Esikoinen toiveissa

Felicity, hyvinkö pyyhkii :)?
Niin on jänskät paikat, saapa nähdä, mitä tuloksia lähipäivinä kuullaan.. Plussatuulia kaikille testeihin!

Täällä alkaa olla taas helpotuksen huokaus ... Eilen oli ihan kohtuuttomat menkkakivut, meni 3*1g panadol, eikä riittänytkään. Huomisaamun ohjelmassa ennen luennolle lähtöä on FSH-testi aamupissasta. Toivotaan taas hyvää tulosta ja sitten että ne munasarjat ymmärtäis HETI kierron alusta alkaa kasvattamaan follikkeleita ja limistä, kiitos!
Katjusha kp 2 /26-30

Vitsit täällä on jännät paikat monella! Hurjasti tsemppiä jännitykseen! :happy: :nailbiting:
Katjusha :Heartbigred

Oma napa hyvät uutiset: Sain eilen ovistestiin ensimmäistä kertaa koko yrityksen alun jälkeen toisen viivan ja oon niin iloinen! Aamulämpö 36,8. Tätä lähemmäs tuskin pääsen oviksen bongaamisessa, koska keho ei kerro oireilla pitkälti mitään. Wuhuu! Ihan sama vaikka kierto venyis tai tää olis jotain muuta, juhlan paikka. kp 19/28-31? yk5

Oma napa "huonot uutiset": Olen syöttänyt nyt lämpöjä ja muita tietoja Fertility Friend-appiin ja tykkään siitä kovin. Selkeyttää omaa fiilistä. Tänä aamuna mun "Friend" kuitenkin kertoi ettei tajua mun kehoa, eikä pysty antamaan luotettavaa infoa. HAHAHAHAHAAA! Joo, you and me baby! En kestä, too funny. :laughing021:excited001:laughing025

0f9308f8-380e-4c1d-87cc-f90719ef8fb1_zpsmu7lyc9f.jpg

Apua Arwen :D no ainakin on fertility friend sun kanssa samaa mieltä :D ja hieno ovistesti, eikös tuo periaatteessa lasketa plussaksi, kun kerta yhtä vahvat viivat on?

Felicity, jännää on, hirmu jännää! Mun aivot sauhuaa, oireet nääs lisääntyy. Nännit kipeyty eilen, ei mitenkään mega aroiksi, mutta huomattavasti kuitenkin. Eilen alkoi myös valkovuoto uudelleen, en muista, että mulla yleensä ennen menkkoja tällaista olisi. Myös ajoittainen nippailu jatkuu, on jatkunut jo dpo 5 alkaen... Olispa se plussa mulla huomenna käsissä...

Mrsc kp22/28(?) dpo 11 yk7

Ihan hyvin Katjusha. En oikein uskalla kummempia sanoa ennen ens viikon varhaisultraa. Toivottavasti siellä joku on kyydissä vielä mukana.

Arwenille onnittelut ovisplussasta!

Todella hyvältä kuullostaa Mrsc! Eiköhän se plussa sieltä ruutuun huomenna pärähdä!

Kyllä se niin vaan on että todelliset ystävät - rehelliset ja luotettavat - ovat harvassa. Niitä vaalikaamme. :grin

Mrsc
Nyt on kyllä jännää, kuulostaa todella lupaavalta! :signs003 Testin mukaan tasavahvan viivan pitäisi riittää (jos toi nyt sellainen ylipäänsä on), mutta tavallaan sillä ei ole väliä onko virallinen plussa vai ei, juhlin silti! :happy: En ole siis oikeasti saanut koko aikana kuin suurennuslasilla tihrusteltavan viivan aikaiseksi, tämä on harvinaista herkkua, jotain tässä kehossa tapahtuu enemmän kuin aiemmin.

Felicity Lämpimästi onnea ultraan! :Heartred

Nyt on varauduttu ja vessan kaapissa on apteekista poimittu Early Predictor ja apteekin oma, toinen on tosi herkkä ja toinen taitaa olla sen 25 ml/l. Clear Bluen plussatesti löytyy myös, mutta sen jätän vielä odottamaan. :nailbiting:

Tahdon niin, että nyt olis se meidän vuoro. Pelottaa aivan älyttömästi nega :bag: Haluaisin mielummin odottaa, mutta en uskalla olla normaalisti häissä , jos en tiedä... Kyllä kai dpo12 jotain näkyy, jos on näkyäkseen?

Felicity, tsemppiä ultraan! :Heartred

Mrsc, peukut on täällä pystyssä! Usein näkyy 12 dpo, mutta jos ei niin vuodoton testailee sitten uudestaan kolmen päivän päästä :)
Felicity, myötätuulessa kuulemaan hyviä uutisia :)!!

Dpo 16 jo. Jos ei menkat oo keskiviikkoon asti alkanut niin aloitan ne terolut kuurilla. Sillon ku jätin ehkäisyn niin loppu menkatkin. Mut ei mulla oo niitä aikasemminkaan koskaan ollut luonostaan. Oli kuitenkin pakko varmistaa tämäkin vaihtoehto ennen teroja. Mulla on myös todettu pcos. Olen kuitenkin 169/56 että painon laskullakaan ei tautia voi kuriin laittaa

Felicity tsemppiä ultran odotteluun :Heartpink

Katjusha kasvattaa nyt semmoiset follit ja limikset, että oksat pois! Onnea matkaan :Heartred :)

Arwen kyllä toi nyt on o-plussa ! Hienoa :) ja kierto sulla varmaan menee nyt yli 30 päivän. ..mulla ainakin menee jos o-plussa vasta kp 19-20 .. :)

Mrsc mua niin jännittää sun puolesta. ..ja toivon sulle sitä plussaa :Heartpink lupaavat oireet ainakin! Mulla samoja...rinnat paisuu ja kipeytyy...valkkarin määrä lisääntynyt...niin joo ja mua on huimannut useampana päivänä! Mutta mutta...en mä silti oikein uskalla plussaa toivoa...on näitä ihme oireita ollut ennenkin :oops: mutta Olispa ihanaa jos nyt plussattais molemmat! !! Tsemppiä meille ja muille :grin

Miha87, voi hitsi. No ei se auta sit ku lääkkeillä uuteen nousuun ... Sä oot kyllä niin ohut (tai ainakin kevyt), että totta tosiaan ei kannata ohentaa :)
Mulla epäilivät anoreksiataustaa lapsettomuuden syyksi, vaikka meillä on suvussa monta paljon syövää lipputankoa. Tällä hetkellä 66/176, nyt eivät oo valittaneet :)

Päästän teidät jännityksestä eli ihan puhdas nega tuli. Tosi pettynyt olo. Keltarauhanen se siellä nämä kaikki oireet aiheuttaa, eikä mikään vauva tietenkään. Miten mä nyt sellaista kuvittelinkaan...

...Mrsc.....iso voimahali :Heartpink etkös saanut nyt o-plussan melko ajoissa? Jos vuoto ei ala parin päivän päästä niin uutta testiä! Ja jos kierto ei ala niin aina on sekin mahdollista että ovis onkin ollut myöhemmin! Ja siksi ei vielä näy :)

Takaisin