Esikoinen toiveissa

Suvetar, pahoittelut negasta! Ehkä se vielä plussaksi muuttuu :)

Beislalle pidän täällä peukkuja, saataisiinpa plussa näiden negojen ja tätien jälkeen.

Riekonmorsian, harmittava juttu noi allergiatestit, tai lähinnä tuo ajankohta! Toisaalta, hyvä ne nyt on sitten saada testattua, luulisin?

Meillä menossa nyt yk2 ja kp4 ja tätikin on lähdössä taas matkoihinsa, saisi pysyä pois nyt piiiitkän tovin. Todella oudot nämä ekat luomumenkat, tajuttoman kipeät päivää ennen ja kolme päivää menkkojen aikaan, sitten ne taas loppuu kuin seinään. Greippimehun lipittely on taas aloitettu, ostin sekä Valion verigreippiä ja Tropicanan greippiä. Niistä sitten sekoittelin itselleni aamudrinksun, yäk! Ovistestit ostettuna, kai sitä on taas tikuteltava kun ensi kierron pituutta on niin vaikea arvioida. 28 päivää on tilattu :grin

Riekonmorsian kiitos vinkistä.

Suvetar, mikä tilanne siellä?

Muisti on niin lyhyt, oliko joku muu kohta myös piinailemassa?

Beisla, täällä ollaan vähän rauhoituttu. Ei velä menkkoja, muttei oikeen oireitakaan. Mutta vielä pari hyvin todennäköistä menkkapäivää eessä (siis vielä eivät oo varsinaisesti myöhässä). Testaan varmaan keskiviikkona jos ei mitään oo tapahtunu siihen mennessä. Oon tilannu netistä clearbluen digitestiejä, jottei tarvi arvuutella jos kierto venyy. Pitäis tulla ens viikolla. Säästyvät sitten seuraaville kerroille jos ei nyt tarvi...
Katotaan siis, mitä tapahtuu.
Sulla on jännät paikat kans :) Pidän kovasti peukkuja pystyssä että plussa tulee!!

Suvetar, kuulostaa ihan hyvältä suunnitelmalta. Ja hyvä jos maltat odottaa rauhassa, tai siis niin rauhassa kuin se näissä olosuhteissa on mahdollista.
Mun oireissa ei muutosta. Eilen oli aika normifiilis, tänään etoi melkein koko päivän aamusta asti. (Tai itse asiassa jo aamuyöllä, kun heräsin enkä hetkeen saanut unta jännitykseltä. Mulle käy välillä niin.) Mutta edelleenkään ei tippaakaan verta, ja enää yksi päivä ennen menkkojen oletettua alkamispäivää. Tätä voi jo tosiaan pitää epätavallisena. Mullahan on huikea kahden kierron tilasto, mutta molemmilla kerroilla menkat alkoivat tasan dpo15.
Vähän huvittais tehdä testi jo huomenaamuna, mutta vaimo sanoo että odotetaan tiistaihin. Ja niin sanoi mun siskokin, jolle mun oli nyt pakko kertoa mun oireista. Parempi saada varmempi tulos ylihuomenna kuin arvailla huomenna, näin teoriassa. Huh, miksi niiden pitää olla oikeassa? :p
No, kai minä maltan jos lapsetkin malttaa odottaa jouluaattoa. Tosin mä oon aika varma, etten koskaan tosissaan pelännyt saavani vain risuja.

Hei taas kaikille!

Nyt on lomat lusittu ja ehkä sitä arkeakin taas jaksaa :)
Muillakin näköjään jänniä hetkiä ja päiviä tiedossa. Toivotaan että plussa tulee kaikille :)

Mulla olis viikko, kun pitäis menkat alkaa.. Jos ei näy niin mieluummin ootan pari päivää lisää ja teen testin vapaapäivänä. :P Mitään oireita ei oo, katotaan mihin tää tästä menee..

Täällä kans peukut pystyssä beislalle ja Suvettarelle! Tintti-8lla alkaa olla Piinapäivät käsillä kans. Tsemppiä jännitykseen! :)

Nannulla alkaa kierron mukavin vaihe, ;)

Tänään ovis testiin sain aika saman tummuista viivaa kuin Jemberryn parin sivun takaa kuvassa kp 23-24. Tikutan huomenna jos vielä vahvistuu :) nyt sitten vaan dilemma kun tuli kutsu juhliin joissa tarjolla alkoholia lauantaille 7.2 ja silloin varmaan dpo 10 tai 11, niin pitäisiköhän tehdä raskaustesti jo silloin? Muuten olin ajatellut testata seuraavana keskiviikkona.

Heippa vaan taas munkin puolesta! Täällä on nyt kp12/30-31 ja oviksen metsästys alkoi. :happy: Nyt kun noita liuskoja on sen verran paljon mun himoshoppailujen vuoksi, aion tehdä empiiristä tutkimusta tälleen hyvissä ajoin. Ihan mielenkiinnosta ja kokemuksen kasvattamikseksi, tää kun on vasta toinen kierto kun noita testejä käytän :) Veikkailisin että loppuviikosta olis ovulaatio, mutta katsellaan nyt mitä tikut sanoo. Tänään siihen piirtyi ihan tosi tosi hailakka viiva.

Tää yk5 alko vähän masentuneissa fiiliksissä ja täti oli ihan hirvee pettymys, pahempi kun aikaisemmin, mut nyt on taas ihan hyvä ja positiivinen mieli. Miehen kanssa on ollu oikeen erityisen mukavaa yhdessäoloa viime aikoina ja peitotkin heiluu sen mukaisesti. Tuntuu että stressi raskautumisestakin on vähän helpottanut, mutta voi olla että mun pitää ottaa sanat takaisin taas piinapäivillä :wink

Sabetti, testiä vaan kehiin jo silloin! Ei tarvitse stressailla juhlia sitten sen suhteen. Ja jos sieltä viivaa pukkaa, niin on tuplasti juhlatuulta ja juhlittavaa ;)

Tintti, sulla tosiaan on jännät päivät käsillä! Lykkyä tykö!

Sabetti, hyvä varmasti testata, mutta noin aikasin voi hyvin näyttää negaa vaikka oliskin raskaana. Jos haluaa ottaa varman päälle, kannattaa juoda hyvin kohtuudella.

Vesta, varmasti negat vain pahenee, mitä pidemmälle yritys menee. Kumpa tämä olis se teidän kerta! Kun sulla kerran on niutä liuskoja, viivojen muutosten tarkkailusta voi olla hyötyä myöhemminkin.

Mun hermot petti eilen sängyssä, ja avauduin varmaan puolen tunnin ajan siitä, pitäiskö testata jo tänään vai vasta tiistaina, ja mitä jos sitä ja mitä jos tätä. Lopulta mun hyvin naisellinen vaimoni tokaisi, ettei ikinä ole tuntenut oloaan niin miehekkääksi, kuin kunnellessaan mun vatvontaa. Että näinkin voi käydä. Ja onneksi on tämä foorumi.
No, tänä aamuna ajattelin että jaksan hyvin odottaa. Pyyhkiessä huomasin, että oli alkanut tiputtaa. Ehkä ei tarvikaan testata huomenaamuna, saa nähdä... Tai ainakin tähän asti mun menkat on aina alkaneet heti aamusta.

Sabetti, kyllä mä olen testannut tuossa vaiheessa kiertoa, jos on ollut menoa, johon liittyy alkoholi.

Vestalle onnea oviksen metsästykseen!

Hus pois täti Beislan luota nyt!!

Sitten omaa napaa... Piinaviikon pitäisi olla aluillaan: tänään kp 23 ja vahvimmasta ovistestistä (ei kuitenkaan tasavahva) dpo 8. MUTTA... Tänä aamuna nännit arat samaan tapaan kuin normaalisti ovulaation jälkeen, kun ovis on ohi. :eek: Tasavahvaa viivaahan en saanut ja lopetin oviksen tikuttamisen, kun vahvimpien viivojen jälkeen oli tullut 3 päivänä putkeen vain haalea haamu ovistestiin. Mutta olisiko se perkuleen ovis kuitenkin juksannut mua ja ollutkin vasta nyt viikonloppuna? No, ei tarvitse ajatella testaavansa vielä ensi viikonloppuna, vaan voi huoletta siirtää testaamisen sitä seuraavaan viikonloppuun, jos aihetta on.
Toki mulla kipeytyi nännit myös silloin ekassa raskaudessa, mutta vasta siinä vaiheessa, kun tädin piti tulla ja 20 kertaa kipeämpinä kuin oviksen jälkeen. Joten en usko tämän vielä mitenkään johtuvan raskaudesta.

Beisla, jospa jäis pariin tippaan!

Starling, tympeää, jos ovis onkin heitellyt.

Ja mulla ei vielä menkkoja, mutta tuntuu siltä, että kohta alkaa. Välillä vilkuilen Raskaaksi 2015-ketjua ja siellä on hyviä vinkkejä..valkoset stringit jos panee päälle niin eiköhän tulvahda :grin Pitäsköhän kokeilla..

Suvetar toivottavasti et saa menkkoja piiitkään aikaan ja Beislallakin saa olla vaan tuhrua ja täti eksyä pidemmäksi aikaa!

Starling olisipa nuo raskausoireita! Jos ovis ollut ajallaan, niin ajankohta olisi hyvä! :) + +

Aamulla sain kaikkein vahvimman viivan, eli tänään lasken dpo -1. Masua vihloo vasemmasta muniksesta, joten eiköhän se sieltä irtoile :)

Onko muilla pahoinvointia oviksen aikaan? Minä luulin jo vatsatautia, mutta nyt etoo jo kolmatta päivää ja en keksi mistä vois johtua :confused:

Tässä vielä kuva ovis liuskoista. Laitan puhelimella, niin voi olla iso kuva.

Liitteet

• 1422280647637.jpg
    1422280647637.jpg
    45.6 KB · Katsottu: 135
Starling, on hyvin mahdollista, että ovis on ollut tosi myöhään. Jos ei tärppää, sen tietää siitä milloin menkat alkaa. Mutta toisaalta voisiko olla mahdollista, jos nyt olisi dpo8, että alkio olisi kiinnittynyt ja rinnat kipeytyneet sen seurauksena? Kaikki on mahdollista... ja niin hankala tietää, mistä mikäkin johtuu.

Sabetti, mulla ei oo koskaan ollut pahoinvointia kierron missään vaiheessa (paitsi nyt tässä kierrossa). Mutta kyllä mustakin näyttää noiden testien perusteella siltä, että sulla on dpo -1.

Ehdin jo väittää toisessa ketjussa, että tuhruttelu jäi aamuiseksi, mutta vielä tuhruaa. Siteessä on vain pari tippaa tosin. Todella piinaavaa, jännittää vietävästi aina kun käyn vessassa! Pitänee mennä aikaisin nukkumaan, jospa aamu tulis nopeammin. Aamulla testaan jos ei ole kunnon vuotoa, nyt ei enää pää kestä odotusta. :nailbiting: Jomottaa, juilii, välillä vihlasee - toisin sanoen tuntuu kyllä just siltä kuin menkat olis alkamassa. Pieni toivonkipinä on vielä kyllä... kaipa se raskauskin jotain tuntemuksia teettää? Äh, nyt pitäis yrittää lopettaa tää arvailu, mutta kun se on niin vaikeaa.

Hei taas! Työt vähän häiritsee tätä foorumille kirjoittelua mutta aina käyn nopsaa lukemassa kuulumiset :)
Beislalle nyt isot tsempit ja toivotaan sitä plussaa aamulle!! :angelic: Oireet voivat yhtä hyvin liittyä raskauteen! Voin vain kuvitella kuinka piinaavaa on tuo odottelu :nailbiting: Toivotaan että tiputtelu ei tuosta enää lisääntyisi! Nyt porttikielto tädille :stop:

Ja Suvetar testaa sitten keskiviikkona? Peukut pystyyn myös sinne!

Sabetti onnea ovikseen! Lopetatko oviksen tikuttelun tähän vai katsotko tummuuko testiviiva vielä kontrollia vahvemmaksi?

Muokattu viimeksi:
Beisla mullahan tiputteli silloin plussa kierrossa ja olin ihan down ja päätin kiusata itseäni Testaamalla, ja yllärinä sain plussan! :)

Jemberry mulla jäi vielä tikkuja, niin kyllä testaan vielä ainakin huomenna :)

Aika moni tuolla toisessa ketjussa puhunut myös, ettei ihan tasavahvoja ole saanut liuskoilla. Katsellaan nyt vieläkö vahvistuu.

Ollu kovat kivut nyt iltaa kohden, niin veikkaan että lh huippu jo mennyt.

Kiitos tsempistä yrittäjätoverit! Mulle tuli tosiaan parempi olo.
Ehkä saan sittenkin yllättyä iloisesti huomenna. (Tai sitten en, mutta siinä tapauksessa yritetään uudestaan!) Vaikka olishan se sääli, jos menis jo toiset hyvät itkut hukkaan tässä kierrossa. :wink Töissä vähän tihrustin aamupäivällä, kun mietin tiputtelua. Pari viikkoa sitten itkin sitä, että ovis varmaan meni jo, vaikka tulihan se sieltä lopulta. Ja minä joka en yleensä helpolla itke. :oops:

Oon huomannu että jos ovis ja raskaus ja pms voi aiheuttaa herkkyyttä, niin kyllä tämä yrittämiseen liittyvä stressikin lisää itkuisuutta ainakin itsellä. Se on tää naisena olo yhtä vuoristorataa :D

Niin, ne digitestit tuli jo tänään postissa.. Ajattelin, että ois menny pidempään - nyt kauhea kiusaus testata jo huomenna jos ei siihen mennessä oo alkanu.
Voi kun ei taas nostattais turhaa toivoa :arghh:

Heippa! Selailinpa pitkästä aikaa ihan ajan kanssa näitä keskusteluja ja huomasin, että täällä on aika osuva keskustelu itelle. Meillä siis toiveissa esikoinen ja yritystä takana 11/14 alkaen. :) Kiva huomata, että täällä on muitakin jotka yrittävät esikoista!

Niin ja tsemppiä Beislalle ja toivotaan, että saat plussan! :)

Sanopa se, Suvetar... I feel you.

Tervetuloa tännekin, sohwia! Missä vaiheessa sulla olikaan kierto? Toisessa ketjussa on niin paljon jengiä, että mulla menee jatkuvasti kaikki sekaisin. Sama pää kesät talvet.

Testasin heti aamusta, oli ihan puhdas nega. Mutta menkat ei oo alkaneet, vaikka yleensä alkavat heti aamusta. Jos ne ei tänään ala, lasken kyllä että ovat myöhässä,koska tikutin oviksen ja sen perusteella tänään pitäis alkaa. Meillä ei nyt ole lisää testejä, testailen uudestaan kun posti tuo. En tiedä, pitäiskö kokeilla eri merkkiä... Nyt oli Sofin puikko, herkkyys 20. Jos ottaiskin herkemmän, nyt on kuitenkin jo dpo:t pitkällä, niin kaikista kriittisin aika (ennen menkkojen oletettua alkua) on ohi.

Takaisin