Suvetar, mä olen ihan puulla päähän lyöty, että tärppäsi ekasta letrokierrosta. Ilmeisesti oli mun tilanteeseen just se tarvittava lisäboosti
Kiitos
Waterlily kiitos
Zara , olo on ihan epäuskoinen ja oli oikein pakko käydä kaupungilta takasin tullessa tarkistamassa, että kyllä ne vivat siinä tikussa on ja mä en kuvittele tätä
toivotaan, että on sitkeä papu kyydissä. Huomenna ajattelin uskaltaa tehdä viikkodigin, kun oli apteekin oma noinkin tumma jo.
MrsBee, odottele sinne dpo14 ainakin. Digi on raaka, jos hcg:n määrä on vielä pieni. Mulla viivat on nyt niin tummat, että uskoisin, että olis näkynyt jo paljon aiemminkin, mutta täällä palstalla on nähty monia, joilla ei vielä dpo12 ole näkynyt edes mitään puoliksi tihrustettavaa vaikka myöhemmin kunnon viivat oliskin tullut. Mä kyllä vetkutin tätä testausta niin pitkään kun pystyin, mutta kävin vanhempien kanssa tänään syömässä ja tiesin, että tod.näk. viiniä on pöydässä niin halusin varmistaa tilanteen. Vesilinjalle meni sitten.
En usko, että tajusivat epäillä mitään kuitenkaan
Tällaisia hassuja satunnaisia krampeja on edelleen, ne alkoi jo dpo7 ja olleet siitä asti. Kai se on vaan pavun kaivautumista parhaisiin asemiin. Toissapäivänä mietin, että nämä on kyllä erilaisia kuin menkkajomotukset, mutta lyttäsin sen ajatuksen silloin pois. Mutta nää on sellaisia mihin kiinnittää huomiota vain ollessaan paikallaan ja ne tulee ja menee, ei pysy ja pahene niinkuin menkkakivut.