Esikoinen toiveissa

Ihanaa, plussia taas tullu <3

Täällä 99% poikaolo meni mettään, rakenneultrassa kätilö meinas että prinsessa tulossa :)<3 kaikki oli hyvin:)

ImageUploadedByVau Foorumi1446194029.267803.jpg

Ninnille jälleen kaikkea hyvää jatkoon, ihana pieni :Heartpink:)
Haidi samat sanat sinulle kuin Ninnillekkin ! :Heartpink:)

Minjelmiina upeaa !! Tervetuloa heinäkuisiin :)

Ninni ja haiidi ihanat, upeat pienet siellä kasvaa :Heartpink

Hirmuisesti plussaonnea muillekin mahtaville naisille :wav

Täällä mennyt viikko äkkiä...pahin palelu, flunssainen olo on nyt ohi. .liittyi varmasti plussaamiseen! Sama oli viimeksi...uusia oireita ei vielä ole ilmaantunut. ..digi täytyy vielä tehdä ensi viikolla..Haluan sen 3+ tuloksen näkyviin :rolleyes:

Kiitos teille ihanat. Olen ihan onnesta sykkyrällä. On todella vaikea uskoa. Kerroin heti vanhemmille ja ne oli kans ihan onnesta sokeita :) vähä topuuttelin että ei vielä kovin huudella kun ei tiedä.

Waterlily salaa toivoin että plussaan sun kanssa yhtä aikaa. On sun juttuja niin ihana lukea :)

Äh. Paljon jää sanomatta. Palaan asiaan. Nyt sohvalle pötkölleen. Kuvottava olo ollut. Ei kyllä kestä nälkää yhtään.

Mulla kans yks digi odottamassa. Maanantaina sitten soittamaan neuvolaan.

Testi tehty ja nega siellä, ei ole alkanut vuotokaan eli ei mitään valoa tässä risukasassa. Tässä on aamutuimaan nyt vähän itketty. Toiset kasvattelee vauvoja, minä ilmeisesti pelkkiä keltarauhasia :( Ei tule sitten heinä vauvaakaan.

Voi Mrsc, hirmuiset pahoittelut negasta. :sad001 Kyllä sitä valoa sinnekkin vielä tulee ihan varmasti *halirutistus*

On.
Itsellä on ihan höhnä olo. Tekis mieli tehdä 1000 testiä. En vaan tajua. Huomenna vielä digi ja sitten saan uskoa.

Mrsc iso rutistus täältä :Heartpink mullahan just tärppiä edeltäneessä kierrossa oli mukamas aikainen ovis kun kp 11 sain o-plussan. .mutta ei sitä sitten tullutkaan ja kierto venyi 39 päivään. .ovuloimaton kierto siis, mutta sitten sitä seuraavassa tulikin plussa! Jospa sullakin olis sitten seuraava kierto oikein hedelmällinen :Heartpink

Krampit alkoi rajuina ja testi nyt sittenkin houkutteli tädin paikalle joten täällä kp1 ja yk8.

Soitto klinikalle edessä maanantaina,vitkuttelin viime kierron, että jos kuitenkin, mutta ei sitä lasta meille taideta helpolla suoda. Mä oon mietinyt miten muut pitkään yrittävät oman päänsä kanssa pärjää, kun tämä yksinäisyyden ja epäonnistumisen tunne on niin musertava. Vaikka toki miehen kansa jutellan, niin jotenkin sitä tuntee itsensä aika yksinäiseksi. Takeita onnistumisesta kun ei ole. :arghh: Miten tästä edes puhuisi kenenkään kanssa, kun kaikki (no ei oikeesti, mutta siltä se tuntuu) kaverit on joko raskaana tai just synnyttänyt... Yksi kaveri jopa ihan suoraan sanoi, kun porukalla oltiin ja juteltiin jostain maailman menosta, että häntä ei nyt kyllä kiinnosta teidän asiat vaan pelkästään vauvat. Teki mieli vaan huutaa vaan, että no anteeks, kun en nyt pysty sulle keskustelun aihetta tuottamaan!

Mrsc, tiedän tuon tunteen liian hyvin.
Meillä oli muutamia vuosia kaveripariskunta "yrityskavereina", heillä ei IVF:kään tuonut muuta, kuin keskenmenon. Päätyivät nuorina ihmisinä adoptiojonoon ja saanevat ensi vuonna sitä kautta vauvan. Toki, tämä ystävättäreni tietää tasan mistä puhun, jos kerron meidän kuulumisia, mutta en halua liikaa enää puhua koko asiasta: heille varmasti on lapsettomuus todella kipeä asia vaikka ovatkin tietoisesti valinneet nyt toisen tien. Että ihan täällä foorumeilla jaan ajatuksiani, koska reaalielämässä ei ole kukaan samassa tilanteessa. Ja hyvä niin, koska en toivoisi kenellekään tällaista 10 vuoden rupeamaa ilman takeita positiivisesta lopputuloksesta. Mutta kyllä me pärjätään. Loppujen lopuksi aina käy hyvin.

Mrsc sitten vaan rohkeasti yksityiselle gynelle juttelemaan :) itse sain jo siitä lääkärin kanssa juttelemisesta helpotusta! Ja ultrassa oli ihana käydä toteamassa että kyllä siellä folli kasvaa. ...kyllä se plussa vielä teidätkin yllättää :Heartpink

Esikoista toivoessa on niin vaikea tietää, mitkä tuntumat voisivat merkitä jotain ihanaa ja mitkä eivät.. itsellä alkoi nyt dpo8 menkkajuilinat. Vaikea tietää olisiko se hyvä vai huono merkki. Aika varmaan vaan näyttää..

Takaisin