Esikoinen toiveissa

Sanat eivät riitä kertomaan, kuinka pahoillani olen Katjushka sun puolesta! Toivon elämääsi kaikkea hyvää, onnea ja rakkautta, vaikka ilman vauvaa, jos sen niin on nyt mentävä. Ole armollinen itsellesi ja anna itsellesi aikaa surra. Olet ollut suuri tuki ja mieletön tsemppari, se kertoo sinusta ihmisenä uskomattoman hienoa tarinaa. Kaikkea hyvää!

Olen todella pahoillani Katjusha!En osaa mitään järkevää nyt tähän sanoa, mutta kiitos neuvoistasi ja tsempeistä!! Vaikutat upealta ja vahvalta naiselta!

Toivon kaikkea hyvää elämäänne ja pientä ihmettä teille tapahtuvaksi <3

Ketäs tänne ketjuun nyt muuten jää, vai jääkö ketään? :eek: Pohdin siirrynkö suosiolla tuonne +30 ketjuun seuraavaksi, kun tämä näyttää tyhjenevän..:rolleyes:

Oliko Sodapoppi ja Tiania vielä matkassa?

Täällä ollaan! Täti juuri lähössä kylästä pois siksi pieni hiljaisuus mutta joka päivä lueskelen keskusteluja :) eli kp 5/ jotain..

Katjusha, oon pahoillani vastoinkäymisistäsi :( komppaan MrsBeetä että vaikutat tosiaan vahvalta naiselta, toivottavasti asiat järjestyy parhain päin ja pieni ihme siunautuu teillekin :)

Voi Katjusha :sorry: Jos jollekin sitä ihmettä toivoo, niin teille. Kenenkään ei pitäisi joutua luopumaan näin suuresta asiasta.

Graisu, aika hauska sattuma, että niin moni poikaa odottaa!

Täällä juuri paraikaa alkaa nähtävästi kp1 ja uusi kierto. Ehkä vähän ironista, kun alunperin tänään piti olla mun ensikäynti neuvolassa...Itkut ja kiukut tuli kuitenkin ulos jo eilen, joten tänään ollut ihan jees olo.

Sinänsä kuitenkin olosuhteisiin nähden ok, kierron pituudeksi tuli 27 pv ja n. 14 pv oletetusta ovulaatiosta, vaikkakin n. 5 pv tuhrutti sitä ennen jo. Hyvä kuitenkin, jos km jälkeen suht normaalina jatkuu. Ehkäpä tässä kierrossa ois sitten parempi tuuri...Nyt vielä tylsä vaihe menossa, viikon päästä voi jo alkaa tikuttaan ja hommiin ;)

Ihana, mahtava, kannustava, vahva ja tsemppaava Katjusha <3 todella pahoillani olen jos todella asiat on niinkuin pelkäät. ...kaikkea hyvää ja voimia matkaan <3

Paljon voimia sinulle Katjusha! Aivan huikean vahva nainen olet! Kiitos tsempeistä ja neuvoista. Teille silti vielä sitä pientä ihmettä toivon sydämeni pohjasta!

Katjusha, oon niin kovin pahoillani :sad001 Kuten kaikki muutkin on todenneet, olet jaksanut tsempata ihan äärettömästi kaikkia ja olet positiivisuudessasi tuonut iloa meille. Toivon kaikkea parasta teille jatkoon :Heartbigred

Hieman tilannetta täältä suunnilta..
Kävin eilen kontrollissa lääkärillä eikä tietoakaan kystasta joka vaivasi 1kk sitten oikeassa munasarjassa! Eli pelko sen poistamisesta saa haudata :)
Lekuri antoi määräyksen että pupuilua vaan ja haluaa nähdä seuraavan kerran vasta synnytyssalissa ;)

Nyt kp 8 / jotain? Hirvee turvotus ja väsymys.. Ovistikut valmiina oottamassa kunhan vaan itse malttaisi vielä hetken.. :P

Mitenkä muilla menee? :)

Hyvä, että tuli hyviä uutisia Sodapoppi!

Täällä kp 4, ihmeen niukaksi väheni vuoto, kun eilen ja toissapäivänä oli vielä tosi runsaat..yleensäkin kestää melkein viikon kaikkiaan..No, ehkä pääsee korkkaan kierron jo piakkoin ;) Ajattelin alkaa metsästään ovista heti vuodon loputtua, oletettavasti jo noin kp 8. Toivon, että tässä kierrossa irtoais munasolu taas oikealta puolelta, mikä antoi sen plussan viimeks...:p

Oi ihanaa Mrsc ja Suvetar, onnea onnea onnea! :Heartred

Katjushalle toivotan lämmöllä kaikkea erikoisen hyvää, kyllä vaan olet upean sitkeä nainen!

Takaisin