Esikoinen toiveissa

Ja tosiaan tuo oireiden bongailu. Vaikka kuin koitat olla noteeraamatta niin silti rekisteröi jokaisen asian... :D

Niin monta negaa tullu tehtyä että en jaksa plussaan edes uskoa :) katotaan nyt sitten mitä huominen tuo tullessaan.

Oiskin joku on/off nappi! Mulla kanssa pää raksuttaa koko ajan, mutta toisaalta taas lukemalla toisten kokemuksia ja kyttäämällä kalentereita saan ainakin jonkunlaisen rauhan. Mulla on tosi huono stressinsietokyky, en pysty olemaan jos alan stressaamaan, meen jotenkin ihan hukkaan:bored: sillä yritän aina vain optimistisesti eteenpäin!:happy:

Onnea ninni ja felicity ihanista ultrakuulumisista!

Minjelmiinalle tsemppiä huomiseen!

On. Mä en tajua... Ei näy menkkoja. Eilen jo luulin, että alkaa kun tuli vähän ruskeaa tuhrua, mutta ei. Tänään ei taas mitään. o_O JOS se ovis piti paikkansa, niin tänään olis dpo17. Eipäilen vähän, että näinköhän piti paikkansa... Nännit ei tunnu enää niin aroilta, mutta muniksen kohdalla jomottaa edelleen. Huoh. Alkais jo niin pääsis uuteen kiertoon ja vois varailla lääkäriaikaa.

Kuulun kyllä niihin stressaajiin ja miettiöihin. Vaikka pessimistinen ei pety :D petyn silti. Katsoin just että yli 1v3kk sitten tänne liittynyt. Mies suostui vasta heinäkuussa joten oon saanu kuumeilla jo jonnin aikaa että on päässy edes yrittämään. Tämä yritys tuntuu silti sille tuolle vuodelle.

Onhan se mieskin pitänyt "suostutella" :) lopulta kyllä hän itse ilmoitti olevansa valmis.

Mrsc ärsyttävää kun pitää odottaa! Uus kierto ois aina uus mahdollisuus vaan samassa junnaus pitkittää ja ärsyttää.

Tekisin mitä vaan että sais lyhyen kierron. Sillon kun ei lasta yrittänyt pitkä kierto oli onni :) kaikella puolensa

Onpa ihana kun en ole ainut joka ajattelee liikaa.

Mua vähän ärsyttää yks kaveri joka sai vasta esikoisen. Ei hänen kanssaan oikein edes voi puhua siitä että yrittää. Hän toteaa älä ajattele älä mieti, ei se miettimällä tuu, kiertos venyy ku mietit jne. Joo tiedän että mietin vaikka hän sanois mitä. Parempi olla varmaan hiljaa eikä puhua tyypin kanssa asiasta...

Onneks täällä voi höpöttää

Esikoinen, lupaan että multa et saa yhtäkään "avuliasta" eli typerää neuvoa täällä :) olen kuullut kaiken maan ja taivaan välillä ja elänyt kaikki vaiheet ja asiat joka tapauksessa menee niinkuin menee lopulta :)!! Voidaan toivottaa pienokaiset tervetulleiksi ja harrastaa seksiä/ottaa hoitoa vastaan jos tarvitaan. Luonto lopulta päättää missä järjestyksessä raskaudumme.
Baby dust to all!!

Minjelmiina, ei se niin oo miten kaveris puhuu. :) mä en yritys vaiheessa mitään muuta miettinytkään ja oli kova stressi, silti kävi näin hyvin. :) vaikea niitä lapsihaaveita on unohtaa mun mielestä.

Ninni, sitä olen hänelle koittanut sanoa että en vaan voi luonnolleni mitään jos yritän sivuuttaa asia se on mielessä enemmän. On kuukausia jolloin asia pyörii enemmän mielessä.

Varsinkin nyt ku sain eka kertaa oviksen cb digiin bongattua. :)

Minjelmiina, liekö väsyneenä aloittanut tuon oman kommenttini sanalla "esikoinen" - kun ajattelin sinua! Freudilainen lipsahdus, esikoinen toiveissa :)

APUA. Voiko tää olla totta???

Liitteet

• 20151030_080008.jpg
    20151030_080008.jpg
    801.4 KB · Katsottu: 151
Ihana lukea samoja ajatuksia, mitä itsellä on. Hyppään siis tännekin mukaan jutusteluun, koska esikoinen olisi toiveissa. Nyt dpo6 /yk4 ja ekaa kertaa myös ovu tikutettu ja nyt jännätään ja ylitulkitaan oireita. Onnea plussista!

Tervetuloa HaBa tännekin :)

On. Tätiä odotan tai no toivon kyllä ettei tulisi ;) kp 35 dpo 10 (?) Aamuisin masu kipeä/arka mutta nyt viime päivinä ei niinkää tätimäisiä jomotuksia vaan jotain muuta. Jäätävää turvotusta, eilen oli ihan tuskainen olo turvotuksen vuoksi.

Takaisin