Esikoinen toiveissa

Mrsc Rutistus!! :Heartpink Mutta olisko tosiaan vielä toivoa, jospa ei vaan näy vielä?

Waterlily Tosi paljon tsemppiä sinne! :happy: Joo, uskon että tää kierto venyy. 12 päivän työputki ehkä siirsi ovista tai sitten sitä taas ujostutti mun testailu.

Kiitos :Heartred O-plussa tuli tosiaan aika aikaisin, jo kp10 joten oletan oviksen olleen kp11. Siitä laskettuna nyt on tosiaan dpo12, joka voi olla liian aikaisin. Coundowntopregnancy sivuston mukaan 16% raskaana olevista saa negan vielä dpo 12, mutta olis nyt luullut, että siellä joku haamu olisi edes ollut.:sorry: No odottelen tiistaihin, jos menkkoja ei kuulu niin uutta testiä kehiin. Jos dpo:t pitää paikkaansa niin maanantaina pitäisi alkaa menkat. Odotukset ei ole enää korkealla, miksi mä edes annoin itseni toivoa!?! :banghead:

Mrsc kp23/? dpo12 yk7 ja 8:tta ilmeisestikin odotellaan, miks tää on näin vaikeeta! :smiley-angry017

Mrsc, testasin mäki sillo kp28 puhtaan negan ja sit kp 34 plussan, ku tätii ei näkyny. Et eihä se välttämättä näykkää, ku toisilla voi hormoonit eri tavalla nousta ;) Mut jos se 'toivon menetys' toimis, ku toimi mullaki ;)

Zemppiä teille kaikille !! <3

Zara 10+5
(ja kaks viikkoo nt-ultraa !! )

Äh mitä piinapäiviä... Monet puhuu että tietää jo ennen plussaa että on raskaana.. Minä en ainakaan tietäisi jos oisin. Ei ole ollut mitään oireita enkä ole jaksanut niin ajatella. Ihan ministi ruskeaa tuhrua joka yleensä on johtanut tädin tuloon, tosin tällä kertaa todella aikaisessa ja on erilaista...

En jaksa uskoa että ois tärpännyt. Nyt on niin masis asian suhteen kun voi olla. Tunteet heittelee laidasta laitaan.

Parina yönä ei ole meinannut uni tulla ja sit kun tulee nii voisi nukkua maratooniunia. 12h .. väsyttää silti. Vilukissan varpaita palelee vaikka olisi kesä :) kiva kun aurinko paistaa niin vähän piristää.

Kp31/34-36 piina jatkukoon. Joskus oli ihana kun oli pitkä kierto. Nyt se 25 päivää olisi oikein toivottu..

Minjelmiina, mä en oo kyllä tienny yhtään, vaikka aika tarkka olen tuntemaan ruumiintoiminnot. Tosin mulla on ollut paljon lääkityksiä, jotka sivuoireineen peittää luonnolliset kehon muutokset.
Vasta tällä viikolla olin "varma" että olen plussalla, mutta pas**t. En sit ollu ;) Mutta toivotaan, että jonain päivänä vielä plussaa oireilla tai ilman ja niin että pysyis vielä sisällä 9 kuukautta :D
Kp 3 / 26-30

Tohon että olis tienny plussaavansa, mulla oli oletettuna kp1:nä tasan semmonen olo et sieltä ne menkat alkaa taas. Kolmantena päivänä tästä tein testin, kun olot oli täysin menkkamaiset mut vuoto oli kateissa ja täytyy sanoa, että siinä kohtaa osasin odottaa plussaa. Et voisko noiden ihmisten kohdalla olla ollu kyse siitä, että jotain outoa tuntee olevan tekeillä :)

Ite muistaakseni sain ekan hailakan haamun herkkään testiin vasta dpo13. Olin tietysti ennen sitä varma etten ole raskaana, kun kaikki muut tuntuivat plussaavan paljon nopeammin ovulaation jälkeen. Vaan ei ne turhaan suosittele odottelemaan oletettua kuukautisen alkamispäivää ;)

Minjelmiina, jospa sä odottaisit sinne 14 dpo, kun meillä varhaisilla testaajilla on nyt ollu heikot tulokset :) että saatais se plussa ketjuun!!

Itse odottelisin sinne asti, että menkat on myöhässä, jos ei mitään pakottavaa syytä ole testata. Mutta do12 on mahdollista kyllä jo näkyäkin jotain :rolleyes: Tsemppiä!

Nyt pitää malttaa :happy: vähemmän pettymyksiä kun odottaa pidempään... Eikö :angelic:

On kyllä fiilis että ei sieltä ainakaan plussaa tuu. No sitäkun ei voi tietää.

Onko täällä muuten neulojia tai virkkaajia joukossa? Minä lupasin tehdä myyntiin asti tiskirättejä. Kohta olisi 30kpl valmiina. Ai kamala!

Minjelmiina, mä neuloin vauvan vaatteita jo vuosia sitte, kun olin hyvässä uskossa että kyllä se pienokainen tulee. Lie 5-6 vuotta tuolla odotelleet kaapissa. Pistän pian pakolaisille. On kylmä talvi tulossa ;)!

Minjelmiinalle tsempit viimeisiin piinapäiviin! :)

...piinaavia olleet vikat päivät täälläkin....rinnat niin kipeät ja "täydet" että vaikea olla ajattelematta asiaa :rolleyes: saas nähdä kurvaako täti kylään huomenna....jännää on :) kp 35/35 ? Dpo 13 :)

elmerr, tervehdys ja tervetuloa! Toivottavasti kaikesta huolimatta plussaat pian ja pysyvästi, ja saat vertaistukea monin tavoin!
Meillä on ollut vauvatoiveet vuodesta 2006 ja tänä vuonna olin kaksi kertaa lyhyesti raskaana (IVF). Esikoinen on toiveissa edelleen. Suurimpia tuskan tiloja näistä ketjuista voi purkaa kohtalotovereiden kanssa tuolla "Ei tää voi olla näin vaikeeta" -ketjussa.
Tämä ketju tarjoaa hyvän ja sympaattisen tilaisuuden vaihtaa kuulumisia "normaalien" esikoista toivovien jutuissa (ei mee liian synkäksi)

Uskaltaisinkohan soittaa tuonne klinikalle, sitä folliultraa mietin ... sinne kiertopäivälle 14. Toivottavasti en rakenna itselleni liikaa paineita moisella puhelulla (että nyt sen pitää onnistua!)

Katjusha kp 5/ 26-30

Tervetuloa Elmerr!:welcome täällä kanssa kissoja ja suklaata rakastava esikoisen yrittäjä! Mulla maaginen 30 vee tulossa täyteen ja kriisiä pukkaa:grin mies melkein viisi vuotta nuorempi. Yrittäminen ollaan aloitettu tämän vuoden alussa eikä tähän mennessä vielä yhtään tärppiä. Vielä. Se vois olla nyt tässä kierrossa!:wink

Eka kp oli lämmöt 36.2 ja siitä Laski 35.9 pikkuhiljaa. Tänään oli 36.2 enkä mitannu heti herätessä..en tajua onko ne lämmöt noussu vai ei, no huomenna täytyy muistaa heti!

Heippa hei :)
Nyt mä olen aloittanut taaaaas femarin syönnin tänään. Eli tässä menossa kp3 ja folli seurantaultraan varattu aika siihen kp 12 elikkäs 4.11 olen onnellinen siitä et tuli ihan normi menkat ilman lääkitystä nyt ekan kerran elämäni aikana :smiley-bounce016 onhan muullakin tätä ikää jo 28v. Ni oli jo aikakin hih. Sillon teininäkin ne laitettiin keltahormoneilla käyntiin.

Miha, mulla on ultra ens torstaina :) se olis kp 15, ja toivottavasti ei ovisplussa tuu ennen sitä. Hei nyt tiiminä rakennetaan täydelliset follikkelit ;)!!!
Kp 5/26-30

mäki varmaan meen taas uudestaan noina päivinä, ainakin viime kierossa kävin vielä uudestaan kierron jotain 15 pv. Näin tehdään katjusha!!! :gen014

Takaisin