Esikoinen toiveissa

Kiitos, kiitos :smiley-bounce013 jee, jee. Jännittää ihan älyttömästi, toivotaan, että on sitkeästi mukana, mutta plussa on ainakin vahva, joten eiköhän se ihan hyvää lupaa. Pitää maanantaina soittaa klinikalle, lääkärihän sanoikin läksiäissanoiksi, että soittele sit kun oot raskaana. Varhaisultraan kyllä haluan, jotta nähdään sitten missä (ja kuinka monta, folleja oli näes kaksi... :wideyed:) ja miten papunen on.

Tianialle piti sanomani, että ovis testejä suosittelen kyllä kokeiltavaksi, koska jos joskus gynelle joutuu aiheesta juttelemaan niin on arvokasta tietoa onko saanut ovisplussaa kiinni vai ei. Mutta ei kannata niistä kauheasti stressata, ne on vaan lisätietoa ei taikatikkuja :happy:

Mahtavaa, että teillä jo yks letrokierto tehosi :) Ja lääkäri oli siis oikeassa :)

Toivottavasi Katjushalla ei kierto jäänyt ovuloimattomaksi.

Miten mrs bee, vieläkö oot testaillut? Mä en sitten vielä kuitenkaan oo ryhtynyt siihen, kun jotenkin on niin ahistanut ajatus negasta..

Suvetar: mä jatkoin testausta, kun edelleen tuhruttaa vähän, muttei ole alkanut kunnolla (nyt kyl koko ajan olo, että seuraavalla vessareissulla on alkanu) ja pelottaa tuo tuhru, JOS ois plussa tullut.

bdf96f68a760abc615fb1123043aba5b

Alla 3n päivän testit n. 24 h välein. Hyvällä mielikuvituksella 1. ja 3. päivän välillä ois luonnossa nähtävissä pieni ero...mut toooosi pieni. Silminnähtävä se kuitenki on se viiva. Digi sanoi "not pregnant". Ja kyllä ahdistaa vähän ainakin, mut niiden mahd. lugesteronin aloituksen vuoksi siis lähdin liian aikaisin testaan.

MrsBee kp 26?/25-32, dpo 12

Muokattu viimeksi:
MrsBee, digitesti ei ole järin herkkä, joten vielä ehdit jatkaa tätä Mrsc:n aloittamaa plussa-aaltoa! Monilla ei näy mitään vielä 14 dpo:kaan, on niin yksilöllistä milloin kiinnittyy ja lähtee hcg:tä muodostamaan.
Katjusha kp 13 / 22?-30

Jep! Viimeksihän aloin testaan dpo 14 ja dpo 15 sain suht selkeän viivan..yritän pitää tän mielessä ja samalla sen etten odottais mitään. Onhan tääkin harrastus, viivojen tihrustus ;P

Testaaminen tosiaan jakaa ihmiset: toiset on himotestaajia, toiset taas viivyttää viimeseen asti.. Oon ite siirtynyt tuohon jälkimmäiseen ryhmään. Ensimmäisissä kierroissa keskenmenon jälkeen testailin hyvissä ajoin toiveikkaana, nykyään ei millään haluaisi katella sitä negatiivista testiä.

Suvetar en oo testaillut kotona koskaan, paitsi viimeisen vuoden aikana. Käyn aina verikokeissa, jos on tehty alkionsiirto. Kun on joskus saanu plussan, niin hulluksihan sitä on tullut. Ei millään malta odottaa, että olis edes myöhässä, varsinkin jos kotikonstein on yrittänyt ...
Kuvittelin etten olis testihullu, mutta sellanenhan mä oon!
Tsemppiä ketjuun ja lisää plussia :)!!

Täällä taitaa yks himotestaaja olla syntymässä ainakin :p Tiedä sitten kauanko jaksaa pettymysten kohdatessa. Ajattelin nyt kuitenkin ainakin jonkun kierron testailla ovistakin, jotta opin paremmin tuntemaan merkit ja näen onko miten säännöllinen kierto. R-testin kanssa yritän jatkossa odotella pidempään, jos ei mitään oireita tai tuhrua tule.

Mä tosiaan eka ku aloin lukeen tällasia palstoja suomeks ja enkuks, ni katoin kieltämättä vähän et "wtf" ihmiset tiirailee haamuja ja muokkaa kuvia ja vielä pyytää muita arviomaan siitä kuvasta, ihan nk se muuttas sitä tilannetta kohdussa sen mukaan mitä muut tikussa näkee..mut no, nyt mä ehkä ymmärrän. Epätoivoissani kun vielä pientä toivoa on, olen tiiraillut tikkuja, joita ei yliajalla pitäisi tiirailla, muokannut mustavalkoiseksi ja ties mitä, jotta se mulle jonkun vastauksen muka antais :rolleyes: Hohhoi! Onneks täällä voi höpöttää ja itseä ei tunneta, kaverit pitäs ihan hulluna jos kertoisin niille :D Mies onneks jotenkuten vielä ymmärtää mua ;)

Suvetar, mä olen ihan puulla päähän lyöty, että tärppäsi ekasta letrokierrosta. Ilmeisesti oli mun tilanteeseen just se tarvittava lisäboosti:happy:

Kiitos Waterlily :Heartred kiitos Zara , olo on ihan epäuskoinen ja oli oikein pakko käydä kaupungilta takasin tullessa tarkistamassa, että kyllä ne vivat siinä tikussa on ja mä en kuvittele tätä :p toivotaan, että on sitkeä papu kyydissä. Huomenna ajattelin uskaltaa tehdä viikkodigin, kun oli apteekin oma noinkin tumma jo.

MrsBee, odottele sinne dpo14 ainakin. Digi on raaka, jos hcg:n määrä on vielä pieni. Mulla viivat on nyt niin tummat, että uskoisin, että olis näkynyt jo paljon aiemminkin, mutta täällä palstalla on nähty monia, joilla ei vielä dpo12 ole näkynyt edes mitään puoliksi tihrustettavaa vaikka myöhemmin kunnon viivat oliskin tullut. Mä kyllä vetkutin tätä testausta niin pitkään kun pystyin, mutta kävin vanhempien kanssa tänään syömässä ja tiesin, että tod.näk. viiniä on pöydässä niin halusin varmistaa tilanteen. Vesilinjalle meni sitten. :rolleyes: En usko, että tajusivat epäillä mitään kuitenkaan :grin

Tällaisia hassuja satunnaisia krampeja on edelleen, ne alkoi jo dpo7 ja olleet siitä asti. Kai se on vaan pavun kaivautumista parhaisiin asemiin. Toissapäivänä mietin, että nämä on kyllä erilaisia kuin menkkajomotukset, mutta lyttäsin sen ajatuksen silloin pois. Mutta nää on sellaisia mihin kiinnittää huomiota vain ollessaan paikallaan ja ne tulee ja menee, ei pysy ja pahene niinkuin menkkakivut.

Paljon onnea ja tarrasukkia matkaan Mrsc ! :Heartpink:)

Pitkästä aikaa kaikkia teitä tervehdin! Olen sillointällöin käynyt ketjua kyllä lueskelemassa! Kaikille toivon hiiiirmu kovasti ovis ja etenkin raskaustesteistä plussia! Paljon siis tuulia ja aaltoja matkaan, että kaikki plussaatte! :talk017

On: Meillä tänään rv18+1, käytiin eilen rakenneultrassa ja kaikki pienokaisella hyvin :Heartred Saatiin myöskin tietää että meille tulee pieni poika :Heartblue Vilkas kaveri, olen alkanut nyt tuntemaan liikkeitä, välillä oikein kunnollakin. Varsinkin iltaisin joskus monotetaan menemään hurjasti ja isimieskin on jo saanut tuntea ensimmäistä kertaa potkuja/nyrkkiä masun päältä :Heartred Ultrissakin kun on käyty niin kova touhu on päällä. Ollaan tosi onnellisia pienestä, toivottavasti kaikki menee yhtä hyvin kuin tähän mennessä ja hän on terve :love7 Toivon tietysti samaa kaikille muillekkin! :) Kiva kuulla teidän muidenkin kuulumisia!

Muokattu viimeksi:
Täällä ei taidetakaan tarvita testausta enää muuhun kuin siihen, näyttääkö pc viivanpaikkaa kuukautisten jälkeenkin. Vuoto alkaa näyttämään sellaiselta, ettei voi olla enää muu kuin kk alkamassa :( Uskon siis vahvasti huomisen olevan kp 1.

Odotettavissa ollut tulos, silti vähän harmittaa nuo hailurat testissä ja että tuo tuhru ainakin 4 pv ennen menkkoja alkoi. Toivottavasti muilla käy parempi onni, jotka testaa seuraavaksi!

Takaisin