Esikoinen toiveissa

6fc1a9572a69415b98e572572b35ceb8

Kiitos! Tuijotan tuota testiä enkä tiedä, miten päin olisin. Se oli ainut testi, joka mulla oli jäljellä. Pitää käydä ostamassa tänään ehkä digi ja varmistaa vielä.

Ihana lukea, että näin moni on plussannut! :smiley-angelic003 Tsempit vielä yrittäville, tää on selkeästi ollu hyvä ketju ;)

Katjushalle mäkin lähetän lämpimiä ajatuksia surutyöhön, sydäntä särkevä tilanne siellä. :Heartred

Huomenna poksahtaa rv 31, miten se aika rientääkään...

Kaikkea hyvää teille kaikille <3 meidän matka taisi päättyä tyhjään syliin ja yk 32 :(
Poistun siis! Toivottavasti teillä jokaisella joskus unelmat toteutuu :p
Ehkä minulla viellä joskus....

Moi taas kaikille piitkästä aikaa! Pieni lukeminen oli muutamalta kuulta että pääsi taas kärryille! Lämpimästi onnea plussanneille :Heartred
Täällä sitä edelleen odotellaan plussaa, ei siis ole tärpännyt. Neuvolassa kävin syksyllä överipitkän kierron takia ja söin muutamat liuskat Teroluteja kiertoa tasaamaan ja kyllä niistä hyötyä oli. Samalla ultrasivat kohdun ja munasarjat. Lääkäri sanoi kaiken olevan ok, eikä estettä raskautumiselle pitäisi olla kun kierrot tasottuu. No tasottuneet on mutta vauvaa ei kuulu? Yhdeksättä kuukautta yritellään ja täytyy sanoa että ei ole fiilikset kovin korkealla. Mutta niinku ystävät mulle toitottaa että "se tapahtuu kun on tarkoitettu" ja "yritä olla stressaamatta". Alussa nuo kuulosti järkeviltä kannustuspuheilta, mutta viime viikonloppuna kun ystävä otti puheeksi meidän vauvaprojektin niin oli itkussa pidättelemistä. Välillä tulee näitä epätoivon hetkiä ja tää päivä näkyy olevan sellanen.
Tiedän että te rakkaat foorumilaiset ainakin ymmärrätte! :sad010

Heippa kaikille! :) kuulumisia tulin päivittämään ja samalla kysymään mitä muille kuuluu? :) meillä oli tänään rakenneultra, jossa oli kaikki hyvin <3 täydellinen pieni _tyttö_ vaikutti masussa jumppaavan :)

Ninni, mrsc, katjusha, minjelmiina ym ym mitäs teidän elämään kuuluu ? :)

Waterlily, onnea tyttö lupauksesta! :)

Mitäs tänne. Kovasti jo odotan että sais poksahtaa :grin lasken jo päiviä koska on la. Vielä 23 päivää :) Voihan se tosin mennä pari viikkoa ylikin, toivottavasti ei :rolleyes:

Rv 36+5

Nyt voin jälleen ihan hyvin. :) vähän aikaa sit en voinu, olin kolme viikkoa tosi kipee, siis koko keskikroppa aivan jumis ja maha järkyttävän kipeä! Kävin pari kertaa hierojalla joka auttoi paljon ja sain verenpaine lääkkeet joka ihme ja kumma vei mun maha kivun pois :eek: Mulla nyt seuraillaan, tuleeko raskausmyrkytys kun tosiaan verenpaineet on tosi koholla ja pissassa proteiini +1. Öisin en nuku oikein vieläkään, ei pysty olla ku kyljellään ja kylkiin alkaa sattua öisin ihan hirveesti. :shifty: Mut tosiaan tätä on enää niin vähän jäljellä, että kyllä sen kestää. :)

Kuinkas sä oot voinu? :)

No ei oo sit ihan helpolla mennyt sun odotus :( toivottavasti raskausmyrkytys pysyy poissa! Mulla on mennyt toistaiseksi hyvin, pientä huimausta välillä jne mutta ei mitään isoja ongelmia :) ja onhan se lopputulos kaiken arvoista! Tsemppiä hirveästi loppurutistukseen <3

Kiitos kysymästä waterlily! Täällä mennään 7+3 ja viimeviikon ar ultrassa tuli ylläriuutisia. Me tuplaannutaan, eli 1+1 onkin 4 :hilarious:Viikkoja vastasivat molemmat ja sydämet sykki :Heartred La on 1.10., mutta aika suurella todennäköisyydellä lapsukaiset saapuva maailmaan syyskuussa, kunhan vaan siihen asti ainakin matkassa pysyisivät. Vointi on onneks hyvä ei mitään pahoinvointia (ainakaan vielä, kopkop...), väsyttää ihan tolkuttomasti ja jano on jatkuva. Ja nää tissit.... auh, nukkuminen on hankalaa :grin

Ninnille tsemppiä loppurutistukseen! Toivottavasti raskausmyrkytys kuitenkin pysyy poissa :happy:

Mrsc + pavut rv 7+3

Luinkin tuolta toisesta ketjusta, että odotat kaksosia. Vau mitä uutisia! :P tätä on odotettu ja saatte sen sitten tuplana! Ootko vielä sisäistänyt asian? Varmaa pikku järkytys ensin, ku kuuli että niitä onkin kaks. :)

Takaisin