Esikoinen toiveissa

Mä tein aamulla digin :Heartbigred

Studio_20160124_111646.jpg

Hei mihin se mun edellinen viesti hävis?

No se oli jee, Suvetar, onnea!!!!!! :smiley-bounce016

Paljon onnea Suvetar! Toivottavasti muut jatkavat hienosti alkanutta plussa-aaltoa!

Meillä odotellaan ensi perjantain rakenneultraa jännityksellä.

Felicity & Papunen rv 19+3

Felicitylle onnea rakenneultraan :)
Haha, kun sais edes oviksen aikaseksi. Alan pikkuhiljaa seuraavaa kiertoa toivoa ja parempaa onnea :)!!

Onnea Suvetar!! Tästä on hyvä muidenkin hypätä mukaan plussa-aaltoon! :talk017

Ja Mrsc, onnea hienosta digituloksesta! Huomenna neuvola-aikaa varaamaan eikös?

Me käytiin perjantaina rakenneultrassa, ja kaikki oli ok. Ja poikaa tännekin odotellaan :Heartblue Mitenkäs muuten Graisu, jos tätä ketjua vielä luet, oliko teille kumpi tulossa? Vai jätättekö yllätykseksi? Muistelen, että Kirvelille ja Zarallekin oli pojat tulossa.

Öö, millon pitää soittaa neuvolaan :eek: hetikö? Maanantaina soitan ainakin klinikalle :happy:

Moi vaan täältäkin pitkästä aikaa :) onnea paljon mrsc ja suvetar! :) mitäs kaikille kuuluu?

Täällä menossa rv 33+3, äitiysloma alkais reilu viikon päästä virallisesti, mutta oon ollu tammikuun alusta asti pois jo töistä. Vaivat vaan pahenee mutta lopussa odottaa palkinto <3

Kai sinnekin sit vois soittaa, ehkä uskallan vasta loppuviikosta. Mitenhän helkkarissa senkin tekee töissä :rolleyes: Luin nyt kaupungin sivuilta, että ensimmäisen käynnin voi varata kun kuukautiset ovat jääneet pois ja positiivinen testi on tehty.

Just Ninni mietin, että mitähän sulle kuuluu :) näin jälkeenpäin ajateltuna aika menee kyllä hurjan nopeasti! Muistan vielä kun plussasit :) ja nyt jo mammalomalla :) tsemppiä loppurutistukseen !

Waterlily, säkin oot jo pitkällä :) äkkiä tää aika vaan menee :o tsemppiä sullekki ja toivottavasti ru menee hyvin, siis kyllähän se menee :) meinaatteko sukupuolen kysyä?

Kiitos tsempeistä :) kyllä ajateltiin sukupuoli kysäistä, jos suostuu pikkuinen sen meille näyttämään :) nyt on alkanut masukin kasvaa, tulee koko ajan todellisemmaksi asiat <3

Onnea suvetar !!

Mä ite soitin neuvolaa muistaaksee vasta rv 6-7 :D mut sinne hän saa heti soittaa ku plussa tulee :)

Ninni, vasthan säki plussasit ja mamikselle pitäis jo jäädä ! :o kyl tää aika vaa menee... Me jäädää huhtikuussa 'lomailee' :) äkkiäkös toi kevätki tuolt tulee...

Huomenta tytöt,
niin haluaisin mukana tulla ja eri käänteissä teidän kanssa elää, mutta täällä on tilanne pikkuhiljaa se, että multa loppuu ovuloivat kuukautiskierrot. Eli ilmeisesti pitää jättää foorumoinnit nuoremmille ja terveemmille. Harmittaa todella, että ei sitä yhtäkään muksua sitten saatu. Jos luoja suo, niin lahjamunasoluja vielä saadaan ostettua, mutta taetta perheenlisäyksestä ei tietenkään. Mun taustoilla on epätodennäköistä, että niinkään onnistuu (koska on sitäkin jo paljon tehty), mutta pakko kai vielä yrittää.
Huoh, luopumisen tuska on suuri, ei tätä voi edes ajatella.

Onnea Suvetar!! Tästä on hyvä muidenkin hypätä mukaan plussa-aaltoon! :talk017

Ja Mrsc, onnea hienosta digituloksesta! Huomenna neuvola-aikaa varaamaan eikös?

Me käytiin perjantaina rakenneultrassa, ja kaikki oli ok. Ja poikaa tännekin odotellaan :Heartblue Mitenkäs muuten Graisu, jos tätä ketjua vielä luet, oliko teille kumpi tulossa? Vai jätättekö yllätykseksi? Muistelen, että Kirvelille ja Zarallekin oli pojat tulossa.

Naskali nyt vasta huomasin sun viestin! :D poika tulossa tänne myös!! Kyllä tulee luettua tätä palstaa myös, toivon sydämeni pohjasta, että täällä saisi jokainen plussattua ja kokea tätä ihmettä! Uutta ja ihmeellistä on kaikki kun tätä ekaa raskautta koetaan ♥

Takaisin