Esikoinen toiveissa

Onnea hirmuisesti Haikaranyytti ja toivotaan tarrasukkia matkalle! :Heartred

Ja Aelille tietenkin myös suuret onnentoivotukset!!! Sulta saatujen ovistikkujen avulla saadut kaks viivaa potkii kovin mahassa viikoilla 34+1 :smiley-bounce005 Miten se aika meneekin näin nopeaan, just vasta ne tikut sulta hain!

Jäljellä kokonaiset kolme työpäivää. Raskaus on tainnu mennä pitkälti oppikirjan mukaisesti tähän asti, tosi pitkään olin aivan "oireeton" ja toinen kolmannes meni siinä kuuluisassa raskaushehkussa :p Mahan kasvaessa tullut vähän kipuiluja, mutta tukivyön avulla oon ollut työkuntoinen koko raskauden ajan. Viikot alkaa vähetä ja orastava jännitys nostaa päätään. Paljon olis vielä tekemistä, mm. vauvanhuoneen sisustaminen ja vaatteiden peseminen jne. Kaipa sitä mammalomalla sitten kerkee... :rolleyes:

Tsemppiä kaikille odotukseen! :smiley-angelic003

Ihanaa ninni!! :) onnea! meinaa ihan tulla ilon kyyneleet sun puolesta <3 hän päätti sitten tulla maailmaan aavistuksen etuajassa :)

Oi että, millaisia uutisia täältä sai taas lukea! :smiley-bounce016

Isot onnittelut Aelille ja Ninnille pienistä ihmeistä! Toivottavasti vauva-arki lähtee sujuvasti ja luontevasti rullaamaan! :Heartred

Haikaranyytille kilokaupalla vauvaliimaa ja tarrasukkia, pidän peukkuja, että pikkuinen pysyy tiukasti kyydissä!

Mrsc:lle tuplaonnea! Vaan harvoinhan ne hyvät asiat yksin tulee :wink

Waterlilylle onnea tyttölupauksesta! :dummy1:

Kiva kuulla myös Graisun ja Kirvelin kuulumisia. Tekin olette jo noin hurjan pitkällä! Huu! Felicityn kanssa ollaankin samassa kesäkuisten ryhmässä :)

Täällä tänään rv 27+0, kovin vilkas tapaus tuntuu tämä meidänkin poika olevan. Itse olen joutunut jonkun verran saikkuilemaan kipeiden supistusten ja kipeän selän vuoksi. Etenkin tuo selkäkipu muodostaa kyllä haasteita toimistotyöläiselle :confused: Perjantaina on kuitenkin aika fyssarille, katsotaan miten siitä eteenpäin sitten jatketaan.

Paljon onnea Ninni22 <3

Kirveli kiitos onnitteluista :)

Naskali: Me käytii eilen ar ultrassa ja siellä näin elämäni ensimmäistä kertaa sykkivän sydämmen ja pieni tsemppas ja otti viikot kiinni, nyt rv 7+0 <3
ImageUploadedByVau Foorumi1457495389.672792.jpg

Ninni22: Toivon niin <3 vaikka näillä viikoilla en osaa viellä niinkään nauttia, jotenkin se menettämisen pelko on niin suuri viel kun tässä meni kauan! :/

Onnea onnea onnea, tuhannesti! Toivottelee Tiania vk 11+4. Mulla eka ultra maanantaina. Jännittää.

Tiania kiitos, ja onnea matkaan ultraan maanantaille! Olkoon kaikki mallillaan ja suloinen pikkuihminen siellä täydellisellä tavalla :)
Päivitetään uutiset sitten iltapäivällä, saan verikoetulokset klo 14 jälkeen maanantaina ;)

Katjusha: Kiitos paljon <3 ja nii paljon vauvalimaa siulle nyt matkaa ja tarrasukkia! Olen niin onnellinen siu plussasta ! <3

On: miulla ollu nyt kovat masu kivut parina aamuna :o

Siis mitä täällä tapahtuu! Katjusha onnea tuhannesti!! :) ja noin vahva plussa! Nyt pavulle paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia niin pysyy loppuun asti mukana ja syksyllä saatte pienen nyytin syliin :)

Takaisin