Esikoinen toiveissa

....sanattomaksi vetää....oon nyt vajaan tunnin tuijottanut tota testiä. .vapisuttaa...ei tätä voi uskoa....se on plussa :Heartpink

Liitteet

• 20151026_194249.jpg
    20151026_194249.jpg
    292.1 KB · Katsottu: 129
Kiitos ihanat! !! :) mä olin oviksen jälkeen ihan varma että tää on hukkakierto. .oviskin oli niin myöhään..ja flunssan takia tallettelutkin jäi dpo -2 ja -1...mutta se riitti :) loppuviikosta aloin epäilemään tärppiä kun flunssainen olo palasi, huimasi useana päivänä ja dpo 8 lähtien rinnat kipeyty ja paisui samalla lailla kun viimeksi plussatessa. ...elämä yllättää :Heartpink

Tässä se nähdään, tilastojen valossa hedelmällisin päivä on -2 ja sitte -1 dpo. Tuloksia tulee!
Tytöt, muistetaan aktivoitua ENNEN ovista :D
Ihan mahtava juttu! Monesko yk tää oli, sori kun en puhelimella näe jos sulla on allekirjoituksessa, Waterlily

Voi että :angelic: jospa minäkin plussaisin pian. Aivan ihana waterlily että toit piristystä tänne ja toivoa :happy: nyt vain vauvaliimaa hirmuisesti ja toivotaan että pysyy kyytillä.

Perjantaina ois dpo 14-15 eli lienee sitten testin tekoon jos ei täti kuvaile paikalle.

Katjusha kai se on uskottava, että ei ne tilastot humpuukia ole :grin tämä oli nyt yk 6 kkm jälkeen...huhtikuussa tosiaan todettiin tuulimunaraskaus. ...toivotaan, että nyt käy paremmin...:oops: ainakin hcg nousi nyt ajallaan...tuulimunassa plussa antoi odottaa itseään...

Täällä onneksi neuvolassa ultrataan jo viikolla 8, joten sitten helpottaa jännitys. . :) nyt menkoista 5+0 mutta oviksesta laskien 4+0 :)

Loppuviikosta sitten, jos ei tätiä kuulu. En kyllä usko plussaan ja sitä paitsi myöhäiset plussat taitaa aika usein olla vähän huonoja lähtöjä normaaleihin raskauksiin. Nyt olis ovistesti mukaan laskettuna dpo 14, joten perjantaina sitten dpo 18, en kyllä usko, että sinne asti päästään. Munis jomottaa edelleen ja nänit on kipeet vieläkin, mutta tää voi hyvin tätiä ennakoida, jos tässä kierosa oli sit joku mega keltarauhanen, joka pidentää vähän luteaaliakin. Mä en jaksais enää toivoa :bag:

Waterlilly, kiva kun teillä siellä pääsee ultraan neuvolassa :) meidän neuvolassa ei ole ultraa vaan vanha doppleri vaan :D kävin ite ar ultrassa mehiläisessä ja siitä ne pulitti 175€!! :|

Takaisin