Esikoinen toiveissa

Mrsc muniksen jomottelulle peukku! Ei ne menkat ainakaan sit ihan heti ole alkamassa :)

Ninni oho, ompas teillä alkeellinen neuvola :eek: missäs sitten kävit np-ultrassa? Voi että mä odotan saavani kuulla pikku sydämen äänen. .:Heartpink

Np ultra ja ru on äitiyspolilla keskussairaalassa :) torstaina onkin sitten ru!

Voi kyllä sä kuulet ne sydänäänet pian. :P tämäkin oli alle sentin kokoinen papu ja sydän näkyi ja kuului siellä ar-ultrassa!

Rakenneultra oli kyllä mieletön kokemus. Siellä näkee pienen jo niin selkeästi. Meidän vauvalla on mun leuat ja mun nenä. Se polkee koko ajan mua virtsarakkoon. :D Kyllä siinä tippa tuli linssiin. NP-ultra kun mulla meni vähän ohi ja lähinnä nauratti silloin vaan. :D

Tässä on meidän pieni poikamme. :)

Liitteet

• vauva21102015.jpg
    vauva21102015.jpg
    78.2 KB · Katsottu: 159
Waterlily onpa hienot lukemat sulla, se on hyvä merkki!!
Aelilla on suloinen pikkuihminen masussa, onnea jatkossakin joka viikkoon!!
Sitten lisää niitä plussia!!

Aeli onnea hyvistä ultra kuulumisista, ihana pieni poika siellä kasvaa :Heartpink

....on tää kyllä jännää aikaa....ensin olin vaan onnellinen uudesta plussasta, mutta nyt jo hirvittää kaikki mikä voi mennä pieleen...ei voi kun toivoa parasta...:Heartpink kohta soitan neuvolaan :)

Teen tänään testin joskus seitsemän aikaan. Tuli ihan kirkasta verta ja nyt ruskeaa tuhruttaa. Täti se varmaan sieltä kurvailee. Tuskin plussaa ainakaan. Huomenna varmaan hanat aukeaa.

Tuli vaan heti itku kurkkuun. Oon niin pettynyt :( kirpaisee joka kerta pahemmin. Nega nega nega.. yk5 varmaan lähtee. Eihän se paljoa ole mutta...

Täällä taitaa olla porukka aikalailla jo vaihtunut kun itse alkuvuodesta täällä kirjoittelin :) ajattelin kuitenkin kuulumiset kertoa!
Poika syntyi 18.10. Painoa 3880g, pituutta 50,5.

Yritystä meillä takana oli 2 vuotta, loppujenlopuksi tärppäsi terolut kuurin avulla kun kuukautiset rupesivat tulemaan säännöllisinä.

Paljon vauvapölyä kaikille <3

Onnea lisamarie ja ihanaa vauva - aikaa :)

Minjelmiina mä niin pidän sulle peukkuja!!

Mrsc mikä fiilis? Täti pysynyt poissa? Peukkuja sinnekin :Heartpink

Takaisin