Esikoinen toiveissa

Ja sitten voin odotella sinne lauantaihin, kun tuli tyylipuhdas nega sillä early predictorilla :)
Että Mrsc, saat testikamun lauantaiksi!
Kauhukuvissani näen jo toisinnon huhtikuusta, jolloin luteaalivaihe meni kolmeen viikkoon - ei tuntunut pääsevän eteenpäin ollenkaan!

No jos sulla on Katjushka sama dpo kuin mulla menossa eli dpo9 niin olishan se tosi aikaista ollutkin :grin seuraava totuuden hetki sitten lauantaina!

Mä niin toivon, että tämä olisi se hetki meille molemmille :nailbiting: Toivon niin paljon, että pakahdun ja pelkään niin tippuvani taas korkealta. :bag:

Voi että kun tulee jännä loppuviikko mrsc:n ja katjushan testituloksia odottaen :) tsemppiä ihanat ! :talk017

Tianialle mukavia hetkiä talletteluiden parissa :wink kohta se ovis ilmaantuu :)

Mulla kp 31/35? Dpo 9 ...... alkaa tökkiä nää pitkähköt kierrot. ..haluun takas mun 28-30 päiväiset....mur :mad: tyhmää odottelua...

Eräpäivä :grin juu niinhän se lähestyy. ..eli tädin vierailu. .tai semmoset on fiilikset..mutta toki pieni toivonkipinä on :rolleyes::oops: lämpöjä en nyt sit oo uskaltanut mitata...haluun pitää kai toivoa yllä kuitenkin. .. testaan sit ens viikolla jos täti mut unohtaa... :)

Plussia meille ensimmäistä murua toivoville! :Heartbigred

Jaaha, no nyt alkoi tulee verta ja taitaa huominen olla sit kp 1... Aamulla vielä mittaan lämmön ja katon paljon on kuukuppiin tippunu. No höh, mulla oli kyllä ihan päinvastainen fiilis.

Nouu Katjushka, nyt piti tulla tuplaplussat! :mad: varsinainen tädin houkuttelija tuo raskaustesti...

Pitäsköhän sitä tulla takas tänne. Juttuseuraa kaipaa. Ei ole ketään samassa hetkessä olevaa.

Kp28/34-36 dpo5-6

Oon osannut sivuuttaa aiheen niin että en muista onko yk3 vai 4 menossa :) hymy saatu testiin viime torstaina.

Olen koittanut olla kuvittelematta oireita. Tänään pari kertaa rusehtavaa jäänyt paperiin.... kurvaako täti etuajassa vai mitä. Ja juilinut alamahaa vasemmalta tuntuen siltä kun venyttäs kevyesti jotain lihasta.

Onkohan kaikki vaan mielikuvituksen tuotosta. :angelic:

Moikka naiset! Nyt kyllä jännittää tässä kp 29/24 menossa eikä tässä menkkoja näy. Tosi väsyneenä menny eilinen ja tää päivä. Huomenna käyn kyllä apteekissa hakee parit testit. Tässä 15kk yritetty lasta ja tutkimuksiin mentiin 8kk yrityksen jälkeen. 4kk yritetty lääkityksen kera.

Miha87, kuulostaa hyvältä oireelta tuo väsymys :) toivottavasti saat semmoisia testejä, jotka antaa sulle plussan. Olettehan tuota saanut jo ihan tarpeeksi odottaa!

No sitä määkin miettinyt oireena tätä väsymystä ;) kuitenkin vitamiini sato ja kunnon yö unet ja ulkoilu niistä pitänyt huolen. Voi että mä niin toivoisin tätä nyt mutta en pety kyyneliin vaikka täytyisi nyt terolutien kanssa käynistää menkat. Ne ei oo koskaan tullut ilman hormoneja. Mutta kerta mulla olis se ovis nyt vihdoinkin niin ehkä ne jaksais tulla. No mä varmistan asian lauantai aamuna. Muuten odotan kierron 35 asti ja syön terokuurin vaan

Tianian kanssa mennään samoilla linjoilla eli kp.11 ja äsken nippas siihen malliin että tänään heiluu peitto! Lämmöt oli aamulla alle 36° saa nähä miten viikonloppuna.:) ei oo näin vahvoja oireita ennen ollu, oisko gelet ja greipit sittenkin tehny tehtävänsä:wink

Plussatuulia piinailijoille!!!:smiley-bounce013

Katjushalle pahoittelut ei toivotusta vieraasta:smiley-angry016

Äääks. :) mun pitää huomenna vastailla ajan kanssa. Ollu haipakkaa.

Waterlily Ei ole ollu enää tänään eikä sen kummempia oireitakaan ole ollut! Omituinen kroppa

Takaisin