyt mietin, että kuinkakohan monta kertaa jaksaa suhtautua niin, että tämä oli vasta n:s yritys? No, sen ajan murhe, ja klinikalla jatkuu jos ei muuten onnistu.
Suvetar, jos vain maltat niin testaa huomenaamuna. Aamupissassa on vahvemmat hormonit, ja muutenkin niillä enemmän aikaa nousta.
Nannu, hyvä tosiaan kun mietit myös miehesi jaksamista. Oletteko puhuneet, minkälaisen tauon pidätte? Harmihan se on, mutta toivottavasti säkin ehdit nollata päätä sinä aikana. Meille tulee varmaan yritystauko maaliskuussa, ja mietin että ehkä ihan hyvä elää kuukausi ilman että miettii, mikä aika kierrosta on. Mutta hyvä jos ei sun tarvitse aloittaa ehkäisyä uudestaan, muuten taas kuluisi aikaa kierron tasaamiseen.
Sabetti, mulla nyt on kokemusta vain omasta kropasta tietty, mutta uskoisin, että sun ovis meni silloin ja viivat tuskin vahvenee enää. Mutta jos sulla on ylimääräisiä, onhan se aina lisätietoa jos testaat vielä. Kuinka pitkä kierto sulla olikaan? Mulla on 28 - 32, ja oon saanut plussan kp 14, 15 ja 16. (kp14 29 päivän kierrolla, ja siitä aina yksi lisää muissa.)