Esikoinen toiveissa

No olihan se vähän shokki, viikonloppu meni kyllä vähän sulatteluun, mutta on se vaan niin mahtavaa ja vähän ironistakin, että ensin yritetään eptoivon vimmalla 10 kuukautta ja sit kaksoset :hilarious: Riskit, lähinnä ennenaikaisuus, pelottaa, mutta ei se auta kuin mennä päivä kerrallaan eteenpäin.

IHANIA UUTISIA TÄÄLLÄ :):Heartpink !

Ninnille paljon tsemmppiä loppu odotukseen ja synnytykseen kun sen aika tulee, onko sulla itselläsi mitään käryä sukupuolesta? :wink:)

Waterlily paljon onnea tyttölupauksesta ja kiva kuulla että kaikki hyvin :)

Mrsc ihana kuulla, toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka! :):Heartpink

Mä yksin luulen, että se on poika ja kaikki muut sanoo että se on tyttö :D saa nähdä sitten. Tuun heti sit sanoo :)

Heippa, toverit! :)

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä raskauteen!

Harmittaa todella paljon niiden puolesta, jotka ovat tulleet yritysprojektiensa kanssa syystä tai toisesta päätökseen. Ymmärrän tuskanne paremmin kuin hyvin. :(

Mulla menossa 38+3 ja huomenna menen osastolle sisään. Raskaus on ollut vaikea mun omien sairauksien, pahan turvotuksen ja korkean verenpaineen vuoksi. Huomenna toivottavasti sitten aletaan käynnistelemään, jotta saataisiin meidän ihmepoika vihdoinkin maailmaan. :)

Onnea hurjasti Mrsc tuplaonnesta!! ♥ ihana juttu!!
Onnea waterlily85 tyttölupauksesta! ♥ :)
Täällä voidaan paksusti, vielä töissä pitäis jaksaa ens viikkoon saakka ja sit alkaa vuosiloma ja suoraa siitä äippäloma! :) huomenna paukkuu rv29 :)
Graisu

Aelille ja Ninnille tsemppiä tuleviin koitoksiin!

Waterlilylle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista ja tuplaonnittelut Mrsc, aika siistiä!

Graisulle rentouttavaa lomailua!

Täällä vielä vähän vajaa 3kk töitä ja toukokuun alkupuolella sitten mammalomailemaan. Kovin vilkas tuntuu herra mahassa olevan, saas nähdä onko yhtä vilkas kun tulee maailmaan :)

Ihanaa odotusta kaikille jo odottaville ja voimia ja tsemppiä kaikille yrittäjille!

/ Felicity ja herra Papunen rv 22+6

Tänään pärähti sitten plussa en voi uskoa tätä todeksi että olen raskaana <3

Kp 30/34
ImageUploadedByVau Foorumi1455910411.649189.jpg

Kierto missä ei yritystä ei poppaiskonsteja ei mitää, lääkkeitä ei mitää :p pari letroa ja unohin lääkkeet kotii ku lähdin vaihtoon :D

Haikaranyytti, kävinkin lukemassa toisessa ketjussa että oot plussannut! :) suuret onnittelut, oot niin tän ansainnut!! :)

Tulin pitkästä aikaa tänne katselemaan. Toivottavasti joku mut vielä muistaa, kesällä kuumeilin täällä. :)

Paljon onnea kaikille plussanneille ja tuplaonnet mrsc:lle! :happy: Ja kovasti onnea Aelille pienestä pojasta! :Heartred

Mulla on nyt rv 37+2. Loppuajan jännitystä siis ilmassa täälläkin. :)

Takaisin