Esikoinen toiveissa

Minjelmiinalle tsemppiä, it's not over until the fat lady sings ja silleen ;)

On. Ei näy tätiä, nyt on jo dpo16 siitä tikutetusta oviksesta laskien... Koko ajan on sellainen olo, että menkat alkaa milloin vaan... Nännit on ollut nyt arat jo dpo9 lähtien. Onhan se toki myös mahdollista, että ovis myöhästyi. Mun "normaalin" 27 päivän kierron pituuden mukaan menkat alkais huomenna, että katsellaan. Kyllä mä aika varma olen, että uuteen kiertoon mennään, ihan sellainen olo on vatsassa. Ihan kuin lievät menkkajomotukset olisi taustalla menossa.

Mrsc kp27/? dpo16(?) yk7

Mrsc, samat sanat sullekin! Just tuli mieleeni, että jos luteaalivaihe venyy, niin jossain kohtaa se voi muuttua hyväksi uutiseksi ;)

oletko mrsc testannut sen dpo 12 jälkeen ? mulla oli vielä perjantaina lieviä menkkajomoja, sillon dpo 11...eli niistä ei välttämättä voi päätellä mitään...

on kyllä vähän epätodellinen olo....välillä ei oo mitään selviä oireita, rintoja lukuunottamatta...mutta sitten seuraavassa hetkessä masussa vihlaisee tai se tuntuu sisältäpäin pinkeältä/kovalta..vaikea selittää :p pelko persiissä koko ajan, mutta silti yritän vaan olla onnellinen uudesta plussasta...kävi miten kävi..:oops: mun sisko alkoi jo virkkaamaan vilttiä tulevalle vauvalle :grin niiiin paljon rakkautta olisi pienelle tarjolla kun vaan ensin syliin asti selviää :smiley-angelic001:Heartpink muulle perheelle kerrotaan vasta ultran jälkeen...etteivät suotta innostu/huolestu...ensiimmäinen lapsenlapsi tulossa kaikille osapuolille :)

Waterlily, tsemppiä sinne :)
Jos vaan pystyy, niin salaisuudet voi olla hyviä. Me mentiin kertomaan miehen siskolle juhannuksena, kun ravasin vessassa ja olin limulinjalla. No, ei pystynyt pitämään salaisuutta ja sana kiiri suvussa. Jätimme myös hänen huoleen kertoa keskenmenosta seuraavalla viikolla. Mutta tämä nyt oli turhan synkkä tarina tähän kohtaan, mutta joo - enää en kerro, jos plussaan.

Mä oon kertonut valikoiduille ystäville että yritetään ja tiedän että jos joskus plussaan tulee salailu olemaan vaikeeta. Jouluna olis kyllä kiva päästä yllättää perheet :)

Kiitos Ninni! Nyt vaan kovasti toivon että pysyy kyydissä loppuun asti.

Oletko Waterlily laskenut jo la:n?

Aaaaw Felicity! ! Ihania ultrauutisia :) :gen014 oviksesta laskettuna mun la on 4.7 :) menkoista laskien jäis kesäkuun puolelle, mutta ultrassahan se sit varmistuu :) kolme piiinavan pitkää viikkoa tiedossa ultraa odottaen...

Ei merkkiäkään tädistä. Huomenna kp37/34-36 ja dpo14 tai 15. Haen illalla apteekin testin ja testaan sitten huomenna aamulla mikäli ei ala menkat.

Niin outo kierto. Se toissapäiväinen kirkas veri ja menkkajuilinnat ihmetyttää. Plussaa en silti odota. :)

Minjelmiina, kovasti pidän peukkuja että yllätyt huomenna positiivisesti ja komppaan tässä asiassa Katjushaa:)

Täällä myös odotellaan tätiä edelleen kp 34/28-3? dpo 9 (?). Ärsyttävän turvonnut olo ollut viime päivät, mikä on kyllä muistaakseni mulla ihan tavallista ennen tätiä. Lisäksi etoo pitkin päivää, liikaa kahvia siis todennäköisesti. Myös vessassa pitää juosta, mutta sekin selittyy kahvilla. Ärsyttänytkin on joinain päivinä, mutta sekin tavallista pms aikaan... Nippailuja ja jomotuksia alavatsalla ollut ja nekin voi liittyä normikiertoon.

Oon oppinut hyvin tän itseni muistuttamisen, ettei kaikki oo raskausoireita vaikka kuin haluaisinkin. Ens tiistaina varmaan ekan kerran kaivan raskaustestin naftaliinista, ellei täti siihen mennessä tule. Siihen asti pitää vielä toppuutella liikoja toivoja, ettei putoa liian korkealta.

Rakenneultrassa kaikki hyvin :) siinä hän on <3 sukupuolesta ei otettu selvää ;)

Liitteet

• 1446111348437.jpg
    1446111348437.jpg
    45.6 KB · Katsottu: 146
Ihanaa Felicity ja Ninni, onnea onnea! :happy:

Täällä piinailu menossa, dpo 6-7? Valvoin suurimman osan yötä ikävien nivuskipujen parissa, jotka jatkuneet tänään koko päivän. Oikein mikään asento ei ole hyvä, särkee penteleesti. Yritän olla tulkitsematta, juu-u. :rolleyes:

Kiitos ihanaiset :) nyt on haettu aamuksi apteekin testi.

Siis en oikeasti tiedä millaista närästys on? Mulla on nyt muutaman päivän ajan noussut kurkkuun semmosia pieniä röyhtäsyjä :D posket helottaa tulipunaisena taas. Ja tänään ollut autolla ajaessa sellainen etova olo. Jospa mun kroppa ei itse kehittele vauvakuumeissa näitä oireita :D jospa huomenna plussaa !

Ihania ultrakuulumisia!!!:happy: paljon onnea vielä kerran kaikille joilla pieni on tuloillaan:Heartred

Dpo 6 ja mielikuvitus laukkaa taas niinkuin aina ennenkin...toisaalta tää oireiden kuvittelu on hauskinta koko touhussa, jollain tavalla se valaa toivoa, että ehkä sittenkin:grin nännit oli pari päivää kipeet, eikä ne oo ikinä! Ja kaikki maholliset nippailut, elohiiret sun muut vatsassa kiertelevät pierut bongattu. Ja alaselkäjomotus. :schocked028

En ala silti ressiä repimään, jos ja kun se täti sieltä pyrähtää, sitten vaan uuteen kiertoon ja uudet oireet:wink

Takaisin